Skocz do zawartości
Gość michalek80

Brak ABSu

Rekomendowane odpowiedzi

Gość bigkamil

mam dziwny problem z absem w moim pasku b4 1994 rok silnik 1.8 (kod silnika ABS)

abs działa u mnie tylko w dzień chyba zależy to od temperatury w dzień jest cieplej. w nocy abs nie działa kontrolka od absu nie gaśnie. w nocy po przejechaniu paru kilometrów gdy zgasze auto i ponownie przekręce kluczyk to wtedy kontrolka od absu gaśnie i abs działa normalnie. jest to bardzo dziwne wychodzi na to ze abs dziala tylko wtedy gdy jest ciepło (w nocy jest jakieś 15 stopni celcjusza). nie mam zabardzo gdzie podłączyć auta pod komputer zeby go zdiagnozować. proze o rade co moze być przyczyńą takiej dziwnej usterki? czujniki sprawdzałem i są ok. gdy kontrolka od absu gaśnie słychać wyraźny stuk a gdy abs nie działa i kontrolka nie gaśnie ego stuku niw słychać. co to jest za stuk i z kąd on dochodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyżby pompa ABS padła ?

Bardzo mozliwe, niestety. Jedyna rada to wywalic ABS i wstawic serwo normalne. Ja mam od Golfa i styka - nawet z zapasem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość siara32
jest tam jakaś złączka ale to napewno nie to

Właśnie właśnie ... u mnie ta kostka (pod tylną kanapą 1/3) ma trzy rzędy pinów a nie dwa ... Wiec co to za kostka? A gdzie jest kostka od sterownika ABS-u?? :zalamany:

 

 

PS: Już wiem co to za kostka ... faktycznie jest to złącze do sterownika ABS'u. Znalazłem taki sterownik na allegro http://moto.allegro.pl/item161721083_vw_sterownik_komputer_abs_eds_nr_535_907_379_f.html

 

Tylko niech ktoś teraz wytłumaczy na których pinach sprawdzać jakie koła w takiej wtyczce???

 

LINK który opisuje ten sterownik / kostke do mierzenia oporności czujników ABS:

http://www.forum.vw-passat.pl/topics14/absy-pytanie-o-kostke-vt10288,21.htm#109817

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Amfa

Użyj opcji szukaj już kiedyś ktos to podawał dokładnie :cwaniak::vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

czy jest ktos w stanie mi powiedziec czy podejdzie mi taki czujnik absu do mojego paska?

http://allegro.pl/item336154757_czujnik_abs_tyl_skoda_octavia_vw_nowy.html

 

cena jest bardzo fajna i dlatego chce byc pewny czy spasuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość michal_z_kg

a wiesz jaki powinieneś mieć orginalny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość michal_z_kg

ponoć w passatach b4 są tak naprawdę tylko 2 rodzaje czujników na tył, z kablem lub bez. Ja miałem kupić taki o numerze 3A0 927 807. Orginalny kosztuje w salonie prawie 280zł, więc szukałem zamiennika. Przeszukałem forum i znalazłem. W końcu kupiłem taki jak podałeś i mi działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!Po podłączeniu pod vaga wywala komunikat "290Czujnik liczby obrotów tylny lewy-G46 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem".Przepaloną mam kontrolkę,abs sporadycznie działa i wtedy słyszę po naciśnięciu pedału hamulca zgrzyty.Domyślam się że czujnik do wymiany.Czy ktoś przerabiał kabel do tyłu żeby podłączyć ten tańszy czujnik,bez długiego kabla??Koszt tego z długim kablem ok.180zł.I czy te zgrzyty to normalne przy pulsowaniu pedału?Czy to mogą być objawy pompy abs? 1.9tdi 96r kombi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego arko76. Ja czujnik do ABS-u do tyłu kupiłem nieoryginalny z kablem na allegro za ok.30PLN.

Mimo że miał inną wtyczkę dało się zrobić.

Wymianę opisywałem w temacie:

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=39333&page=2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedź!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tez miewam problemy z ABS-em w moim Passku...na pczątku kontrolka lubiła sie włączyć przy ostrym skrecie lub wjechaniu w dół...później po wymaieni klocków hamulcowych było juz ok..zapalała sie przy włączonym zapłonie i po odpaleniu jeszcze raz i z 5-6 sek. i gasła...ostanio jednak znów jest coś nie tak bo z rana odpale auto i moge jechać ze 300km i nic bedzie w pozadku...ale wystarczy ze zgasze samochód i odpale jeszcze raz i juz nie zgasnie...ale gdy zapłon jest włączony to zgaśnei ale jak odpali silnik to juz sie zaświeci i ABS-u nie ma...czy to mzoe być wina rozgrzania sie piast...???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam problem ze nie mam absu od kiedy kupilem pasia. Jak na poczatku go podlaczalem to wywalilo oba lewe czujniki. Pozniej przez jeden dzien abs dzialal, ale jak nawet lekko nacisnalem pedal hamulca to juz walilo po nim. Ostatnio podpiualem vaga wywalilo wszystkie:( Po skasowaniu bledow pozostal tylko lewy przod. Od czego to zalezy ze raz wywala 1 kolo, raz 2, a raz wszystkie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na moje doświadczenie podstawa to vag i omomierz.

Jak oporność czujnika jest mniejsza od 1500om to definitywnie jest on do wymiany (po wykluczeniu uszkodzonego przewodu).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 & 23 - lewy przod

7 & 25 - prawy przod

6 & 24 - lewy tyl

4 & 22 - prawy tyl

i na wszystkich od 1000 do 1300 ohmow

 

Podpowie ktoś od której strony liczyć te piny ??

P1180685.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyjrzyj się, tam powinny być cyferki na tym złączu. Mozesz dojść również po kolorach kabelków, patrzysz przy złączce od strony czujnika - takie same kolory wchodzą na złącze to co na zdjęciu. Ale samo sprawdzenie może nic nie dać. Weź sie za oczyszczenie wszystkich czujników oraz pierścieni-impulsatorów. Od tego też mogą powstawać błędy.

Edytowane przez woys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W dwurzędowej wtyczce były numerki, wg. rozpiski diagnostycznej dojdziesz która to jedynka, plusem po zapłonie(multimetrem oczywiście) a potem(może być inaczej) od lewej do prawej wszystkie rzędy.

Psiknij jakims odrdzewiaczem w każdą wtyczke na czujnikach i rozdzielaczu,może naprawdę pomóc.

A luknij na moduł może tam są ponumerowane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O cześć Włodek, popatrz na ten obrazek złącza, stąd widać na nim numerki, skrajne, po prawej stronie złączki na górze i na dole.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujniki przód i tył pasują od Skody Octavii I (tył z kablem).

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy dobrze kombinuję ale czy nie lepiej jest odpiąć wtyczkę danego czujnika od sterownika absu i we wtyczce od tego konkretnego czujnika spr. oporność - tak chyba jest lepiej??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość _Pivo_

Witam wszystkich, prześledziłem wszystkie wątki i nie znalazłem tego co męczy mojego Paska. Jak podpinam VAGA i próbuje sprawdzić ABS wyskakuje mi że jest zbyt wiele błędów w komunikacji z modułem, podpinam drugi moduł i sytuacja jest taka sama "Too meny error to conect" o co moze chodzić.??????? Z góry dzieki za jakie kolwiek podpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności