Skocz do zawartości

djchester22

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O djchester22

  • Urodziny 04.05.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Płock

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Właśnie znalazłem wątek http://forum.vw-passat.pl/threads/122458-Wymiana-sterownika-018x-%2880-pin%29-na-012x-%28121pin%29 Gdzie wszystko jest opisane. Szukanie nie boli podobno. ale dzieki za info. Zadam jeszcze jedno pytanie. Najpierw był zrobiony mod. A poźniej dałem wtryski od aFN'A. Może to mieć wpływ na spalanie. Coś sporo mi spala. ok 7-8 l w cyklu miejskim
  2. Witam. Pytanko mam odnośnie MPPS. Czy jak kupię kabelek z programem będę mógł odczytać wsad z passata o oznaczeniu silnika AHU oraz sterownika 038 906 018 N . Był na nim robiony mod u tunera. więc chciałbym porównać co on tam poczynił.
  3. Witam proszę o analizę logów. Silnik AHu najpierw po modzie a poźniej doszły wtryski z AFN( 110). Moje pytanie brzmi czy rusząć kąt wtrysku, który aktualnie wynosi ok 38. Auto troszke podkapca, oraz są troszę rozbierzne wskazania na poszczególnych cylindrach. Czy ustawienie kąta na 50-60 zmieni dynamike oraz spalanie. Czy też to wpływa na podkapcanie?? Log (0 - 013,013) Log (0 - 000) Dodatkowe moje pytanie brzmi czy mogę adaptacją 12233 zmienić dawkę aktualną oraz mass air. Aktualnie mam 3 mg oraz mass air 260. Czy zmiana np na 3,9 i podniesienie mass air coś pomoze?? Proszę o info. pozdrawiam.
  4. Witam. Powodem całego tego zdarzenia z trybem awaryjnym, dziwnymi dzwiękami turbiny był zawór N75. Po rozebraniu go zgodnie z poradnikiem odnośnie regeneracji, okazało sie iż sprężynka była pęknięta. Wymieniona sprężyna z długopisu, przeczyszczenie zaworu oraz dokłądne sklejenie dało piorunujący efekt. Wszystko wróciło do normy oraz dziwne dzwięki dochodzące z okolicy turbiny zanikły. Pozdrawiam. Temat do zamknięcia.
  5. Wymieniłem intercooler bo okazało sie ze mial dziurkę, wymieniłem przepływkę, bo wójek kiedyś kupił nową i mu została (bosch), oraz węzyki podciśnieniowe. Nadal ten sam efekt. Na 3 biegu przy 4000 tyś wchodzi w tryb awaryjny, na 4 biegu już powyżej 3000. Został jeszcze zawór N75. Czy mogę go podmienił z N18.
  6. A czy czyszczenie turbo , które nie ma zmiennej geometrii coś da?? Czy to się robi jak w przypadku turbiny ze zmienną geometrią??Wiem ze w 110 konnych turbo ze zmienną geometrioą się czyści bo się zacina pierścień sterujący.
  7. Witam Bardzo proszę o analizę logów. Autko wchodzi w tryb serwisowy. Także słychać delikatne metaliczne syczenie w okolicy turbiny, gdy nacisnę ostro pedał w podłogę. Po sprawdzeniu przewodów od turbiny do kolektora zauważyłem iż cooler jest troszkę mokry w dolnej czesci. Dodatkowo zauważyłem jakby się pocił miedzy kolektorem a małym gumowym króćcem ktory polaczony jest z plastikową rurą, gdzie zamontowany jest czyjnik. Także jeszcze nie sprawdziłem wężyków podciśnieniowych, oraz sztangi gruchy. Jutro sprawdzę to wszystko. Poniżej logi statyczne Log (0 - 003) Log (1 - 004,004) Log (2 - 011) Log (3 - 000) Log (1 - 000,001,003) Log (0 - 007,010,013) Oraz logi dynamiczne Log (0 - 000,008,010) Log (2 - 003,008,011) Proszę o pomoc. dziękuję.
  8. Witam Dzisiaj odpalając mojego paska usłyszałem wycie pompy wspomagania. Wycie jest coraz głośniejsze w momencie skrętu w lewo lub prawo. Postanowiłem sprawdzić płyn itp. Okazało się iż płynu jest ledwo na dnie zbiorniczka a przewód od zbiorniczka jest mokry. Czy w takim przypadku nie zapowietrzył mi sie układ. Kręcić mogę lekko lecz te wycie mnie denerwuje. Czytałem iz nie szczelny układ może powodować takie objawy. Czy się mylę. Proszę o podpowedź. Może wymienic już płyn na nowy przepłukać ukłąd bo troszke ten płyn jest ciemny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności