Skocz do zawartości

adam_ruski

  • Liczba zawartości

    54
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O adam_ruski

  • Urodziny 15.02.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    adi
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków (studia) i Ksawerów Lubelski(dom)

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1994
  • Link do tematu o samochodzie
    113259
  1. Czy świecenie ciągłe przycisków od szyb (poza kierowcy) spowodowane może być brakiem styku na połączeniach? Po odłączeniu modułu od wtyczki przestaje podświetlać. Chociaż może za dużo gdybam.
  2. Panowie taka sprawa b5 97 1.9 ahu: - nie działały lusterka, szyby, lampki wewnątrz -rozładowywało akumulator gdyż cały czas paliły się podświetlenia przycisków szyb prócz u kierowcy -działał :centralny z przycisku/klucza, wlew paliwa tez ok.- nie ma pilota fabrycznie, nawet bez modułu Przejrzałem kable pod tapicerką, naprawiłem co uszkodzone Moduł raczej suchy, choć wiadomo podłoga w zimie mokra. Przeniesiony w deskę rozdzielcząna zaś. . Obecnie szyby hulają. -dalej brak luster i światełek wewnątrz -dalej aku pada od świecących przycisków sterowania szyb (odłączam moduł na noc z kostki) -centralka ok, nawet bez modułu Raczej moduł uwalony? Jakaś metoda sprawdzenia go oprócz VAG/ podmiana? Latałem po szrotach w okolicy nie ma takiego na jedną kostkę. Bez szyb dam radę, ale lusteka przydałyby się.
  3. Panowie, problem rozwiązany. O dziwo mój kabel nie chce się łączyć z kompem i jajo wyszło z diagnostyki. Przypadkiem jednak poznałem kogoś kto hobbistycznie zajmuje się diagnostyką i ma jakieś cudo które połączyło się z kompem i winą okazał się zaworek n108 - błąd nieciągły. po kasacji jak ręką odjął. Trochę dziwne bo wymieniałem zawór z rok temu i teraz mam dylemat co w drodze powrotnej:) oczywiście wczoraj przejrzałem i nastawnik, i przepływkę przeczyściłem i pompę z baku wymontowałem. Nauczka jedna, następne auto tylko starsze! Im mniej elektroniki tym mniej awaryjne:)
  4. Witam, proszę o konsultację abym był pewien co padło. Silnik 1Z 90 KM Przelatane ~420 tyś km Objawy usterki: --Szarpanie autem podczas jazdy na biegu - intensywne. *szczególnie ujawnia się podczas przyspieszania *gdy puszczę pedał gazu ustaje szarpanie *gdy obroty spadną do min na biegu (nie trzymając gazu) szarpie ponownie --Mruga czerwona dioda od oleju podczas szarpnięcia Inne: Na luzie silnik pracuje równo - równo wkręca się na obroty, nie smoli z rury. EGR zatkany. Olej stan ok - wymieniany z 2000km temu. Brak pęcherzy powietrza w przewodach pomiędzy filtrem paliwa, a pompą wtryskową. Usterka ujawniła się po przejechaniu ok 1400km ciurkiem - po dolaniu paliwa do baku ustało na ok 30km. Proszę o podpowiedzi gdzie zajrzeć - tu gdzie pojechałem na wakacje lipa z normalnymi mechanikami O ile zabrałem kabel VAG spróbuję zrobić skan jak się rozpakuje.
  5. Tosz widać ewidentnie że to jebitni naciągacze... robią "nówki " z używanych części poprzez popsikanie ich podkładem.
  6. Do Passata b4 35i 1,9TDI 94' VIN WVWZZZ3AZSE072069 Potrzebuję: - olej motul 6100 5L - filtr paliwa (filtron ma nr op525) ale jakiś lepszy wolałbym np K&N ? - tarcze przód (chyba tylko nie wentylowane pasują) fi256mm 4x100 ,dobre, coś z wyższej półki ( brembo, textar) - klocki coś z wyższej półki, takie które nie kurzą proszę - błotniki przód L+P - przewody od wspomagania (da radę kupić?) -czujnik ABS przód - blendy przód koło lamp L+P -atrapa (kratka) w zderzak - elektro włącznik wentylatora chłodnicy ewentualnie (nie potrzebuję strasznie, ale zastanawiam się) Do hamulców bębnowych - okładziny tył + zestaw naprawczy - bębny tył - chemia / coś do konserwacji podwozia? Proszę wyceń każdy bebech
  7. Panowie, jako że mechanikę staram się ogarniać sam na ile mogę i mam możliwości w kanale o tyle blacharki nie zrobię. Zastanawiam się czy robić auto czy nie, jak pewnie nie jedna osoba więc szukam zakładu blacharskiego w którym robia wszystko co blacharskie w dużym zakresie: -od prostowania (naciągania podłużnic) po malowanie całego auta. Kto ma przeżycia niech wypowie się. Zakład Kraków/okolice bliskie. Potrzebuje zrobić: -lekko naciągnąć przód auta (podczas wyciągania z rowu podłużnica się poddała) -pozbyć się korozji / trochę szpachli / poszerzyć nadkola (wstawić nowe elementy błotnika) -rdza na klapie +szpachla -progi do spawania, podłoga całkiem fajny stan -prawdopodobnie malowanie całości na czarny mat lub lc9z (obecnie lc9z również) Kto kolwiek widzial kto kolwiek wie...
  8. adam_ruski

    Nakładki brembo :)

    ja pierdziu, wsadz te 89 pln w lepszą tarcze i klocki...
  9. Ja z zasady wymieniłem 3, bo: wymiana tylnych to mordenga samemu, a jak już wymianiasz jedną to i drugą łatwiej, a przednia dla świętego spokoju:) 3 stówki na długi czas...
  10. Panowie, odświeżę niezłego kotleta, wybaczcie. Wątek jest o tym co chodzi mi po głowie... Pod koniec wakacji (wrzesień) chciałbym zabrać się za jakiś swap z 1Z na coś sensowniejszego bo 90 kucy to za mało. Spalanie idealne 5-6L/100 ale czegoś brakuje. Ponieważ auto ma przejść 2gą młodość, dostałby 2gie serce, a obecne poszłoby do golfa w zastępstwie 1,6TD Najprawdopodobniej Będzie to bite auto w dupe jako dawca z silnikiem ARL 150 KM. Poprawny wybór? Swap liczę w cenie 5Tyś PLN +/- Da radę i jest sensowne to? Silnik 1Z mam w genialnym stanie, Buda swoje lata ma, ale do poprawek jedynie, auto kocham i nie bardzo mam zamiar zmieniać na coś innego bo i po co? Uwielbiam je kropka. Ktoś jakiś projekt robił podobny?
  11. a jakiś poradnik do regeneracji ze wspomaganiem ktoś gdzieś widział kiedyś? Może sam podłubałbym przy tym dziadowstwie
  12. Szukam kogoś kto jedzie pustą kabaryną i ma na swojej trasie miejscowości RADOM---CHEŁM dwie osoby, szukają sposobności zabrania sporej ilości rzeczy właśnie z Radomia do chełma. Wyprowadzamy się z akademika, a moje auto stoi u mechanika;/ Zajmiemy całe kombi, choć chętniej wpakujemy graty do transportera nazwyklejszego Najchętniej 4,5 najpóźniej 6kwetnia. moje gg 9986040, lub tel 880762928, pw również miło widziane:) Rzecz jasna usługa odpłatna
  13. Zaśpiewali mi za nie tak tragicznie podgięty rant felgi od 80zł z założeniem że cena wzrosnąć może. Trochę drogo, ale chyba nie ma wyjścia...felgi idą na tygodniu do nich.
  14. To taki blaszak, a w środku felgi na wystawie? Chyba dobrze mi się kojarzy... Będę musiał zajść tam zobaczyć popytać Mam jeszcze namiar na http://www.felgenman.pl/ chyba ktoś z forum VAGRADOM. Ktoś coś? jakieś opinie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności