Skocz do zawartości

McGuiver

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O McGuiver

  • Urodziny 20.03.1969

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pomorskie

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2001
  1. Moze ktores kolo blokuje (hamulce, lozyska).
  2. McGuiver

    VW LT 2004, 2.8Tdi

    Wiem, ze temat starszy od wegla, trafilem przez przypadek. To blad immobilizera, czasami potrafi sie zapalic, gdy aku jest dlugo odlaczone. Trzeba podpiac VAG-a, skasowac i juz nie powinno sie pojawic. A tak na marginesie to gdyyby autor po rozwiazaniu problemu napisal co bylo przyczyna to czyz to forum nie byloby bardziej pomocne dla szukajacych rozwiazania problumu??
  3. Podaj numer orginalu, a jezeli nie masz to vin auta.
  4. Z tych,ktore wymieniles to tylko Swag, pod warunkiem, ze nie trafisz na jakas podrobe (allegro). Zobacz tutaj http://www.motoneo.pl/k-a-VW-1992-PASSAT-PASSAT_Variant_3A5_35I-1161-Uklad_kierowniczy-Drazek_kierowniczy_i_jego_elementy-Koncowka_drazka_kierowniczego-j.html Mozna tez polecic TRW, Lemforder, ewentualnie z tanszych to Febi i Delphi
  5. Swiece raczej nie, bo na goracym jest tak samo. Znalazlem, ze w grupie 000 statyczny w polu 2 powinno byc 0-98, a jest 119-122, a wiec kat wtrysku. Grupa 004 statyczne w polu 2 powinno byc 3-4,8 a jest 2,9. w polu 3 powinno byc rowniez 3-4,8, a jest 6,6 (znowu kat wtrysku), w polu 4 powinno byc 15-95 a jest 14,7. Mysle, ze wartosc z pola 4 cos miesza i dlatego nie chce chodzic na prawidlowym kacie. Pole 4 to "wspolczynnik trwania impulsu zaworu poczatku wtrysku". Co moze byc uszkodzone, ze ta wartosc jest za niska? ---------- Dodano o 17:50 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:43 ---------- Na cieplym odpala dobrze, a na zimnym sprawdze rano, gdy bedzie zimny. Ma troche najechane 548.000 km. Wymienilem G28, mimo ze oba mialy ok. 1300 ohm od tamtej pory juz nie wyskakuje blad. Wtrysk sterujacy ma 110 ohm.
  6. Dzisiejsze logi, rowniez dynamiczne. Czy potrafi ktos odpowiedziec co moze byc uszkodzone, ze kat wtrysku musi byc tak wysoki, ze silnik dobrze pracowal? Na prawidlowym kacie bardzo ciezko odpala. Statyczne http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105975.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105976.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105977.html BS http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105978.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105979.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105980.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105981.html Dynamiczne http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105982.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105983.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105984.html
  7. To dzisiejsze logi. Kat wtrysku juz jest w normie, ale ciezko odpala tzn musi zrobic pare obrotow, zeby zaskoczyl i troche trzesie silnikiem. Co jest z tym wtryskiwaczem w bloku 13? Moze tu lezy przyczyna? W TDI Timing pokazywalo temperature paliwa 116 stopni,a skala na wykresie zaczyna sie dla tego silnika od 120. http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105679.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105680.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105681.html BS http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105682.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105683.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105684.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105685.html Znalazlem duzo informacji w erWin, ale mam pytanie- Czy dla VAG-a pierwszy cylinder to pierwszy od strony rozrzadu, czy VAG wyczuwa to jakos wg wtrysku sterujacego? Jezeli wg sterujacego to ktory jest pierwszy, sterujacy, czy nastepny po nim?
  8. Rozrzad jest napewno ok, znam ten rozrzad, bo sam go wymieniam. Moze to ten czujnik walu cos miesza? Ale narazie bledu nie wywala, mysle, ze to cos z przewodami tego czujnika powoduje blad, bo opornosc ma dobra (ok. 1300 ohm). Wlasciwie to do rozrzadu jest jeden pasek, a drugi jest do napedu pompy wtryskowej i wlasnie nim reguluje sie kat wtrysku.
  9. Tylko dlaczego na mniejszym kacie nie odpala? ---------- Dodano o 22:18 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:37 ---------- Czy masz na mysli zapis w grupie 13? Zauwazylem, ze druga pozycja znacznie rozni sie od pozostalych, wiem, ze ta grupa to cos o wtryskach. Co oznacza taka roznica? Jutro przeinstaluje VAG-a i zobacze wtedy czy kat wtrysku bedzie inny.
  10. Wtrysk sterujacy jest na 5-ym cylindrze. Czy to mozliwe, zeby wogole chodzil z katem ponad 200? P.S. Sorry za brak polskich znakow, ale taka klawiatura. Byl blad 16705 (czujnik walu). Przed logami wykasowalem i w czasie logowania nie wyskoczyl, ale czasami wyskakuje.
  11. Witam. Czy moglby ktos zernac i opisac? Najbardziej dziwi mnie kat wtrysku, powinno byc chyba 55, ale przy takim wogole nie odpalil, stopniowo zwiekszalem, zaczal odpalac przy okolo 97, a teraz jest ponad 200 i rowniez odpala. Moze cos z moim programem jest cos nie tak? Narazie zrobilem tylko statyczne. http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105609.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105610.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105611.html i BS http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105612.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105613.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105614.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105615.html
  12. http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105131.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105132.html http://vaglog.rtnet.pl/adam.gagol_105133.html
  13. No coz, za darmo takiego tytulu sie nie dostaje Mam tez programy do szukania kodow niektorych radii samochodowych.
  14. Witam. Posiadam rysunki jak otworzyc auta wiekszosci marek, gdzie i co trzeba wlozyc itp, zeby odblokowac drzwi z zewnatrz, ale nie wiem jak to zrobic, aby udostepnic to potrzebujacym, a nie komus kto moze to wykorzystac do "zlych" celow. Moze ktos podpowie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności