arturoski Zgłoś #121 Napisano 7 Maja 2008 Tak marecek to jest to. Koło zamachowe jest alu. Obawiam się jednak, że przez to mam kłopoty. W piątek jadę sie dokładnie dowiedzieć tam, gdzie mi to zakładali. Jak auto odebrałem po przeróbkach dało się odczuć niesamowity grip na sprzęgle. Teraz mam wrażenie, że razem z tym grzechotaniem troche się ślizga czy co... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jozin-bis Zgłoś #122 Napisano 14 Maja 2008 Marecek czy masz jakąś osłonę termiczną turbiny ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #123 Napisano 14 Maja 2008 żadnej... ale przy moim 1.0 bara tam się naprawdę niewiele pod maską dzieje... Jakoś nie mogę się ogarnąć finansowo do dalszych modyfikacji - wtedy osłona będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magda Zgłoś #124 Napisano 21 Maja 2008 ok przeczytalam , fotki widzialm i ..... jestem pod wrazeniem .... od taka cicha woda no no autko slicznie sie prezentuje wizualnie ale to co w srodku hmmm piekne nie jeden bedzie zaskoczony na drodze co passat potrafi Marek wytrwalosci w uzyskaniu totalnego konca potworka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #125 Napisano 25 Maja 2008 Marek, czy jesteś w stanie określić wymiary fmica, który "wejdzie" w zderzak z jak najmniejszą ilością przeróbek i który bedzie w stanie pociągnąć K04-15 (puki co K03). Znalazłem oferte uniwersalnych fmic'sow i sa takie z wlotami po bokach. Cena waha się od 220 do 300 funtków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #126 Napisano 25 Maja 2008 na początku tego tematu Zoltar napisał, że fmic ma 600x300x75. Na focie widzisz ogrom przeróbek - podpiłowane wzmocnienie czołowe... nie widziałem natomiast przodu w 3B. Więc może się okazać, że u Ciebie nie ma aż tyle wolnego miejsca... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek 528 Zgłoś #127 Napisano 25 Maja 2008 mój jest dużo mniejszy ale łatwiej zamontować 110 funciaków ,zależy jaka moc cię interesuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #128 Napisano 25 Maja 2008 Musiałem przeoczyć te rozmiary... jednak dzięki. Mam mniej więcej obraz co tam wchodzi Interesuje mnie jeszcze K04-15 a ile z tego uda się wyciągnąć to nie mam pojęcia. Nie chcę zbyt wielu przeróbek pod maską - nie chcę wyciskać wszystkiego. Chcę, żeby samochód był równie szybki co niezawodny. Jeżeli chodzi o FMIC'a ... zauważyłem ostatnio ze po przeprogramowaniu ECU w ciepłe dni po ostrzejszym butowaniu tracę trochę mocy itd. Stąd następny w kolejce jest FMIC a musi być taki, który pociągnie w przyszłości K04-15. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #129 Napisano 26 Maja 2008 Marek jak idzie zakładanie sprzęgła? Na jaki zamach sie decydujesz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #130 Napisano 26 Maja 2008 Zostaje dwumas. Lecę ze sprzęgłem sachs performance, które ma wytrzymać omawiane400-450Nm. W sobotę odbieram zestaw i zostawiam auto u mechanika. W tzw. międzyczasie zacznę się rozglądać za jakimś odelżonym kołem zamahowym, jednomasowym... póki co nie widzę innej opcji. Rozmawiałem z kilkoma osobami w tej sprawie i poradzono mi, żeby jednak zostać przy tej awaryjnej dwumasówce. Przynajmniej do czasu, aż się rozleci... Nie jest to jakiś masakrycznie duży wydatek, a i auto na komforcie zyska. Benzyna to nie dizel, gdzie moment rośnie bardzo gwałtownie od samego dołu, więc tylko przy bardzo umyślnym katowaniu ten dwumas faktycznie będzie dostawał po dupie... EDIT: ...szybki update: w sobotę odbieram sprzęgło. W niedzielę auto ucieka do mechanika i po kolei: kolektor (przymocowanie od nowa, tym razem na wszystkie śruby), pompa paliwa (Zoltar przygotował nową obudowę do pompki, co by nie było problemu z brakiem paliwa), gleba (supersport przejęty od Ojca ) i tech sachsik performance w końcu się pojawi pod lewą nogą. Jak się uda, to zobaczymy się na zawodach w Rzeszowie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #131 Napisano 5 Czerwca 2008 jeszcze tego na oczy nie widziałem, ale już jest, bliziutko, w poniedziałek będzie zakładane: :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #132 Napisano 5 Czerwca 2008 Czy dobrze widze... Tarcza nie ma tych spreżynek ? ;> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
angelo77 Zgłoś #133 Napisano 5 Czerwca 2008 Czy dobrze widze... Tarcza nie ma tych spreżynek ? ;> Sprężynki są w dwumasie i dlatego tarcza jest sztywna. marecek, czy ta tarcza jest grubsza od seryjnej, a jeżeli nie to mógł byś podać jaką grubość ma nowa tarcza?. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #134 Napisano 5 Czerwca 2008 panowie, nie miałem tego w garści. Siedzę po drugiej stronie Bałtyku, ale jak tylko będę w domu, to podam wymiar No problem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #135 Napisano 5 Czerwca 2008 No no najs ZF skąd ja to znam Ciężarówki (moja 2 pasja) Spodziewasz sie moze jakiegos wzrostu mocy po wymianie? Kiedys mówiłes ze sprzegło nie wyrabia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #136 Napisano 5 Czerwca 2008 no przecież tylko po to zmiam sprzęgło 340 Nm to żaden niuton Poza tym nie dało się auta schamować, stąd te "marne" 286 koni... Oczywiście wykresik będzie tego samego dnia co wymiana sprzęgła... wystarczy rozkręcić na 1.4 bara Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #137 Napisano 5 Czerwca 2008 A ze tak Cie Marku jeszcze zapytam co potem ? Co planujesz dalej ? Koniec tunningu czy turbo od tira ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ZoLtaR_ Zgłoś #138 Napisano 5 Czerwca 2008 pewnie Marek pojezdzi tak z 2 tygodnie na 1,5 bara i stwierdzi ze za malo koni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #139 Napisano 5 Czerwca 2008 Za pół roku passat marka 700 koni a marek mówi "kurna mało tych źrebaków, ZOLTAR ładuj silnik od jumbojeta" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #140 Napisano 5 Czerwca 2008 Musiałem czekać tyle czasu, bo się okazało, że ktoś kupił takie sprzęgło w Toruniu i moje powędrowało w tamte rejony (bo tak działa system). Zoltar - wiesz coś o tym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach