Skocz do zawartości
marecek

1.8T 300hp project [stage II: 306 koni]

Rekomendowane odpowiedzi

spoko panowie, zużyte świece się kłaniają ;) Będzie równiutko... no i obiecaną korektę trzeba zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

proste linie to beda w czwartek wieczorem:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość martyTFSI

Pięknie śmiga Pasek, szkoda że wczoraj nawierzchnia nie dopisała. Mam nadzieję, że dziś uda nam się w końcu sprawdzić w dogodniejszych warunkach ;) Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marek to ma juz swoj fanklub.... na wlasne oczy widzialem jak wczoraj dopadly do paska malolatki i chcialy numer do Marka.... zgarnał chyba ze 4 numery w 5 minut;)

 

Musze se chyba blow offa zamontowac zeby bylo wow....

 

ale kolega łachudra i sie numerami nie podzielil :)

Edytowane przez the.wolf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie sśie bokiem powietrza podczas jazdy na podciśnieniu....

marku, czy możesz rozwinąć temat??? rozumiem, że chodziło ci o to, że nie popuszcza na pół gazie, i w momencie wciśnięcia pedału reaguje dużo szybciej niż ori DV

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chodzi o to ze w trakcie jazdy na podcisnieniu jest zamkniety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marek to ma juz swoj fanklub.... na wlasne oczy widzialem jak wczoraj dopadly do paska malolatki i chcialy numer do Marka.... zgarnał chyba ze 4 numery w 5 minut;)

 

Musze se chyba blow offa zamontowac zeby bylo wow....

 

ale kolega łachudra i sie numerami nie podzielil :)

 

Ja też chce takiego blow Off 'a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3605686

Properfekt ma w swojej ofercie zawór do 1.8T "Typ II". U mnie zadziałało pnp. Nie wiem jak komputer radzi sobie z powstałym ubytkiem ciśnienia, ale zakładam że nijak i wszystko jest OK :) U mnie jeździ bez najmniejszych problemów... i zbiera się wyraźnie lepiej (tzn. niżej) niż poprzednio na seryjnym DV.

 

Zawór jest dwutłoczkowy, tzn. na podciśnieniu jeden tłoczek jest "odessany", a drugi cały czas szczelnie zatyka ujście, przez co przez zaworek nie jest zasysane tzw. "lewe" powietrze. Ogólnie jestem cholernie zadowolony, bo przy normalnej jeździe nie wzrosło spalanie (pierwszy bak zrobiłem ze średnią 18... ale i z otwartymi szybami). Po wczorajszych zabawach wyszło standardowe 13,8 ;) czyli nie powoduje wzrostu spożycia ;)

 

A gruppies nie reagują. Ziomuś - dla Ciebie też mam dwa numery, tylko gdzieś uciekłeś i nie mogłem Cię znaleźć... ;) Jak tylko powiedziałem, że kolega ma subaru to od razu rozmowa powędrowała w Twoją stronę :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale jak pisałem, że na Bofie da się jeżdzić 1.8t i nie wzrasta spalanie, ładnie trzyma od dołu to nikt nie chciał słuchać ;) marku jeżdżę na takim "dwutłoczkowym" od ponad roku, i wszystko oki :ok: jedynie co parę miesięcy/pół roku go rozkręcam do czyszczenia, bo miejsce jego u mnie nie jest rewelacyjne (od dołu zaraz przy nadciśnieniu). a że nie mam pokrywy pod silnikiem to się brudzi ;)

 

Marku, jak tam wykres, były już korekty???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

korekty mechaniczne celem eliminacji tych "dołków". I chyba sprzęgło zaczyna znów nie dawać rady... w tym tygodniu nie mam kiedy, ale postaram się wyrwać za 2 tygodnie do Aleksandrowa LDZ na porządną korektę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też się zastanawiam nad kevlarowym...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, okazało się, że powrót ciśnienia nie był jedyną przyczyną, dla której przepływomierz padał tak szybko (za każdym razem 300km). Po przejechaniu równego tysiączka padł i obecny...

 

Kolejna teoria to ciepło. Wykonałem osłonę termiczną pomiędzy turbo a filtrem, a dodatkowo dookoła przepływomierza. Po 15 minutach pełnego ognia można normalnie złapać ręką za rurę i przepływomierz - są chłodne. Grodź spełnia swoją rolę... Może wieczorkiem zrobię kilka fotek... jak znów padnie, to nie mam już pomysłu co dalej robić...

 

Pozostanie chyba tylko uwalenie kolektora i wyspawanie nowego, żeby zmieścić seryjny filtr powietrza... :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sie tak po cichu zastanawiam jak by tu przetransferowac dolot na druga strone silnika. Doszlo by jakies 400mm - np rura tuz przed silnikiem. Czy to by mialo jakis ujemny wplyw na reakcje doladowania? Z drugiej strony silnika jest calkiem chlodno. Marek moze K&N lepiej by sie spisal, jezeli chodzi o przeplywke? Ciekawi mnie jak wykonales ta oslone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy to by mialo jakis ujemny wplyw na reakcje doladowania?

 

przy turbo - wg mnie żadnej ;)

 

Z drugiej strony silnika jest calkiem chlodno. Marek moze K&N lepiej by sie spisal, jezeli chodzi o przeplywke? Ciekawi mnie jak wykonales ta oslone.

 

K&N fajna sprawa... muszę przetestować. Z tą drugą stroną to super pomysł, tylko którędy poprowadzić orurowanie? Jak nie masz IC, to jest sporo miejsca. A tak - zostaje chyba tylko pod autem miejsce...

 

EDIT: 4. przepływomierz na miejscu. Tym razem filtr jest świeżo wyprany, osłona terminczna założona i ciśnienie ograniczone do 1.0 bara... zobaczymy ile KM się uda zrobić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

marek, wywal przeplywke :) kupuj SA :) Ty nalal masz stozek? Nie mozesz wrocic do ori air boxa?

 

 

 

po weekendzie juz powinienem miec zrobione sprzeglo i naprawiona skrzynie oraz ograniczone overboosty.... wiec do zoba wieczorem:) :) na malym streecie:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to teraz i ja mam stożek (knn) zobaczymy czy przepływka długo pożyje... Jedno od razy rzuca się w uszy - normalny dv słychać przy stożku jak blow-off... Ciekawe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to teraz i ja mam stożek (knn) zobaczymy czy przepływka długo pożyje... Jedno od razy rzuca się w uszy - normalny dv słychać przy stożku jak blow-off... Ciekawe

 

tylko ze masz normlanej dlugosci dolot, a marek ma zakombinowany tzn krotszy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam zaraz przed turborurą przepływke i filtr od razu. W poniedziałek kombinuje jakąś osłone termiczną. Puki co ta blaszka z serii jest w środku. Nie zauważyłem żadnych problemów przez 2 dni tyle, jednak to k&n... W ogóle ździwiony byłem rozmiarem tego stożka - myślałem, że będzie sporo większy. Jest dedykowany do auta. Fajnie to wszysko brzmi muszę przyznać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności