Gość bigkamil Zgłoś #81 Napisano 14 Sierpnia 2006 mam dziwny problem z absem w moim pasku b4 1994 rok silnik 1.8 (kod silnika ABS) abs działa u mnie tylko w dzień chyba zależy to od temperatury w dzień jest cieplej. w nocy abs nie działa kontrolka od absu nie gaśnie. w nocy po przejechaniu paru kilometrów gdy zgasze auto i ponownie przekręce kluczyk to wtedy kontrolka od absu gaśnie i abs działa normalnie. jest to bardzo dziwne wychodzi na to ze abs dziala tylko wtedy gdy jest ciepło (w nocy jest jakieś 15 stopni celcjusza). nie mam zabardzo gdzie podłączyć auta pod komputer zeby go zdiagnozować. proze o rade co moze być przyczyńą takiej dziwnej usterki? czujniki sprawdzałem i są ok. gdy kontrolka od absu gaśnie słychać wyraźny stuk a gdy abs nie działa i kontrolka nie gaśnie ego stuku niw słychać. co to jest za stuk i z kąd on dochodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kip Zgłoś #82 Napisano 15 Sierpnia 2006 Czyżby pompa ABS padła ? Bardzo mozliwe, niestety. Jedyna rada to wywalic ABS i wstawic serwo normalne. Ja mam od Golfa i styka - nawet z zapasem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość siara32 Zgłoś #83 Napisano 29 Stycznia 2007 jest tam jakaś złączka ale to napewno nie to Właśnie właśnie ... u mnie ta kostka (pod tylną kanapą 1/3) ma trzy rzędy pinów a nie dwa ... Wiec co to za kostka? A gdzie jest kostka od sterownika ABS-u?? PS: Już wiem co to za kostka ... faktycznie jest to złącze do sterownika ABS'u. Znalazłem taki sterownik na allegro http://moto.allegro.pl/item161721083_vw_sterownik_komputer_abs_eds_nr_535_907_379_f.html Tylko niech ktoś teraz wytłumaczy na których pinach sprawdzać jakie koła w takiej wtyczce??? LINK który opisuje ten sterownik / kostke do mierzenia oporności czujników ABS: http://www.forum.vw-passat.pl/topics14/absy-pytanie-o-kostke-vt10288,21.htm#109817 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Amfa Zgłoś #84 Napisano 8 Marca 2007 Użyj opcji szukaj już kiedyś ktos to podawał dokładnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz Zgłoś #85 Napisano 31 Marca 2008 witam czy jest ktos w stanie mi powiedziec czy podejdzie mi taki czujnik absu do mojego paska? http://allegro.pl/item336154757_czujnik_abs_tyl_skoda_octavia_vw_nowy.html cena jest bardzo fajna i dlatego chce byc pewny czy spasuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość michal_z_kg Zgłoś #86 Napisano 1 Kwietnia 2008 a wiesz jaki powinieneś mieć orginalny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość michal_z_kg Zgłoś #87 Napisano 1 Kwietnia 2008 ponoć w passatach b4 są tak naprawdę tylko 2 rodzaje czujników na tył, z kablem lub bez. Ja miałem kupić taki o numerze 3A0 927 807. Orginalny kosztuje w salonie prawie 280zł, więc szukałem zamiennika. Przeszukałem forum i znalazłem. W końcu kupiłem taki jak podałeś i mi działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arko76 Zgłoś #88 Napisano 18 Stycznia 2009 Witam!Po podłączeniu pod vaga wywala komunikat "290Czujnik liczby obrotów tylny lewy-G46 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem".Przepaloną mam kontrolkę,abs sporadycznie działa i wtedy słyszę po naciśnięciu pedału hamulca zgrzyty.Domyślam się że czujnik do wymiany.Czy ktoś przerabiał kabel do tyłu żeby podłączyć ten tańszy czujnik,bez długiego kabla??Koszt tego z długim kablem ok.180zł.I czy te zgrzyty to normalne przy pulsowaniu pedału?Czy to mogą być objawy pompy abs? 1.9tdi 96r kombi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz Zgłoś #89 Napisano 22 Stycznia 2009 Kolego arko76. Ja czujnik do ABS-u do tyłu kupiłem nieoryginalny z kablem na allegro za ok.30PLN. Mimo że miał inną wtyczkę dało się zrobić. Wymianę opisywałem w temacie: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=39333&page=2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arko76 Zgłoś #90 Napisano 25 Stycznia 2009 Dzięki za podpowiedź! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nem0 Zgłoś #91 Napisano 25 Stycznia 2009 ja tez miewam problemy z ABS-em w moim Passku...na pczątku kontrolka lubiła sie włączyć przy ostrym skrecie lub wjechaniu w dół...później po wymaieni klocków hamulcowych było juz ok..zapalała sie przy włączonym zapłonie i po odpaleniu jeszcze raz i z 5-6 sek. i gasła...ostanio jednak znów jest coś nie tak bo z rana odpale auto i moge jechać ze 300km i nic bedzie w pozadku...ale wystarczy ze zgasze samochód i odpale jeszcze raz i juz nie zgasnie...ale gdy zapłon jest włączony to zgaśnei ale jak odpali silnik to juz sie zaświeci i ABS-u nie ma...czy to mzoe być wina rozgrzania sie piast...??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kresek Zgłoś #92 Napisano 25 Stycznia 2009 A ja mam problem ze nie mam absu od kiedy kupilem pasia. Jak na poczatku go podlaczalem to wywalilo oba lewe czujniki. Pozniej przez jeden dzien abs dzialal, ale jak nawet lekko nacisnalem pedal hamulca to juz walilo po nim. Ostatnio podpiualem vaga wywalilo wszystkie:( Po skasowaniu bledow pozostal tylko lewy przod. Od czego to zalezy ze raz wywala 1 kolo, raz 2, a raz wszystkie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz Zgłoś #93 Napisano 26 Stycznia 2009 Na moje doświadczenie podstawa to vag i omomierz. Jak oporność czujnika jest mniejsza od 1500om to definitywnie jest on do wymiany (po wykluczeniu uszkodzonego przewodu). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #94 Napisano 20 Września 2009 5 & 23 - lewy przod7 & 25 - prawy przod 6 & 24 - lewy tyl 4 & 22 - prawy tyl i na wszystkich od 1000 do 1300 ohmow Podpowie ktoś od której strony liczyć te piny ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #95 Napisano 20 Września 2009 (edytowane) Przyjrzyj się, tam powinny być cyferki na tym złączu. Mozesz dojść również po kolorach kabelków, patrzysz przy złączce od strony czujnika - takie same kolory wchodzą na złącze to co na zdjęciu. Ale samo sprawdzenie może nic nie dać. Weź sie za oczyszczenie wszystkich czujników oraz pierścieni-impulsatorów. Od tego też mogą powstawać błędy. Edytowane 20 Września 2009 przez woys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #96 Napisano 20 Września 2009 W dwurzędowej wtyczce były numerki, wg. rozpiski diagnostycznej dojdziesz która to jedynka, plusem po zapłonie(multimetrem oczywiście) a potem(może być inaczej) od lewej do prawej wszystkie rzędy. Psiknij jakims odrdzewiaczem w każdą wtyczke na czujnikach i rozdzielaczu,może naprawdę pomóc. A luknij na moduł może tam są ponumerowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
woys Zgłoś #97 Napisano 20 Września 2009 O cześć Włodek, popatrz na ten obrazek złącza, stąd widać na nim numerki, skrajne, po prawej stronie złączki na górze i na dole. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wroobelek Zgłoś #98 Napisano 20 Września 2009 Czujniki przód i tył pasują od Skody Octavii I (tył z kablem). Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcgregor88 Zgłoś #99 Napisano 20 Września 2009 nie wiem czy dobrze kombinuję ale czy nie lepiej jest odpiąć wtyczkę danego czujnika od sterownika absu i we wtyczce od tego konkretnego czujnika spr. oporność - tak chyba jest lepiej?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość _Pivo_ Zgłoś #100 Napisano 2 Grudnia 2011 Witam wszystkich, prześledziłem wszystkie wątki i nie znalazłem tego co męczy mojego Paska. Jak podpinam VAGA i próbuje sprawdzić ABS wyskakuje mi że jest zbyt wiele błędów w komunikacji z modułem, podpinam drugi moduł i sytuacja jest taka sama "Too meny error to conect" o co moze chodzić.??????? Z góry dzieki za jakie kolwiek podpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach