fałwej Zgłoś #41 Napisano 19 Września 2008 Nawet jedna łopatka spowoduje tryb awaryjny o ile podciśnienie nie pokona tego oporu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #42 Napisano 19 Września 2008 Nie miałem nigdy tego wyciągniętego, ale ciekawi mnie, czy wszystkie łopatki chodzą razem czy nie np jedna się zacina a inne ustawiają się w odwrotnym kierunku ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertAVF Zgłoś #43 Napisano 10 Października 2008 panowie a po za turbinka w dieslach mozna jeszcze wyczyscic z tego nagaru..slyszalem ze mozna dolot czy cos innego..nie znam sie wiec pytam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #44 Napisano 11 Października 2008 Tak dolot. Ja już jestem jakiś czas po czyszczeniu i czyściłem egr miałem zaślepić, ale nie ciekło mi nigdy, a jak zacznie wtedy to zrobie . U mnie nagaru w turbo było mało, tylko nie wiem może ktoś kiedyś turbo czyścił jak rozebrałem śruby co trzymają te łopatki były odkręcone każda ! Syfu nie było ale syf był tam gdzie gruszka kieruje reszta ... W egr syfu tak nie miałem ale poprawa jest trochę odczuwalna po wyczyszczeniu egr-a. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość maximus200 Zgłoś #45 Napisano 11 Października 2008 Jak wiecie jeśli chodzi o takie przebiegi 200tyś w pasku i spadek mocy np przy wyższych obrotach są wiele diagnoz ale zapominamy o jednej rzeczy ludzie kombinują wymieniają przepływki turbiny rureczki podciśnieniowe i inne tam pierdołki, więdz sprawdzcie najpierw sprzęgło czy wymaga już wymiany ? co wy na to ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek82 Zgłoś #46 Napisano 11 Października 2008 Jak wiecie jeśli chodzi o takie przebiegi 200tyś w pasku i spadek mocy np przy wyższych obrotach są wiele diagnoz ale zapominamy o jednej rzeczy ludzie kombinują wymieniają przepływki turbiny rureczki podciśnieniowe i inne tam pierdołki, więdz sprawdzcie najpierw sprzęgło czy wymaga już wymiany ? co wy na to ? Kolego sprzegielko ma raczej inne objawy.Nie wiem czy jezdziles kiedys na zjechanej tarczy ale kiedy sprzeglo sie slizga to podczas dodawania gazu obroty silnika rosna a auto nie ciagnie;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość szakuł Zgłoś #47 Napisano 14 Października 2008 Witam. Panowie mam pytanie w moim pasku 1.9tdi 110KM jak przygazuje to w okolicy turbiny wydobywa się dym nie dużo ale wydobywa się tak jakby spaliny co jest grane? wczoraj jadąc ok. 120km/h nagły spadek mocy, po wyłączeniu silnika wszystko wróciło do normy. ratujcie??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość deadcowpl Zgłoś #48 Napisano 14 Października 2008 Co do mojego afn'a to mam taki problem, od razu zaznaczę, że silnik nie wchodzi w tryb awaryjny Po przeciągnięciu auta na 1 biegu do 4 tysięcy wrzucam bieg 2 i muł, dopiero jak trochę się rozkręci zaczyna jechać czasem dopiero od 3,5 tysiąca obrotów, jednak jak jadę spokojnie i nagle dam w pędzel to auto przyspiesza bez zająknięcia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość deadcowpl Zgłoś #49 Napisano 22 Października 2008 Wracając do sprzęgła to wystarczy porządnie zaciągnąć ręczny, wrzucić 1 i powoli je puszczać, jeżeli całkiem zdejmiemy nogę z pedału a silnik dalej będzie chodził tzn, że się ślizga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #50 Napisano 27 Października 2008 ile zajeło ci przeczyszczenie turbiny i czy było to trudne? Mi zajęło to dosłownie kilka chwil, poszło łatwo.. ale kosztowało mnie to ostatnio 500 zł i 10 pkt:633: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek82 Zgłoś #51 Napisano 27 Października 2008 Mi zajęło to dosłownie kilka chwil, poszło łatwo.. ale kosztowało mnie to ostatnio 500 zł i 10 pkt:633: to galancie ją regenerowałeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaxB5 Zgłoś #52 Napisano 28 Października 2008 Ja mam problem ze swoim paskiem... nie ma swojej mocy którą powinien mieć. Jazda kończy się na 140km\h. Turbo sprawne, na kompie wszystko ok, N75 po czyszczeniu, wszystkie wężyki całe, przepływomierz ok, lekkie szarpanie między 2-3000 obr., nie kopci, nie bierze oleju, zużycie paliwa normalne, z kąd to szarpanie i brak mocy?? Może mi ktoś pomóc. Z góry dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fiedorek Zgłoś #53 Napisano 19 Listopada 2008 gdzie znajduje sie ten zawór N75 ?? moze tez mi to pomoze ..... mialem podobny problem... kumpel podlazyl autko do kompa i wykazalo blad czujnika cisnienia w ukladzie dolotowym ... wymienilem czujnik i okazalo sie ze to samo .... auto idzie na 1 i 2 biegu do 4000 obr a na 3 biegu do 3600 obr i na 2 sek obroty staja zeby ponownie pojsc do 4000 obr .... kumpel twierdzi ze to sterownik pompy wtryskowej... a moze ten zawór N75 lub przeplywomierz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomsyl313 Zgłoś #54 Napisano 20 Listopada 2008 panowie pomocy turbo wyczyszczone zawór n75 wymieniłem przewody sprawdzone zawór egr wymieniony kod błędu 17965 .jak sam robię za zawór n75 czyli podłączam gumowy przewód do turbawki i sam robie podcisnienie jest ok czasem zauważyłem ze n75 nie chodzi czyli nie daje podciśnienia czy muszę teraz jeszcze raz skasować ten błąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fiedorek Zgłoś #55 Napisano 6 Czerwca 2009 Okazało sie u mnie ze to turbinka a dokladnie wirniki zapiekly sie i gdy przy wyzszych obrotach powinny zmienic swoja geometrie one tego nie robily .... koszt naprawy 500 zl + zalozenie turbinki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qmek Zgłoś #56 Napisano 9 Czerwca 2009 Ja mialem problem z zapalaniem zimnego silnika, na cieplym od reki zapalal. Poczytalem na forum i znalazlem jak ziwiekszyc dawke paliwa przy rozruchu. Ustawilem wartosc max i teraz pieknie pali jestem bardzo zadowolony (jak ktos chce szczegoly to pisac na priva). Jeszcze tylko musze rozkminic jak ustawic zeby lepiej reagowal na gaz, wie ktos was jak to zrobic?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
art1 Zgłoś #57 Napisano 11 Lipca 2009 (edytowane) Witam. Włąśnie mój pasek zaczoł swirować, brakuje mu mocy max ile moge go rozbujać to niecałe 180 i to trwa bardzo długo, przy niskich biegach jest wmiare ok chociaż nieraz czyje jakby się dławił na chwile, a pozatym kopci tak w granicach od 100 do 140 km/h i to przy stałej prędkości (np. jade 120 i kopci jak diabli), przepławka niebyła chyba wymieniana, niewiem co komp powie bo niemam jak sprawdzić narazie, co może być przyczyną?? przepływomierz powietrza jest Boscha więc może było jednak kiedyś wymieniane, chyba turbo do czyszczenia znacie jakiś dobry warsztat z okolicach Lubina Edytowane 11 Lipca 2009 przez art1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach