-
Liczba zawartości
13 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O spider
- Urodziny 01.10.1976
Informacje osobiste
-
Imię
Tomasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
sławków
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
-
Rok produkcji
1999
-
spider obserwuje zawartość → Passat B5 (3B i 3BG)
-
kolego daro79 opisz jak poradziłeś sobie z tym problemem mam to samo (żarówka dobra napięcie dochodzi tak jakby brakowało masy ) Pozdro.
-
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=7v94DGI2h7I]http://www.youtube.com/watch?v=7v94DGI2h7I[/ame] na tym filmiku pod koniec gość pokazuje jak ustawić sztangę !!
-
Dzięki za szybką odpowiedź. Pozdrawiam
-
realone Już mam bardziej zależy mi na tym aby ktoś podpowiedział który jest najlepszy i w jakiej wersji (vag-com 311.2 polski vag 4.9 czy może vag-com 409-1) stym że tego ostatniego nigdzie nie mogę po polsku znaleźć.
-
Witam serdecznie przyłączam się do prośby wielu kolegów z forum o VAG-COM 311.2 wczoraj przysłano mi kabelek i nie wiem jaki program jest najlepszy mam polskiego vaga 4.9. Z góry dziękuje. [email protected]
-
Racja Przemo286 jeszcze nic nie wymieniałem chciałem się upewnić czy to zdrowy objaw czy nie po świętach się ze to wezmę. Na pewno o rezultacie napisze . Ciekawe czy ciśnienie w układzie chłodzenia spowodowane walniętą uszczelką może uszkodzić termostat? Pozdrawiam i życzę udanych Swiąt
-
Witam śledzę ten wątek już parę dni mam to samo odkąd temperatura spadła poniżej zera jeszcze nie widziałem u mnie 90stopmi na zegarze, dodam że przed wymianą uszczelki pod głowicą takową osiągał po przejechaniu dosłownie 4-5 km. Kolega Przemo286 pisze że niema różnicy w spalaniu ja mam ok1,5-2 litry na setkę , ale trasy robię małe ok 15km dziennie do roboty. Jak wyłączę ogrzewanie to max silnik łapie 75stopni . Z tego co widzę to wszystkie AJM-y tak mają .
-
mam problem z ubywaniem plynu ze zbiorniczka wyrownawczego
spider odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Smaile takie same objawy ja też miałem ,(bulgotanie w w desce rozdzielczej silnik trzyma temperaturę 90 stopni,)niestety była to uszczelka,po wymianie wszystko wróciło do normy. -
Witam jestem po zabiegu już jakiś miesiąc mnie rozrząd + uszczelka + planowanie kosztowało równe 1900 zł
-
masz racje mój błąd :hehe
-
No panowie wczoraj odebrałem autko od mechanika tak jak koledzy mówili niestety uszczelka już po zabiegu impreza wraz z rozrządem kosztowała 1900 złociszy ale teraz to widzę różnice zero odgłosów przelewania wody węże miękkie . Wielkie dzięki panowie za rady.
-
Dzięki Ziewal mam nadzieje że koszt nie przekroczy 2.000 zeta (Bo tylko tyle uciułałem) Pozdro
-
Witam wszystkich PASSATOMANIAKÓW niestety problem uszczelki tyczy i mnie dziś oddaje swojego passacika do roboty rozrząd + uszczelka .Nawiasem mówiąc widzę że chyba wszyscy na tym forum już wymienili te uszczelki . O kosztach jakie poniosłem opisze jak odbiorę auto od mechanika . Mam nadzieje że wszystko pójdzie gładko. Objawy jakie miałem to bulgotanie w nagrzewnicy, sztywne węże po 24h i ubytek płynu choć nieznaczny dodam że nie było śladów płynu w oleju (majonezu) a i płyn też był czysty po odkręceniu korka zbiorniczka jak płynu był niski poziom nagle przybywało. Może to nie uszczelka co o tym sądzicie mechanik obiecał sprawdzić wszystkie możliwości . Okolo soboty będę wiedział wszystko opisze co bylo zrobione . Pozdrawiam