Skocz do zawartości
Gość rafalderby

mam problem z ubywaniem plynu ze zbiorniczka wyrownawczego

Rekomendowane odpowiedzi

u mnie problem występuje "inaczej" u mnie w zbiorniku wyrównawczym cały czas mam płyn na min i nigdy nie zszedł poniżej jednak gdy tylko doleje do max lub w połowie skali po czasie i tak spadnie do min i niżej nie zejdzie

 

Mam tak już w swoim drugim VW i Polo i Passat zachowują sie w takim sposób ze płyn zawsze schodzi do minimum i ani mm mniej. A nie dolewałem płynu już przez 20 tys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam tak już w swoim drugim VW i Polo i Passat zachowują sie w takim sposób ze płyn zawsze schodzi do minimum i ani mm mniej. A nie dolewałem płynu już przez 20 tys
w takim razie też nie będę dolewał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam a ja mam taki problem :( przy ostrzejszej jeździe ubywam mi płyn a mianowicie wyrzuca go przez zbiorniczek, gdy odkręcę korek poziom się poniesie, po drugie mam bardzo słabe ogrzewanie w aucie, silnik nie osiąga 90 stopni, moje pytanie czy to wina termostatu czy możne padnięta uszczelka pod głowica ( niby są z aluminium wiec trudno o takie coś)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie miej złudzeń, uszczelka do wymiany lub w gorszym przypadku głowica do remontu (pęknięcia).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poważnie? czemu tak sadzisz mechanik mówił ze trudno jest tam wydmuchać uszczelkę :( mówił ze trzeba zacząć od wymiany termostatu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy masz drożny cienki wężyk idący do zbiornika wyrównawczego, czasem się przytyka. Jeśli to nie pomoże, to: próbuj, testuj, nowy termostat, odpowietrzanie, nowy korek zbiornika, test na obecność spalin i na koniec egzorcyzmy. Tego wszystkiego możesz spróbować może się uda. Wiem, że kraczę, wiem, że mam inny silnik (AFN), ale objawy miałem dokładnie takie same i po wymianie uszczelki zero problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak zrobic ten test na zawartosc spalin w plynie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a jak zrobic ten test na zawartosc spalin w plynie?
- do tego test specjalny aparacik (jak syfon), przy jego pomocy przepuszcza się opary (gazy) ze zbiornika wyrównawczego ciepłego silnika i obserwuje zmianę zabarwienia płynu. U mnie niestety test dwa razy robiony z wynikiem negatywnym, a i tak uszczelka była uszkodzona. Podobno w diesel'ach nie zawsze ten test wychodzi, a do tego jak uszkodzenie małe, to tym bardziej nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, panowie, mechanik powiedział ze płyn chłodniczy w ogole nie ma krążenia ze pompa wody mogla paść a dokładniej łopatki, czy to możliwe ze przez to by mi płyn wywalało przez zbiorniczek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obiegu brak, płyn zaczyna się gotować, bulgotać, bulgotać..... Pewnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie ALE

Sa dwie mozliwosci na przedmuchana uszczelke,

jeden pomiedzy garami a 2 pomiedzy garem a bokiem.

W jednym przypadku faktycznie pojawia sie spaliny w plynie, w 2 juz nie.

 

Powiem szczerze, sam mialem duze watpliwosci czy mam wydmuchana uszczelke czy nie.

Mialem bulgotanie, plyn chlodniczy ubywal, dzialy sie rozne cuda.

Wymienilem korek, termostat, juz rece opadaly.

CO bylo ?

Uszczelka w turbinie popuszczala.

Juz nie wspomne o parowniku w autach z LPG

 

Pozdrawiam!

Przyczepnosci!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zobaczymy jak odbiorę auto napewno dam znać czy coś pomogło :) jak nie to będę musiał się brać za uszczelkę, i zaś kolejne koszta :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam auto odebrałem lecz nie wiem jeszcze jak z płynem czy ubywa, ale jedno wiem brak ogrzewania i bulgotanie w w desce rozdzielczej silnik trzyma temperaturę 90 stopni, pomocy co to może być?? może znacie dobrego mechanika z okolic żar?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Smaile takie same objawy ja też miałem ,(bulgotanie w w desce rozdzielczej silnik trzyma temperaturę 90 stopni,)niestety była to uszczelka,po wymianie wszystko wróciło do normy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy mam idnetyczny problem jak założyciel postu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez się okazało ze gdzieś jest lekki przedmuch było sprawdzane testerem, wiec dałem do roboty zobaczymy jak to będzie, ale nie wiadomo czemu krążenia nie ma, pompa wody nowa będą ja jeszcze raz sprawdzać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie a wiece czy przez ten cieniutki wężyk który idzie do zbiorniczka powinien lecieć płyn?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinien, czasem się zatyka, sprawdź poprzez ściskanie górnego węża, czy coś leci, czy jest drożny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak naciskam to ten wezyk pluuje plynem :0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności