Qdlik Zgłoś #241 Napisano 18 Listopada 2011 Przesadzacie, da się to zrobić bez opuszczania sanek...chyba nie widzieliście gorszych przypadków. ja nie napisałem że trzeba puścić sanki. odkręcałem oba węże i przykręcałem bez puszczania sanek, pomimo iż znajomy mechanik mówił że muszę je popuścić i bez kanału. pytanie brzmiało czy jest dużo roboty, więc pisząc że jest trochę napisałem prawdę. nikt o szczegóły nie pytał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam_ruski Zgłoś #242 Napisano 13 Grudnia 2011 Panowie, przeczytałem cały temat i aż oczy bolą mnie od pytań typu "coś tam piszczy...co to może być?" choć pytanie posty wyżej wręcz identyczne... Mój przypadek... Pompa wspomagania blokuje się podczas nie poruszania kierownicą co skutkuje paleniem paska i końcowym jego zrywaniem. Sprawdzane na 2ch pompach :identycznie... -układ szczelny nie mam wycieków -układ przeczyszczony, przedmuchany, zalany czystym odpowiednim płynem Po przeczytaniu postów zastanawiałem się czy to nie wina zaworków wewnątrz pompy, jednak nie możliwe aby 2 pompy identyczny problem miały, mimo to przeczyściłem. Przygotowany jestem na druga maglownice bo nie ma co gdybać, tylko jest jakiś sposób na sprawdzenie samego układu zaworu w maglownicy? Bo u mnie usterka stała się z minuty na minuty dosłownie, jadę normalnie ze wspomaganiem i tu bum pompa zblokowana dym z paska i dziękuję brzdęk po pasku. Dobrze, że blisko byłem domu to jako tako bez pompy dojechać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #243 Napisano 13 Grudnia 2011 jest jakiś sposób na sprawdzenie samego układu zaworu w maglownicy? Jak wymieniałem płyn to siłą płuc wydmuchiwałem płyn z magla ,dość lekko sie przewentylował, zawartości samego tłoczyska raczej nie wydmuchałem ale "zaworki" na kolumnie wchodzącej do magla jakoś nie stawiały oporu.....zatem właśnie rozdzielacz na maglu może Ci dławić przepływ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam_ruski Zgłoś #244 Napisano 13 Grudnia 2011 .....zatem właśnie rozdzielacz na maglu może Ci dławić przepływ. Rozumiem, że element samego zaworu jest niewymienny...tzn chyba wszystko jest jednolitym elementem z siłownikiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #245 Napisano 13 Grudnia 2011 Rozumiem, że element samego zaworu jest niewymienny Pewnie i wymienny ale do tych roczników nie spotkałem sie z kompletami naprawczymi, na upartego można rozebrać ale jeśli się okaże że zniszczony element jest nie do dostania to robota na marne. W innym aucie jak rozbierałem magiel to sam rozdzielacz jest to komplet zimeringów i z dość twardego tworzywa oringów o przekroju kwadratowym. Dość prosta konstrukcja ale mecząca w składaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damhaxor Zgłoś #246 Napisano 31 Stycznia 2012 Jezeli po skreceniu kol na maksa w czasie postoju, slychac piszczenie z prawej strony(od pasazera) warto sprawdzic na zgaszonym silniku naciag paska na pompe wspomagania, na 100% pasek do wymiany. Wspomaganie jest to ogromna sila. Tez mam ten problem i musze wymienic pasek, jest za luzny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maca1988 Zgłoś #247 Napisano 10 Lipca 2012 Jeżeli płyn w zbiorniczku nie faluje to czego mogą to być objawy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #248 Napisano 11 Lipca 2012 Jeżeli płyn w zbiorniczku nie faluje to czego mogą to być objawy? Braku płynu...ale serio to... Brak delikatnego falowania płynu nie musi świadczyć o usterce... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pendegrast Zgłoś #249 Napisano 23 Lipca 2012 Witam, Muszę wymienić pompę wspomagania u swojego paska. Mam takie pytanie, czy pompa wspomagania z audi A4 będzie pasowała. Mam akurat dostęp do 2 pomp z audi, jedna ZF a druga KYB. Wiem, że jak wyjmę to zobaczę ale wolałbym oszczędzić sobie roboty. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maca1988 Zgłoś #250 Napisano 23 Lipca 2012 Mama takie pytanie czy do passata b4 1.9 Tdi podejdzie pompa od audi a4 ewentualnie passata b5? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojciechk Zgłoś #251 Napisano 23 Lipca 2012 to i ja się podłączę, może ktoś wie jak jest zabezpieczona listwa z tej strony co pokazują strzałki i do czego służy uszczelka nr 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #252 Napisano 23 Lipca 2012 może ktoś wie jak jest zabezpieczona listwa z tej strony co pokazują strzałki Niczym...a wyjąć nie wyjmiesz póki nie zdemontujesz ośki ze ślimakiem....ta nakrętka widoczna na zdjeciu prawdopodobnie ja zabezpiecza ( piszę prawdopodobnie gdyż w pasku magla nie rozbierałem....działałem z innymi markami) i do czego służy uszczelka nr 1 Może po wyjęciu wspomnianej ośki się okaże....bywają też uniwersalne zestawy i część oringów może zostać nie wykorzystana....musisz wszystko rozebrać w drobny mak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojciechk Zgłoś #253 Napisano 23 Lipca 2012 no właśnie mam ją rozebraną i nie pamiętam tej uszczelki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maca1988 Zgłoś #254 Napisano 5 Sierpnia 2012 ponawiam pytanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maca1988 Zgłoś #255 Napisano 15 Sierpnia 2012 (edytowane) Mam pytanie czy taka pompa podejdzie do passata b4 1.9 tdi http://allegro.pl/show_item.php?item=2548736010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6498e6b5ffbf4599.html w miejsce takiej http://allegro.pl/pompa-wspomagania-golf-iii-seat-passat-b4-tdi-benz-i2556374012.html w tej od golfa kółko pasowe jest bliżej pompy niż w tej drugiej Edytowane 15 Sierpnia 2012 przez maca1988 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #256 Napisano 15 Sierpnia 2012 czy taka pompa podejdzie do passata b4 1.9 tdi Wydają się być identyczne, a osadzeniem koła się nie sugeruj.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maca1988 Zgłoś #257 Napisano 16 Sierpnia 2012 to co powinna pasować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #258 Napisano 16 Sierpnia 2012 to co powinna pasować? Głowy nie dam ale ja na Twoim miejscu straciłbym te 5 dych i zrobił eksperyment....nie raz tak kombinowałem ale warto dla własnej satysfakcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #259 Napisano 18 Sierpnia 2012 ta z golfa III na pewno pasuje, ew. osadzenie koła trzeba będzie obrócić(tu Ci Włodek powie jak to zrobić ).. a tej pierwszej nie widać dobrze co to za pompa.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbigniewz01@ Zgłoś #260 Napisano 18 Sierpnia 2012 To jest p-pa ze 110 KM. tak ,to nie wiem,ale 110 ma o niebo lepsze wspomaganie, wiec mysle że są inne.Zmieniałem kiedyś w b-4 tdi to miała inaczej wyprowadzoną rurke ale przerobiłem waż. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach