Skocz do zawartości

art1

  • Liczba zawartości

    101
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O art1

  • Urodziny 10.10.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    duża

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. przepraszam chodziło mi o nr 4. , mój bład nr1 wiem że widać
  2. dopowie mi ktoś jaki nr ma wąż nr 1 ??
  3. tak chyba to nr 1 idzie od bloku do obudowy pompy wody taki potrójny jakby i podasz jeszcze nr. 4 idzie od metalowej rurki do obudowy pompy wody. Podziękował
  4. Witam. Poszukuje nr. węzy gumowych pompy wody , od silnika do obudowy pompy wody, wie ktoś jakie mają nr bo potrzebuje zamówić w serwisie, bede wdzięczny za pomoc, silnik AFN. Pozdrawiam.
  5. już po trasie powrotnej czyli spowrotem DK, autko idzie jak burza
  6. chyba z 10 razy było gonione po obwodnicy i ciśnie jak nowo narodzone , także raczej nie będzie problemów
  7. a więc po ok 1000km do PL mój mechanik nie wierzac w wątek turbiny, czyli jak najszybszego czyszczenia lub wymiany (takie były odpowiedzi po analizie logów) zaczął od przepływomierza i CO??? - 280zł za nową przepławke Boscha i 5min roboty, auto idzie jak przeciąg...także chyba zamiast logować i marnować kase na paliwo mogłem poszukać używanej przepławki na sprawdzenie najprostszego... coż dzięki za pomoc, chociaż żona zadowolona bo zakupki w PL były heheh
  8. temat poszedł w inną strone, cóz jutro rano cisne do PL rozbieram i czyszcze, mam nadzieje że pomoże tym bardziej że oleju nic auto prawie nie bierze, także trzymać łapki abym dojechał 900km jak wróce napisze jak wygladała turbina w srodku
  9. A więc tak, jechać dopiero moge pod koniec pazdziernika , do tego czasu dziennie robie ok 30km, czy da rade turbina wytrzymać (nie bede przeciązał i wymieniam na regenerowana w PL) można zaryzykować czy jednak nie
  10. czyli generalnie niema co się łudzić ze to co innego (przepławka,n75) ??, i jeszcze pytanie - czy moge jechać nim w trase ok 900km (do Polski żeby naprawić ) fakt pomyliłem logi to jest prawidłowy Log (0 - 003,013) Log (0 - 008,010)
  11. może ktoś powiedzieć mi co wychodzi z logów??
  12. na samym zapłonie kanał 010, ostatnia pozycja daje 100% po wciśnieciu pedału gazu, a to logi Log (0 - 003,011) Log (1 - 008,010) mam nadzieje że teraz będą ok
  13. wykonam logi jeszcze raz, a możecie mi powiedzieć dlaczeg auto ciągnie do 3200 obrotów, dopiero powyżej zamula i nie da radu więcej niż 120 na 5 biegu
  14. ok mam logi po skasowaniu błedu Log (0 - 003,011) możecie powiedzieć co może go boleć troche nie udane logowanie ale chyba coś widać bedzie (na poczatku dałem start , stop i resume, a pózniej lapek padł mi niestety, więc drugiej próby nie było) Jak widać ciągnie do ok 3200 obrotów a potem kaput (mam nadzieje że przepławka)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności