Skocz do zawartości

lukasz

  • Liczba zawartości

    82
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lukasz

  • Urodziny 01.09.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łańcut

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Po czym stwierdzasz że logi są "niechlujne" ? Doszły mi jeszcze dwa błędy: 16795 - Secondary Air InjectionSystem: Incorrect Flow Detected P0411 - 35-00 - - 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent Po ich usunięciu auto nie miało mocy. Niestety nie mogłem wtedy zczytać logów. Później już było ok i logi wychodziły takie same Dawka powietrza ok 120 g/s przy ok 5200rpm Rozważam czyszczenie przepływki - czy słusznie? Podejrzewam że nie mam nieszczelności ponieważ brak mocy występuje tylko od czasu do czasu. Sądzę że przy nieszczelności występowałby bez przerwy - czy dobrze myślę?
  2. Jeszcze dziś zrobiłem ale zaraz po wykasowaniu błędu 17536 Po wykasowaniu błędu zgasiłem i odpaliłem silnik ponownie, po czym oczytałem logi: http://vaglog.pl/log-115_118_XuX9OYM.html http://vaglog.pl/log-003_020_a84Y7.html http://vaglog.pl/log-002_033_NcU5KM.html http://vaglog.pl/log-002_033_V7oq8L.html Gaz w desce 3-ci bieg
  3. Witam, proszę o analizę logów dla silnika 1.8T AWT 150KM Błąd jaki pojawia się u mnie to: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean 35-00-- Logi wykonywane były po wykasowaniu check engine (kilka dni) http://vaglog.pl/log-002_020_118_YxRfSv.html http://vaglog.pl/log-002_020_118_cl27xn1.html Czy powinienem przygotować się na wymianę przepływomierza? Co powiecie o doładowaniu turbiny? Czytałem: 002; 020; 118; 3 osoby na pokładzie, włączona klima na 22 st o ile ma to jakiekolwiek znaczenie.
  4. Czy ma ktoś rysunek tej osłony tarczy hamulcowej na tył? Mam zamiar sobie wykonać bo cena nowej to ok 70pln za sztuke
  5. Biały koreczek z powodzeniem możesz zastąpić kawałkiem, grubościennego wężyka uciętego na odpowiednią długość. Średnicę musisz dopasować tak żeby wężyk wciskać na metalowy pręcik. Uwaga zbyt długi wężyk naciska na zamek i powoduje nieprawidłową pracę centralnego zamka.
  6. Jaką średnicę powinny mieć nowe, miedziane przewody hamulcowe? Pytam odnośnie Passata b4 sedan 2E, hamulce tarczowe z ABS.
  7. Polecam zostawić sobie stary, oryginalny włącznik. U mnie po wymianie na nowy, nieoryginalny zepsuł się ten nowy i przekładałem jakieś plastykowe części ze starego (nie pamiętam co dokładnie bo dawno to było).
  8. U mnie pomogło stuknięcie w syrenę - membrana się zawiesiła.
  9. emcom załóż ten czujnik co masz. Szkoda kasy na oryginał. Tu wszytsko opisałem co i jak: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=39333
  10. lukasz

    Brak ABSu

    Na moje doświadczenie podstawa to vag i omomierz. Jak oporność czujnika jest mniejsza od 1500om to definitywnie jest on do wymiany (po wykluczeniu uszkodzonego przewodu).
  11. lukasz

    Brak ABSu

    Kolego arko76. Ja czujnik do ABS-u do tyłu kupiłem nieoryginalny z kablem na allegro za ok.30PLN. Mimo że miał inną wtyczkę dało się zrobić. Wymianę opisywałem w temacie: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=39333&page=2
  12. lukasz

    Crash-Tests B3??

    Odświeżam temat. Znalazłem crash test passata b4 http://pl.youtube.com/watch?v=I722vbpdPiM
  13. Z których firm brać sworznie wahacza, a które lepiej nie?
  14. lukasz

    hamulce ABS

    Co do tylnego koła opisywałem w tym temacie: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=39333&page=2
  15. Jakie dokładnie śruby idą do mocowania sworznia wahacza?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności