Skocz do zawartości
Gość tadek1.9

Dopasowanie nowego kluczyka - Kodowanie pilota

Rekomendowane odpowiedzi

To nic nie daje wywala blad. Ja nie wiem czy jest sens cos robic na kanałach jak w bloku 007 nie widzi mi zadnych kluczy, a pisałem ze po kazdym formacie w 00 przechodzze na 001 a tam ze jest 1 klucz ja mu np 2 zapisuje a on dalej 1 . Klikam tak jak mowisz pozniej na przycisk na pilocie i blad wywala.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Serwus. szybka historia moze ktos cos doradzi. Mam jednego orginalnego pilota, ktory działał normalnie pozniej jeden dzien raz dzialal raz nie i koniec, juz nie dziala. Vag VCDS-Lite , wbijam sie w modul komfortu 46 - bloki 08 - kanał 007

i .......... tak jak na załaczonym obrazku :hmm

[ATTACH=CONFIG]137359[/ATTACH]

echo nie wiem o co chodzi ? Moduł nic nie widzi.

 

Pozniej wbijałem sie na adaptacje kanał 00 do fabrycznych ustawien gada. Nastepnie probowalem dodac na nakanale nie pamietam 001 kluczk. Tam bylo ze jest jeden kluczyk zaprogramowany ( fotka)

[ATTACH=CONFIG]137360[/ATTACH]

ja mu 2 testuj zapisz i ... nic wraca do 1.

 

Ciagle tez potem wywala blad "bledne kodowanie kluczyka".

Martwi mnie ten pierwszy powod, tak mysle ze modul sie zepsuł bo nie widzi tam nic.

 

Panowie poradzicie cos ? , bo juz drugi tydzien walcze :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

12166078_10206269744715065_999549782_n.jpg

 

 

Gdzieś wyczytałem, że mogłem zablokowałać moduł komfortu dziadowskim interfejsem , stad taki widok jak wyżej.

Ktoś może potwierdzić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zajrzyj do bloków pomiarowych 014 i 015.

Jak w Adaptacjach adoptujesz klucz to nie zmieniaj tej 1 tylko klikasz testuj następnie naciskasz guzik na pilocie i dajesz zapisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dajesz zapisz a dopiero potem na pilocie klikasz otwórz jak dobrze pamiętam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zajrzyj do bloków pomiarowych 014 i 015.

Jak w Adaptacjach adoptujesz klucz to nie zmieniaj tej 1 tylko klikasz testuj następnie naciskasz guzik na pilocie i dajesz zapisz.

 

Dzieki Gruga za odzew, sprawa wyglada tak: blok 014 i 015

 

12200879_10206381479748371_1125136857_n.jpg

12204910_10206381480548391_962726620_n.jpg

 

a jezeli w adaptacjach klikam 1 i testuje to wywala blad o taki :

 

12204804_10206381480628393_207236025_n.jpg

 

 

i bądz tu mądry :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Włącz grupy 014 i 015 i zobacz czy i jak reagują na wciskanie przycisków na pilocie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Włącz grupy 014 i 015 i zobacz czy i jak reagują na wciskanie przycisków na pilocie.

 

 

Nic sie nie dzieje , martwica :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiec albo komfort padł albo piloty.

Musiałbyś wziąć pilota z innego vw, takiego ze wiesz ze działa i zrobić ten sam test.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak wyciągnąć pin . Elektromechanicy rozkładają ręce i mówią że nie mogą połączyć się z zegarami :<

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie masz podświetlenie. Niebieskie czy zielone?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stare zegary zielone , teraz mam niebieskie . Posiadam emulator immo więc nie wiem czy pin juz potrzebny ale nadal nie mogę ustawić przebiegu :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączę do tematu, bo widzę, że jest tu fachowiec, który może coś doradzić:respect. Opiszę problem krótko: pewnego popołudnia postanowiłem sprawdzić drugi klucz (działający wcześniej w 100%), który wyleżał się w szufladzie ok 2 lata nie używany. Efekt jest taki, że otwieram i zamykam auto z pilota, po przekręceniu zapłonu kontrolka immo miga na wyświetlaczu pojawia się komunikat "wegfahrsp activ" a po odpaleniu auto gaśnie po kilku sekundach. O co chodzi :ocochodzi i jak to naprawić :help. Z góry dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozkodowało się immo - musisz zakodować ten drugi kluczyk ;)

 

Tutaj masz opisaną procedurę:

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/20782-Kodowanie-immo-w-kluczyku?p=218793&viewfull=1#post218793

 

Potrzebował będziesz programy:

 

VAG COM (lub VCDS) do zakodowania

 

VAG CAN COMMANDER lub VAG TACHO - do odczytania pinu (o ile go nie masz na tej blaszce co jest opisana w temacie - jest ona zazwyczaj przypięta w formie breloczka do kluczyka)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a powiedz mi kolego Magoo ile Ty takich kluczy rozkodowanych samych z siebie widziałeś?

bo ja ani jednego, a zarabiam na chleb dorabiając klucze.

nie ma mozliwosci zeby klucz sam z siebie sie rozkodowal w szufladzie.

transponder moze ulec zniszczeniu bedac pod wplywam bardzo silnych fal.

np jak pracujesz na masztach telefonii komorkowej. ew jak bys wsadzil transponer do mikrofali to moze uda ci sie go uszkodzic.

nie ma w zadnym aucie mozliwosci (czy to vw, czy francuz czy bmw czy fiat) zeby transponder sam z siebie sie rozkodwal.

 

w przypadku kolegi kolec trzeba zaczac od sparwdzenia czy transponder zyje.

albo u fachowca na maszynie do transponderow albo za pomoca vag coma/vcds w blokach wartosci mierzonych.

wowczas mozna cokolwiek powiedziec wiecej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a powiedz mi kolego Magoo ile Ty takich kluczy rozkodowanych samych z siebie widziałeś?

 

Ano właśnie w ostatnim tygodniu miałem taki przypadek, że immo przestało działać i nie zbierało sygnału z kluczyka. Zakodowałem od nowa i bangla ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Jesten nowy na forum wiec na wstepie chcialem sie przywitac :)

Podlacze sie pod temat, moze ktos mi bedzie potrafil pomoc, a mianowicie mam passata z 98 roku z niemcowni, kombi, mam 2 kluczyki, jeden z metalowym grotem bez zadnych przyciskow a drugi taki plastikowy (serwisowy chyba), w aucie jest centralny z kluczyka, domykanie szyb kluczykiem po przytrzymaniu w prawo, odsuwanie po przytrzymaniu w lewo, dioda przy ryglu aktywuje sie po podwójnym przekreceniu kluczyka, jak dioda miga i otworzy sie drzwi np od wewnatrz to wyje syrena w bagazniku. Mama jeszcze lampki progowe, jak by to cos mialo do rzeczy, i teraz pytanie czy modul komfortu w moim passacie fabrycznie obsluzy kluczyk z pilotem, jak to sprawdzic, wiem ze po numerach, ale nie mam kabelka i vaga, moze jakos po vin ? chcialbym oryginalny pilot skoro modul go obsluguje, czy jestem tylko skazany na cos uniwersalnego z allegro ?

Z gory dziekuje za odpowiedz :) Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za jakiekolwiek podpowiedzi bo nie powiem, że za pocieszenie bo perspektywa "martwego" immo pocieszeniem nie jest :rozpacz, ale najpierw muszę podjechać do jakiegoś fachury po konkretną diagnozę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ano właśnie w ostatnim tygodniu miałem taki przypadek, że immo przestało działać i nie zbierało sygnału z kluczyka. Zakodowałem od nowa i bangla ;)

nie ma mozliwosci zeby kluczyk sam z siebie sie rozkodowal.

mozesz locktime miec, moga sie wysypac klucze jak sie kreci na pustym akumulatorze, moze padac pamiec licznika ale same z siebie rozkodowac sie nie moga. zawsze jest jakas przyczyna.

pamietac nalezy tez o kilku innych sytuacjach

niejdnokrotnie spotkalem sie ze klient mial klucz ktory kiedys byl zakodowany (LCK) a pozniej wymazany z jakiegos powodu.

czesto klienci sa tez nie swiadomi do czasu az probuja uzyc kluczyk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiec albo komfort padł albo piloty.

Musiałbyś wziąć pilota z innego vw, takiego ze wiesz ze działa i zrobić ten sam test.

 

Pilot z innego passata u mnie nie dziala, nic w blokach 14,15 sie nie zmienia.

Podpiełem Vaga do innego passata wzielem moj pilot i tam moj pilot pokazuje reakcje w blokach 14,15.

czyli padł mi moduł rozumiec mam :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności