Skocz do zawartości

pingwin_corp

  • Liczba zawartości

    137
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pingwin_corp

  • Urodziny 12.01.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Witek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kalisz

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Siemka wszystkim, dawno mnie tu nie było ale wracam z nurtującym mnie pytaniem :) Jestem w trakcie swapa z 1.8T (AEB) na 2.8 V6 (AQD). W starym mam gaz na linkę, zielone zegary i brak CAN. W nowym gaz jest już elektroniczny (posiadam cały moduł pedałów). Pytanie teraz takie: czy jeżeli sterownik od AQD ma szynę CAN a mój licznik nie to licznik będzie dawał jakieś wskazania ? W ogóle uda mi się go odpalić ? p.s. Z nowego ecu usunięty IMO
  2. Odgrzewam kotleta ale w temacie mam takie pytanie, czy zaślepki od drzwi tylnych będą pasować do drzwi przednich?
  3. Siema, nie za bardzo wiedziałem gdzie założyć ten temat więc piszę tutaj Tak jak w nagłówku, czy mogę zamontować przednia tablice rejestracyjna na owiewce bagażnika dachowego (przy założeniu że mam przedni zderzak bez miejsca przeznaczonego na tą tablice)???
  4. dwa dni jazdy na benie i oto wnioski: - odnośnie odpalanie niewiele się dowiedziałem, raz odpalił ok, raz miał problem, zobaczę jeszcze filtr paliwa - odnośnie falowania to na PB są DOŻO mniejsze, zwiększają się jak włączę dodatkowe obciążenie np klime Czy to coś wnosi do wątku?
  5. Soft to dzieło z za odry Hrdcorowy do tego stopnia że lepiej na nim nie jeździć? Nie jestem typem rajdowca, cieszyła mnie tylko moc gdy była w razie potrzeby Po niedzieli biorę się jeszcze raz za sprawdzenie szczelności, dam znać co i jak A co z tym odpalaniem? tylko na zimnym, może kwestia filtru paliwa? dawno nie wymieniałem?
  6. Oki, to tak: http://vaglog.pl/log_220577.html - dynamiczne 02+13 http://vaglog.pl/log_220578.html - dynamiczne i statyczne 02+07 Wszystko na PB Po wykasowaniu 561 błąd nie powrócił ale może coś sugerować?
  7. Zauważyłem że wczoraj wyskoczył błąd 561 , coś to ułatwia?
  8. Oki udało się dzisiaj logi zrobić http://vaglog.pl/log_220156.html - dynamiczny i statyczny 02+07 http://vaglog.pl/log_220157.html - dynamiczny 02+13
  9. Oki, można pomyśleć nad wymianą z tym że to wpłynie tylko na to wyłączanie gazu przy depnięciu tak? Czy może być przyczyną pozostałych objawów?
  10. Oki, będzie na 3 mam do dyspozycji tor testowy reduktor to tomasetto 67R-01 4066 AT09
  11. dynamiczne na lpg - 2 i gaz w podłogę? pewnie wyłączy gaz, bo tak bywało, ze jak mocno depnąłem na gazie to przeskakiwał na PB, ale zobaczę
  12. wystarczy że wyłączę z guzika? a właśnie listwa była wymieniana na nową gdzieś 4 miesiące temu
  13. Gaz to stag 4, listwa stag AC w01-4, mam to hmm około 3 lata. Falowanie występuje zarówno na gazie jak i na PB. Logi robione na PB, na rozgrzanym silniku. Z dodatkowych info: - nowy katalizator i za katem przelot do końca - na kolektorze wydechowym i obudowie turbiny są małe pęknięcia (nie wiem jak długo), z tym że w około nich jest biały osad a nie czarny, więc nie są to raczej pęknięcia aż do wnętrza (tak mi powiedziano )
  14. Tak, gaz mam logi mogę porobić wedle uznania. Co do objawów: -czasami z rana problem z odpaleniem, ksztusi się, jak dodam gazu to jest ok, kolejne odpalenie od strzała -falowanie obrotów na biegu jałowym jest minimalne (delikatne drgania wskazówki) choć czasami zdarza się ze spadnie więcej i sie podniesie i unormuje -najbardziej zafalowanie widać gdy jadę, podczas zmiany biegu obroty schodzą, spadną do jakichś 800 mniej więcej i się podniosą do 880 i trzymają się w miarę na jednym poziomie -większe zafalowanie widać przy obciążeniu, np jak włączę klimę Nieszczelności jeszcze poszukam ale z tego co patrzyłem jest ok, natomiast co do softu, co masz na myśli że nie wygląda ciekawie? co mogę z tym zrobić i czy sam coś mogę z tym zrobić? Grucha trochę mnie wystraszyłeś
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności