Skocz do zawartości
marecek

1.8T 300hp project [stage II: 306 koni]

Rekomendowane odpowiedzi

pobs kto to taki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powertronic - Macpl z wawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeciez Macpl działa na Smt i ecumasterze....

 

smt6 nie podejdzie bo potrzebny jest dodatkowo analogowy modul zaplonu.

Smt7 sie nie oplaca...

ecumaster niby w jedny 1.8T działa ale chyba nie do konca dobrze.

Lepiej zrobic na ori ECU.

 

z reszta sam zapytaj macka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko: Co zrobić z tym czujnikiem wewnatrz airboxa (który to nie wiem do czego sluzy) jeśli chcę założyć filtr stożkowy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie montuj stozka, nie ma po co. fabryczny airbox doskonale sprawdza sie przy setupuach 300+

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem ze swoim airboxem, trochę się połamał i nie jest szczelny :( ... dlatego biorę pod uwagę stożek. Będę próbowałbym go wcisnąć jak najbliżej prawej lampy a nie koło kata jak większość projektów - tylko nie wiem po co jest ten czujnik ;>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli dobrze rozumiem chodzi ci o przepływkę - to takie g***o co go wynaleść nie powinni ;)

marecek pewnie też twierdzi podobnie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie to nie chodzi o przepływkę. Jest tam jeszcze jakieś coś z takim czymć niestety nie mam pojęcia co to jest.

 

EDIT:

Ok juz wiem co to jest - Ignition Control Module. A to co od środka widać to zwyczajny radiator z aluminium czy coś. Instalują go seryjnie wewnątrz airboxa po to aby był chłodzony obiegiem powietrza.

 

Prośba do Marecka lub Zoltara - co zrobiliście z tym ustrojstwem po założeniu stożka?

 

airbox.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to nie do nas to pytanie... w AWT tego nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aahaaa :551: Chyba po prostu schowam to gdzieś z boku z dala od katalizatora i będzie gites

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to zrob tak na próbę zebyś mogl ewentulanie wrocic do serii.

Z tego co pamietam w poprzecznym AGU moduł zapłonu nie jest na airboxie.... sprawdze wieczorem i powiem.

 

niestety sie mylilem. modul jest na ariboxie i w ten sposob jest chlodzony radiatorem ktory jest w Airboxie.

 

 

Edit: myslalem ze Pasio Marka lepiej idzie ;)

Edytowane przez the.wolf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

street podaje, ze seryjny airbox wystarcza do setupów do 300hp :)

 

the.wolf , jednak liczy sie tez masa prawda ? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...no cóż, widać subaru GT to nie przeciwnik dla mnie ;) Ale jakbyś umiał biegi zmieniać, to może byś dał radę ;):P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...no cóż, widać subaru GT to nie przeciwnik dla mnie ;) Ale jakbyś umiał biegi zmieniać, to może byś dał radę ;):P

 

tak to jest jak sie w klapkach jezdzi:) ciesz się ze odciąłem bo juz na 2 dwojce bym byl daleeeko przed Toba ;) a to nadal rolowany :)

z zatrzymanego ladny mam bagaznik? ;)

 

 

a co do Airboxa to seryjny spokojnie ogarnia 300km. 350km tez obsluzy. Wieksze zmarwienie to glowica.

Edytowane przez the.wolf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Scigaliście się Impreza vs Passat? Jaki silnik jest w tym Subaru?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

piotruniu - nie robić mi tu OT! :)

Pokażesz jak to chodzi jak będziesz miał już skrzynię i założysz porządne buty ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

marek zostaw te oftopy, please:)

u mnie seria EJ205.

A nie skrzynia jest problemem tylko overboosty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

passat_gt28rs_1.5bara.jpg

 

300/400. Z czystej ciekawości pojadę na korektę po założeniu porządnych świeczek... mi wystarczy :D Auto jeździ na prawde super...

 

btw. jakby kogoś interesował blow off do 1.8T, to mam komunikat, że properfekt dopracował technologię atmosferycznych BOVów w temacie 1.8T - działa to lepiej od seryjnego DV (przynajmniej w przypadku mojej turbiny), nie sśie bokiem powietrza podczas jazdy na podciśnieniu i jest ogólnie bardzo, bardzo cieszący ucho...

Edytowane przez marecek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

300/400. Z czystej ciekawości pojadę na korektę po założeniu porządnych świeczek... mi wystarczy :D Auto jeździ na prawde super...

 

btw. jakby kogoś interesował blow off do 1.8T, to mam komunikat, że properfekt dopracował technologię atmosferycznych BOVów w temacie 1.8T - działa to lepiej od seryjnego DV (przynajmniej w przypadku mojej turbiny), nie sśie bokiem powietrza podczas jazdy na podciśnieniu i jest ogólnie bardzo, bardzo cieszący ucho...

 

 

no no gratulacje,wreszcie projekt 300 hp osiągnięty

Edytowane przez marecek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

paskudny ten wykres:mad:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności