Gość marewel Zgłoś #221 Napisano 23 Września 2008 paskudny ten wykres:mad: Przyznaje racje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #222 Napisano 24 Września 2008 spoko panowie, zużyte świece się kłaniają Będzie równiutko... no i obiecaną korektę trzeba zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #223 Napisano 24 Września 2008 To powodzonka,czekamy na proste linie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #224 Napisano 24 Września 2008 proste linie to beda w czwartek wieczorem:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość martyTFSI Zgłoś #225 Napisano 25 Września 2008 Pięknie śmiga Pasek, szkoda że wczoraj nawierzchnia nie dopisała. Mam nadzieję, że dziś uda nam się w końcu sprawdzić w dogodniejszych warunkach Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #226 Napisano 26 Września 2008 (edytowane) Marek to ma juz swoj fanklub.... na wlasne oczy widzialem jak wczoraj dopadly do paska malolatki i chcialy numer do Marka.... zgarnał chyba ze 4 numery w 5 minut;) Musze se chyba blow offa zamontowac zeby bylo wow.... ale kolega łachudra i sie numerami nie podzielil Edytowane 26 Września 2008 przez the.wolf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #227 Napisano 26 Września 2008 nie sśie bokiem powietrza podczas jazdy na podciśnieniu.... marku, czy możesz rozwinąć temat??? rozumiem, że chodziło ci o to, że nie popuszcza na pół gazie, i w momencie wciśnięcia pedału reaguje dużo szybciej niż ori DV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #228 Napisano 26 Września 2008 chodzi o to ze w trakcie jazdy na podcisnieniu jest zamkniety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobek_1987 Zgłoś #229 Napisano 26 Września 2008 Marek to ma juz swoj fanklub.... na wlasne oczy widzialem jak wczoraj dopadly do paska malolatki i chcialy numer do Marka.... zgarnał chyba ze 4 numery w 5 minut;) Musze se chyba blow offa zamontowac zeby bylo wow.... ale kolega łachudra i sie numerami nie podzielil Ja też chce takiego blow Off 'a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #230 Napisano 26 Września 2008 http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3605686 Properfekt ma w swojej ofercie zawór do 1.8T "Typ II". U mnie zadziałało pnp. Nie wiem jak komputer radzi sobie z powstałym ubytkiem ciśnienia, ale zakładam że nijak i wszystko jest OK U mnie jeździ bez najmniejszych problemów... i zbiera się wyraźnie lepiej (tzn. niżej) niż poprzednio na seryjnym DV. Zawór jest dwutłoczkowy, tzn. na podciśnieniu jeden tłoczek jest "odessany", a drugi cały czas szczelnie zatyka ujście, przez co przez zaworek nie jest zasysane tzw. "lewe" powietrze. Ogólnie jestem cholernie zadowolony, bo przy normalnej jeździe nie wzrosło spalanie (pierwszy bak zrobiłem ze średnią 18... ale i z otwartymi szybami). Po wczorajszych zabawach wyszło standardowe 13,8 czyli nie powoduje wzrostu spożycia A gruppies nie reagują. Ziomuś - dla Ciebie też mam dwa numery, tylko gdzieś uciekłeś i nie mogłem Cię znaleźć... Jak tylko powiedziałem, że kolega ma subaru to od razu rozmowa powędrowała w Twoją stronę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #231 Napisano 27 Września 2008 ale jak pisałem, że na Bofie da się jeżdzić 1.8t i nie wzrasta spalanie, ładnie trzyma od dołu to nikt nie chciał słuchać marku jeżdżę na takim "dwutłoczkowym" od ponad roku, i wszystko oki jedynie co parę miesięcy/pół roku go rozkręcam do czyszczenia, bo miejsce jego u mnie nie jest rewelacyjne (od dołu zaraz przy nadciśnieniu). a że nie mam pokrywy pod silnikiem to się brudzi Marku, jak tam wykres, były już korekty??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #232 Napisano 27 Września 2008 korekty mechaniczne celem eliminacji tych "dołków". I chyba sprzęgło zaczyna znów nie dawać rady... w tym tygodniu nie mam kiedy, ale postaram się wyrwać za 2 tygodnie do Aleksandrowa LDZ na porządną korektę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #233 Napisano 27 Września 2008 Też się zastanawiam nad kevlarowym... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #234 Napisano 30 Września 2008 Ok, okazało się, że powrót ciśnienia nie był jedyną przyczyną, dla której przepływomierz padał tak szybko (za każdym razem 300km). Po przejechaniu równego tysiączka padł i obecny... Kolejna teoria to ciepło. Wykonałem osłonę termiczną pomiędzy turbo a filtrem, a dodatkowo dookoła przepływomierza. Po 15 minutach pełnego ognia można normalnie złapać ręką za rurę i przepływomierz - są chłodne. Grodź spełnia swoją rolę... Może wieczorkiem zrobię kilka fotek... jak znów padnie, to nie mam już pomysłu co dalej robić... Pozostanie chyba tylko uwalenie kolektora i wyspawanie nowego, żeby zmieścić seryjny filtr powietrza... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #235 Napisano 30 Września 2008 Ja sie tak po cichu zastanawiam jak by tu przetransferowac dolot na druga strone silnika. Doszlo by jakies 400mm - np rura tuz przed silnikiem. Czy to by mialo jakis ujemny wplyw na reakcje doladowania? Z drugiej strony silnika jest calkiem chlodno. Marek moze K&N lepiej by sie spisal, jezeli chodzi o przeplywke? Ciekawi mnie jak wykonales ta oslone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #236 Napisano 30 Września 2008 Czy to by mialo jakis ujemny wplyw na reakcje doladowania? przy turbo - wg mnie żadnej Z drugiej strony silnika jest calkiem chlodno. Marek moze K&N lepiej by sie spisal, jezeli chodzi o przeplywke? Ciekawi mnie jak wykonales ta oslone. K&N fajna sprawa... muszę przetestować. Z tą drugą stroną to super pomysł, tylko którędy poprowadzić orurowanie? Jak nie masz IC, to jest sporo miejsca. A tak - zostaje chyba tylko pod autem miejsce... EDIT: 4. przepływomierz na miejscu. Tym razem filtr jest świeżo wyprany, osłona terminczna założona i ciśnienie ograniczone do 1.0 bara... zobaczymy ile KM się uda zrobić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #237 Napisano 3 Października 2008 marek, wywal przeplywke kupuj SA Ty nalal masz stozek? Nie mozesz wrocic do ori air boxa? po weekendzie juz powinienem miec zrobione sprzeglo i naprawiona skrzynie oraz ograniczone overboosty.... wiec do zoba wieczorem:) na malym streecie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #238 Napisano 3 Października 2008 No to teraz i ja mam stożek (knn) zobaczymy czy przepływka długo pożyje... Jedno od razy rzuca się w uszy - normalny dv słychać przy stożku jak blow-off... Ciekawe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #239 Napisano 4 Października 2008 No to teraz i ja mam stożek (knn) zobaczymy czy przepływka długo pożyje... Jedno od razy rzuca się w uszy - normalny dv słychać przy stożku jak blow-off... Ciekawe tylko ze masz normlanej dlugosci dolot, a marek ma zakombinowany tzn krotszy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturoski Zgłoś #240 Napisano 4 Października 2008 Mam zaraz przed turborurą przepływke i filtr od razu. W poniedziałek kombinuje jakąś osłone termiczną. Puki co ta blaszka z serii jest w środku. Nie zauważyłem żadnych problemów przez 2 dni tyle, jednak to k&n... W ogóle ździwiony byłem rozmiarem tego stożka - myślałem, że będzie sporo większy. Jest dedykowany do auta. Fajnie to wszysko brzmi muszę przyznać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach