Skocz do zawartości

spider

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O spider

  • Urodziny 01.10.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    sławków

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. kolego daro79 opisz jak poradziłeś sobie z tym problemem mam to samo (żarówka dobra napięcie dochodzi tak jakby brakowało masy ) Pozdro.
  2. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=7v94DGI2h7I]http://www.youtube.com/watch?v=7v94DGI2h7I[/ame] na tym filmiku pod koniec gość pokazuje jak ustawić sztangę !!
  3. Dzięki za szybką odpowiedź. Pozdrawiam
  4. realone Już mam bardziej zależy mi na tym aby ktoś podpowiedział który jest najlepszy i w jakiej wersji (vag-com 311.2 polski vag 4.9 czy może vag-com 409-1) stym że tego ostatniego nigdzie nie mogę po polsku znaleźć.
  5. Witam serdecznie przyłączam się do prośby wielu kolegów z forum o VAG-COM 311.2 wczoraj przysłano mi kabelek i nie wiem jaki program jest najlepszy mam polskiego vaga 4.9. Z góry dziękuje. [email protected]
  6. Racja Przemo286 jeszcze nic nie wymieniałem chciałem się upewnić czy to zdrowy objaw czy nie po świętach się ze to wezmę. Na pewno o rezultacie napisze . Ciekawe czy ciśnienie w układzie chłodzenia spowodowane walniętą uszczelką może uszkodzić termostat? Pozdrawiam i życzę udanych Swiąt
  7. Witam śledzę ten wątek już parę dni mam to samo odkąd temperatura spadła poniżej zera jeszcze nie widziałem u mnie 90stopmi na zegarze, dodam że przed wymianą uszczelki pod głowicą takową osiągał po przejechaniu dosłownie 4-5 km. Kolega Przemo286 pisze że niema różnicy w spalaniu ja mam ok1,5-2 litry na setkę , ale trasy robię małe ok 15km dziennie do roboty. Jak wyłączę ogrzewanie to max silnik łapie 75stopni . Z tego co widzę to wszystkie AJM-y tak mają .
  8. Smaile takie same objawy ja też miałem ,(bulgotanie w w desce rozdzielczej silnik trzyma temperaturę 90 stopni,)niestety była to uszczelka,po wymianie wszystko wróciło do normy.
  9. Witam jestem po zabiegu już jakiś miesiąc mnie rozrząd + uszczelka + planowanie kosztowało równe 1900 zł
  10. No panowie wczoraj odebrałem autko od mechanika tak jak koledzy mówili niestety uszczelka już po zabiegu impreza wraz z rozrządem kosztowała 1900 złociszy ale teraz to widzę różnice zero odgłosów przelewania wody węże miękkie . Wielkie dzięki panowie za rady.
  11. Dzięki Ziewal mam nadzieje że koszt nie przekroczy 2.000 zeta (Bo tylko tyle uciułałem) Pozdro
  12. Witam wszystkich PASSATOMANIAKÓW niestety problem uszczelki tyczy i mnie dziś oddaje swojego passacika do roboty rozrząd + uszczelka .Nawiasem mówiąc widzę że chyba wszyscy na tym forum już wymienili te uszczelki . O kosztach jakie poniosłem opisze jak odbiorę auto od mechanika . Mam nadzieje że wszystko pójdzie gładko. Objawy jakie miałem to bulgotanie w nagrzewnicy, sztywne węże po 24h i ubytek płynu choć nieznaczny dodam że nie było śladów płynu w oleju (majonezu) a i płyn też był czysty po odkręceniu korka zbiorniczka jak płynu był niski poziom nagle przybywało. Może to nie uszczelka co o tym sądzicie mechanik obiecał sprawdzić wszystkie możliwości . Okolo soboty będę wiedział wszystko opisze co bylo zrobione . Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności