lebow Zgłoś #221 Napisano 1 Listopada 2011 Bo obecny ma kolor mułu Zielony po jednym dniu będzie miał taka barwę....a szajsowaty plastik z którego zrobiony jest zbiorniczek jeszcze bardziej pogłębia barwę mułu . Zaraz pewnie ktoś dopisze ze ma zielony inny czerwony a jeszcze inny że żółty...fakt jest taki że nawet jak byś nalał wody to będzie lepiej niz by miało nic w układzie nie być. Kupisz Mobila lub Febi lub nawet to Prestone to w sumie jeden czort. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maca1988 Zgłoś #222 Napisano 3 Listopada 2011 Mam do was pytanie w moim passacie 1.9 tdi jest zamontowana taka pompa http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/94bf31e299f23ef2.html mam okazję kupić pompę tyle że ta pompa ma inne osadzenie kółka i czy będzie ona pasować http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b4b7e185819b40ca.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #223 Napisano 3 Listopada 2011 jak nie będzie pasować to przełożysz osadzenie i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #224 Napisano 3 Listopada 2011 i czy będzie ona pasować Oczywiście... http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/107877-pasek-wspomagania/page2?p=1501470&viewfull=1#post1501470 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maca1988 Zgłoś #225 Napisano 3 Listopada 2011 a jak zmienić to osadzenie, trzeba ze starej pompy przełożyć mocowanie kółka do nowej pompy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #226 Napisano 3 Listopada 2011 trzeba ze starej pompy przełożyć mocowanie kółka do nowej pompy? Używasz ściągacza lub wkręcasz w piastke śruby te zapierają sie o jakiś metal oparty o korpus popy lub można nawet zaprzeć sie bezpośrednio o korpus, pos zdjęciu piastki obracasz ja o 180 stopni i wbijasz z powrotem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekken_25 Zgłoś #227 Napisano 11 Listopada 2011 Witam niedawno zakupiłem passata b3 1.8 cl i piszczy w nim pompa wspomagania znajomy od którego nabyłem auto mówił mi ze już parę lat tak jeździł bo mu to nie przeszkadzało, dzisiaj postanowiłem tam zajrzeć. Odpaliłem wsadziłem za kierownice znajomą i kazałem jej kręcić , wyraźnie było widać że pasek kreci się szybciej niż pompa i to wywołuje ten pisk . Teraz mam pytanko czy pompa zawodzi czy po prostu do wymiany pasek i febi 6162? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekken_25 Zgłoś #228 Napisano 13 Listopada 2011 odświeżam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sonic B4 Zgłoś #229 Napisano 13 Listopada 2011 Jak pasek kręci się szybciej niż pompa to spróbuj naciągnąć pasek pompą pewnie się poluzowała a jeśli mówisz że tak jeździsz dłuższy czas to pasek może być już kiepski więc ewentualnie wymiana nie zaszkodzi pompa wytwarza ciśnienie w momencie skrętu kierownicą więc daje obciążenie ale pasek nie powinien się ślizgać Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djchester22 Zgłoś #230 Napisano 13 Listopada 2011 Witam Dzisiaj odpalając mojego paska usłyszałem wycie pompy wspomagania. Wycie jest coraz głośniejsze w momencie skrętu w lewo lub prawo. Postanowiłem sprawdzić płyn itp. Okazało się iż płynu jest ledwo na dnie zbiorniczka a przewód od zbiorniczka jest mokry. Czy w takim przypadku nie zapowietrzył mi sie układ. Kręcić mogę lekko lecz te wycie mnie denerwuje. Czytałem iz nie szczelny układ może powodować takie objawy. Czy się mylę. Proszę o podpowedź. Może wymienic już płyn na nowy przepłukać ukłąd bo troszke ten płyn jest ciemny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekken_25 Zgłoś #231 Napisano 13 Listopada 2011 u mnie płynu jest ze 2 mm ponad max trzeba będzie trochę ująć. Jak naciągnąć? Jest może na forum jakaś instrukcja ze zdjęciami lub jakieś zdjęcia które mogą być pomocne? bo nie mogę takich znaleść chodzi mi o śrubę która jest odpowiedzialna za naciągnięcie pompy jestem lewy w tych sprawach a chcę się nauczyć żebym na przyszłość nie musiał latać po mechanikach i płacić im kosmicznych pieniędzy za jakąś błachostkę u jednego pytałem ile wymiana pompy jak zakupie nową powiedział 150 zł drugi 60 zł bo oczywiście nie mieli wątpliwośći nawet nie zaglądając pod maskę czy pod samochód, ze pompa jest zatarta ja osobiście myślę że pompa jest ok bo jeśli przez kilka lat jeździ i dalej jej działanie jest odczówalne to jest sprawna przez te około trzy lata by pewnie się urwała . wiec jeśli możecie podpowiedzcie mi jak naciągnąć lub ewentualnie wymienić pasek . Pasek mam wąski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #232 Napisano 13 Listopada 2011 Czy w takim przypadku nie zapowietrzył mi sie układ Mozliwe bo pewnie zaczał łykac powietrze zamiast pynu....wymień płyn lub dolej jak wiesz jaki i powinno przestać ale aby sie upewnić to zajrzyj jeszcze do działu B5 choćby TUTAJ. Jak naciągnąć? Lepiej od razu kup nowy pasek i poczytaj TUTAJ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekken_25 Zgłoś #233 Napisano 13 Listopada 2011 Dzięki właśnie o to mi chodziło PoZrO! Pomógł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maca1988 Zgłoś #234 Napisano 18 Listopada 2011 mam do was pytanie czy dużo jest roboty aby wymontować przewód między pompą wspomagania a maglownicą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #235 Napisano 18 Listopada 2011 mam do was pytanie czy dużo jest roboty aby wymontować przewód między pompą wspomagania a maglownicą? jest trochę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #236 Napisano 18 Listopada 2011 Prawie jak wymiana magla Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #237 Napisano 18 Listopada 2011 dużo jest roboty aby wymontować przewód między pompą wspomagania a maglownicą? jest trochę. Prawie jak wymiana magla Przesadzacie, da się to zrobić bez opuszczania sanek...chyba nie widzieliście gorszych przypadków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #238 Napisano 18 Listopada 2011 Przesadzacie, da się to zrobić bez opuszczania sanek...chyba nie widzieliście gorszych przypadków. Uważasz , że mało roboty z tym ? czyli tzw takie 5minut pod blokiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #239 Napisano 18 Listopada 2011 czyli tzw takie 5minut pod blokiem Bez przesady, dzień wystarczy,no oczywiście garaż i kanał by sie zdało mieć--- w innym aucie walczyłem trzy dni z samym maglem(dzien wyjmowałem, drugi regenerowałem, trzeci wkładałem a czwartego walka z geometrią)...ciasnota że hey...Pasek w porównaniu z tamtym to betka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #240 Napisano 18 Listopada 2011 Ja u siebie odpukać w niemalowane oczywiście / jeszcze ze dwa razy i będzie jak wymiana kół w F1 qwa nie życzę nikomu z racji tego , iż mega niewygodnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach