lukasz
-
Liczba zawartości
82 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O lukasz
- Urodziny 01.09.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Łańcut
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
-
Rok produkcji
2003
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
lukasz obserwuje zawartość → Wlew gazu - gdzie zamontować w B5 kombi?, 1.8T AWT prośba o analizę błąd 17536, Trzpień zamka drzwi b4 i oraz 7 innych
-
Po czym stwierdzasz że logi są "niechlujne" ? Doszły mi jeszcze dwa błędy: 16795 - Secondary Air InjectionSystem: Incorrect Flow Detected P0411 - 35-00 - - 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent Po ich usunięciu auto nie miało mocy. Niestety nie mogłem wtedy zczytać logów. Później już było ok i logi wychodziły takie same Dawka powietrza ok 120 g/s przy ok 5200rpm Rozważam czyszczenie przepływki - czy słusznie? Podejrzewam że nie mam nieszczelności ponieważ brak mocy występuje tylko od czasu do czasu. Sądzę że przy nieszczelności występowałby bez przerwy - czy dobrze myślę?
-
Jeszcze dziś zrobiłem ale zaraz po wykasowaniu błędu 17536 Po wykasowaniu błędu zgasiłem i odpaliłem silnik ponownie, po czym oczytałem logi: http://vaglog.pl/log-115_118_XuX9OYM.html http://vaglog.pl/log-003_020_a84Y7.html http://vaglog.pl/log-002_033_NcU5KM.html http://vaglog.pl/log-002_033_V7oq8L.html Gaz w desce 3-ci bieg
-
Witam, proszę o analizę logów dla silnika 1.8T AWT 150KM Błąd jaki pojawia się u mnie to: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean 35-00-- Logi wykonywane były po wykasowaniu check engine (kilka dni) http://vaglog.pl/log-002_020_118_YxRfSv.html http://vaglog.pl/log-002_020_118_cl27xn1.html Czy powinienem przygotować się na wymianę przepływomierza? Co powiecie o doładowaniu turbiny? Czytałem: 002; 020; 118; 3 osoby na pokładzie, włączona klima na 22 st o ile ma to jakiekolwiek znaczenie.
-
Oslona (blacha) tarczy hamulcowej- tyl
lukasz odpowiedział kielon.m → na temat → Hamulce, felgi, opony
Czy ma ktoś rysunek tej osłony tarczy hamulcowej na tył? Mam zamiar sobie wykonać bo cena nowej to ok 70pln za sztuke -
Biały koreczek z powodzeniem możesz zastąpić kawałkiem, grubościennego wężyka uciętego na odpowiednią długość. Średnicę musisz dopasować tak żeby wężyk wciskać na metalowy pręcik. Uwaga zbyt długi wężyk naciska na zamek i powoduje nieprawidłową pracę centralnego zamka.
-
Jaką średnicę powinny mieć nowe, miedziane przewody hamulcowe? Pytam odnośnie Passata b4 sedan 2E, hamulce tarczowe z ABS.
-
Polecam zostawić sobie stary, oryginalny włącznik. U mnie po wymianie na nowy, nieoryginalny zepsuł się ten nowy i przekładałem jakieś plastykowe części ze starego (nie pamiętam co dokładnie bo dawno to było).
-
U mnie pomogło stuknięcie w syrenę - membrana się zawiesiła.
-
emcom załóż ten czujnik co masz. Szkoda kasy na oryginał. Tu wszytsko opisałem co i jak: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=39333
-
Na moje doświadczenie podstawa to vag i omomierz. Jak oporność czujnika jest mniejsza od 1500om to definitywnie jest on do wymiany (po wykluczeniu uszkodzonego przewodu).
-
Kolego arko76. Ja czujnik do ABS-u do tyłu kupiłem nieoryginalny z kablem na allegro za ok.30PLN. Mimo że miał inną wtyczkę dało się zrobić. Wymianę opisywałem w temacie: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=39333&page=2
-
Odświeżam temat. Znalazłem crash test passata b4 http://pl.youtube.com/watch?v=I722vbpdPiM
-
Z których firm brać sworznie wahacza, a które lepiej nie?
-
Co do tylnego koła opisywałem w tym temacie: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=39333&page=2
-
Jakie dokładnie śruby idą do mocowania sworznia wahacza?