Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Macie jeszcze jakieś dobre stronki z autami z zachodu żebym mógł tam poszukać?

Bo tak przeglądam i nie mogę na nic trafić. Może faktycznie na zachodzie coś dobrego by było.

tylko z zchodu przeciez 70% aut w polsce jest sprowadzonych:D standart mobile.de autoscaut.de pkw.de itd. chetnie pomoga w zakupie w niemczech:p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
prawdzałem ofertę na stronie VW i po złożeniu tego co mnie interesuje wychodzi około 180 000
To co Ty chcesz w nim miec? Basen z jacuzzi i autopilota?:D JA przy 2.0 170 nie moge przekroczyc 150 w configu, chyba ze zaznaczasz wszystko jak popadnie. Wymien co za opcje chcesz miec, to pomozemy dobrac bo wydaje mi sie ze myslisz o niepotrzebnych gadzetach. O tych 90 tys mowisz netto czy brutto Edytowane przez Wazzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co do autka szukam czarny kombi z dobrym wyposażeniem, no ale jesli sie trafi CC w dobrej cenie to tez nie pogardzę

 

To może chciałbyś mojego sedana skoro i CC może być.2007rok model 2008 z VIN a ja poszukałbym sobie A4:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To może chciałbyś mojego sedana skoro i CC może być.2007rok model 2008 z VIN a ja poszukałbym sobie A4

Ha ha :) dobra reklama ! :) Dobra za 30 koła biore ;D [

 

quote=Matsil;777974]Gość się trochę rozpędził z tym wyposażeniem, sporo wypisanych rzeczy brakuje patrząc na zdjecia. Nawigacja też dokładana, bo RNS510 weszła do passata dopiero na początku 2008 roku. Auto warte co najwyżej 70tys. pln.

Jak chcesz juz wydać ponad 80 dyszek, to realnie zastanowiłbym się nad nowym.

 

Właśnie dlatego odpada bo nawymyślał , nawymyślał i nic poza tym .

 

może w ten sposób producent chce wymusić kupno xenonów , które też na tle konkurencji wypadaja dość blado.

 

Na szczęście w Passatach praktycznie w całym okresie produkowania samochodu BIXENON-y były w dobrych pakietach za 1000-3000zł z innym dodatkami więc nie jest aż tak źle.

 

 

Basen z jacuzzi i autopilota?

 

Jeszcze jakieś Panie dla umilenia spędzonego czasu w bagażniku ("No wiesz kupiłem sobie Passata! I to za prawie 200.000 mała")

Porządnie skonfigurowany 170 konny diesel ~120-130tyś.

 

A ja bym się zastanowił nad 1.8TSI z mniejszą ilością dodatków ale nowym!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ha ha dobra reklama ! Dobra za 30 koła biore ;D [

 

Chyba jak do tych 30-tu dorzucisz swojego Trendline :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdzałem ofertę na stronie VW i po złożeniu tego co mnie interesuje wychodzi około 180 000

:eek::eek::eek:

Za te pieniądze to na pewno nie kupuj passata :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile robisz km rocznie? Bo nie wiem czy warto dokładać grubą kasę do tdi 170hp, mając do wyboru 1.8 tsi. Przykładowa konfiguracja, nie wiem co by tu mogło być jeszcze niezbędne ;)

 

1.8 tsi-dynamiczny, spalanie nie wiem, różne opinie

-lakier - 2670 zł

-biksenony, dotykowe radio mp3, 8 głośników + zmieniarka 6cd, rolety przeciwsłoneczne tylne boczne i na tylnej szybie-elektryczna, komplet czujników parkowania, światła przeciwmgłowe, komputer pokładowy, kierownica multifunkcja, nowa jednak ładniejsza - i to wszystko aż za 1190 zł

-felgi 16" milwaukee - 1160 zł - felgi można teraz darować

-sygnalizacja spadku ciśnienia opon - 260 zł - gadżet

-auto-hold - 250 zł

-tempomat -gratis

-podgrzewane dysze spryskiwaczy, fotele i przednia szyba - 2200 zł

+ standard z wersji comfortline

 

EIDT - Planet zaznaczyłeś wszystko z konfiga? Tak wyposażonego passata to za tą kase to chyba z 2006 lub 2005 dostaniesz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na 100% cena obowiązuje jako opcja przy nowym aucie, osobne dokupienie będzie dużo droższe. Tak jest z każdą pierdołom, nie kupisz od razu, płacisz drożej późnij przy ew. dokupieniu.

Z większością, ale nie każdą. Tempomat do tiguana przy kupnie samochodu 1800 zł, tempomat oczywiście taki sam jak fabryczny montowany w aso ze strony http://akcesoria.vw.pl

299+ robocizna. W moim przypadku zamknęło się to w 550 zł bodajże. Prócz tego jeszcze zostaje manetka kierunkowskazu do sprzedania na allegro, więc odzyskujemy ze 100 zł.

Edytowane przez genesis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i dlatego interesuje mnie używany. bo budżet mam za mały jak na nowe auto. a kupić nowe i po iluś tysiącach kilometrów stwierdzić ze czegoś mi brakuje albo za słaby jest. to lepiej sobie podarowac nówke i kupic ze wszystkim co bym chciał.

no nie wiem możne źle myślę?

 

 

poskładałem sobie nowy na stronie vw i wyszło 146 180,00 no - rabat jakiś to wyjdzie mniej, ale ile to nie wiem, nie zdarzyłem dzisiaj dojechać do salonu.

 

specyfikacja

 

Silnik 2.0 TDI CR DPF 170 KM (125 kW), DSG, 6 stopniowa - odlicz VAT! 130 290,00 zł

Kolor nadwozia czarny "Deep" perłowy 2 670,00 zł

Kolory wnetrza Pakiet "Siedzenia"

- fotele przednie z regulacja elektryczna w 12 kierunkach, z pamiecia dla fotela

kierowcy

- tapicerka "Alcantara / skóra Nappa"

- lusterka zewnetrzne, składane elektrycznie, z pamiecia i funkcja oswietlenia

przestrzeni wokół drzwi

Pokrycia siedzen: popielate

deska rozdzielcza (góra / dół): czarna / popielata

wykładzina podłogowa: czarna

4 400,00 zł

Wyposazenie dodatkowe

Pakiet "Lusterka"

- czujnik deszczu

- funkcja Coming/Leaving Home

- lusterka "Make up" w podwójnych osłonach przeciwsłonecznych, podswietlane

- lusterka zewnetrzne, składane elektrycznie, z funkcja oswietlenia przestrzeni

wokół drzwi, automatycznie przyciemniane po stronie kierowcy

520,00 zł

Ceny zawarte w konfiguracji sa sugerowanymi cenami brutto, dostepnymi u autoryzowanych Partnerów VW, uwzgledniaja koszty transportu oraz wydania samochodu. Konfigurator nie stanowi oferty

handlowej. Ze wzgledu na pojawiajace sie akcje promocyjne mozliwe sa zmiany cen i wyposazenia modeli dostepnych w serwisie.

Data konfiguracji: 2010.02.02 15.45:19 Strona: 4/11

- lusterko wsteczne, automatycznie przyciemniane

- swiatła mijania właczane automatycznie

Autoalarm z niezaleznym zasilaniem (Back-up-Horn), funkcja dozoru wnetrza i

czujnikiem przechyłu

- z komfortowym otwieraniem i zamykaniem pojedynczych drzwi

1 720,00 zł

Pakiet "Zimowy 1"

- dysze spryskiwaczy szyby przedniej, podgrzewane

- fotele przednie, podgrzewane

0,00 zł

Szyba przednia, odbijajaca promienie słoneczne 880,00 zł

System radiowy "RCD 310"

- odtwarzacz CD

- mozliwosc odtwarzana plików MP3

- 8 głosników

0,00 zł

Kierownica multifunkcyjna I

- dzwignia zmiany biegów i osłona obszyte skóra

- komputer pokładowy "MFA Plus"

- multifunkcyjna, trójramienna kierownica obszyta skóra

- sterowanie komputerem pokładowym, radiem i telefonem

950,00 zł

Hak holowniczy, zdejmowany 3 730,00 zł

Ogrzewanie postojowe z programatorem

- dodatkowy akumulator

- komputer pokładowy "MFA Plus"

5 220,00 zł

Tempomat 0,00 zł

Pakiet "Innowacyjny"

- komputer pokładowy "MFA Plus"

- system wspomagajacy parkowanie "Park Assist" z akustycznym systemem

3 230,00 zł

Ceny zawarte w konfiguracji sa sugerowanymi cenami brutto, dostepnymi u autoryzowanych Partnerów VW, uwzgledniaja koszty transportu oraz wydania samochodu. Konfigurator nie stanowi oferty

handlowej. Ze wzgledu na pojawiajace sie akcje promocyjne mozliwe sa zmiany cen i wyposazenia modeli dostepnych w serwisie.

Data konfiguracji: 2010.02.02 15.45:19 Strona: 5/11

kontroli parkowania z przodu i z tyłu

- tempomat z automatyczna regulacja odległosci ACC i systemem Front Assist

Lusterka składane elektrycznie, z funkcja oswietlenia przestrzeni wokół drzwi 770,00 zł

Rabat specjalny: - 9 000,00 zł

Razem: 146 180,00 zł

Korzysc wynikajaca z rabatu i pakietów specjalnych:

Pytaj Dealera o promocyjny system Sat Assist.

12 220,00 zł

Cena zawiera koszty transportu i przygotowania samochodu do wydania w wysokosci 800 zł.

 

 

Wyposazenie standardowe

Zewnetrzne Kierunkowskazy boczne w obudowach lusterek

Kierunkowskazy zintegrowane w przednim zderzaku, w kolorze białym

Kierunkowskazy, tylne swiatła, swiatła stop w technologii LED (oswietlenie diodowe)

Listwy i obramowanie logo VW na osłonie chłodnicy, chromowane

Listwy obramowujace szyby boczne, chromowane

Listwy ochronne boczne, chromowane

Listwy ochronne na zderzakach, w kolorze nadwozia

Obramowanie na osłonie wlotu powietrza do chłodnicy, chromowane

Obudowy lusterek i klamki lakierowane w kolorze nadwozia

Relingi dachowe, chromowane

Szyby termoizolacyjne, zielone

Swiatła główne halogenowe

Zderzaki lakierowane w kolorze nadwozia

Wewnetrzne Aplikacje dekoracyjne z aluminium, dla tapicerki "Corn Silk" z drewna orzechowego na desce rozdzielczej i

aluminium na konsoli srodkowej

Dzwignia zmiany biegów obszyta skóra

Fotel kierowcy, z regulacja wysokosci

 

Fotele z przodu, sportowe, z regulacja pochylenia oraz podparcia odcinka ledzwiowego kregosłupa - dla fotela

kierowcy elektrycznie

Kierownica sportowa, trójramienna, obszyta skóra

Konsola dachowa z zamykanym schowkiem

Konsola srodkowa, wydłuzona, z podłokietnikiem, schowkiem, nawiewami powietrza na tył, gniazdkiem 12V i

dwoma uchwytami na pojemniki z napojami, z zaluzja

Listwa ochronna dolnej krawedzi bagaznika, ze stali szlachetnej

Kanapa tylna składana i dzielona, z podłokietnikiem z uchwytami na pojemniki na napoje, z wneka do

przewozenia długich przedmiotów

Pakiet dla niepalacych

Podłokietnik czesciowo obszyty skóra

Roleta przestrzeni bagazowej

Schowek w desce rozdzielczej po stronie pasazera, zamykany, z oswietleniem i z mozliwoscia schładzania

Schowki wielofunkcyjne w drzwiach przednich oraz schowki w drzwiach tylnych

Schowki wysuwane: dwa w desce rozdzielczej

Srodkowa czesc siedzen obszyta skóra "Alcantara"

Zegary tablicy rozdzielczej z chromowanymi pierscieniami

Bezpieczenstwo ESP (system stabilizacji toru jazdy) z ABS/EDS, ASR oraz asystentem siły hamowania

Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu (z przodu wentylowane)

 

Isofix - przygotowanie do montazu dwóch fotelików dzieciecych na zewnetrznych siedzeniach z tyłu

Kierunkowskazy właczane automatycznie, przy awaryjnym hamowaniu

Lampki odblaskowe w dolnej czesci drzwi

Kurtyny powietrzne

Pasy bezpieczenstwa, bezwładnosciowe, 3-punktowe (z regulacja wysokosci i napinaczami dla foteli

przednich)

Poduszka powietrzna pasazera - deaktywacja

Poduszki powietrzne boczne, z przodu

Poduszki powietrzne z przodu, dla kierowcy i pasazera

Swiatło "Stop", trzecie

Uchwyty w bagazniku: cztery szt.

Zabezpieczenie antykradziezowe (Immobiliser)

Zagłówki dla przednich foteli, z regulacja wysokosci, ze zintegrowanym przyciskiem blokowania połozenia

Zagłówki dla siedzen tylnych

Elektryczne i funkcjonalne Centralny zamek, sterowany droga radiowa

Deska rozdzielcza o białym podswietleniu z regulacja jego intensywnosci, czerwone podswietlenie

przełaczników

Dywaniki materiałowe z przodu i z tyłu

Gniazdo zasilajace 12V w bagazniku, dodatkowe

 

Hamulec postojowy, elektromechaniczny, z funkcja Auto-Hold

Hamulec postojowy z funkcja Auto-Hold, elektromechaniczny

Klimatyzacja dwustrefowa z regulacja elektroniczna - "Climatronic"

Kolumna kierownicy z mozliwoscia regulacji w dwóch płaszczyznach

Komputer pokładowy "MFA"

Lampki do czytania: dwie z przodu i dwie z tyłu, z opóznionym wyłaczaniem

Lusterka "Make up" w osłonach przeciwsłonecznych, podswietlane

Lusterka boczne, elektrycznie ustawiane i ogrzewane, lewe lusterko asferyczne

Oswietlenie przestrzeni wokół nóg z przodu

Pakiet "Zimowy 1"

- dysze spryskiwaczy szyby przedniej, podgrzewane

- siedzenia przednie, podgrzewane

Pokrywa bagaznika i pokrywa wlewu paliwa otwierane zdalnie

Schowki w bagazniku

Sygnalizator niewyłaczonych swiateł, akustyczny

Sygnalizator niezapietych pasów bezpieczenstwa dla kierowcy i pasazera, akustyczny i optyczny

System radiowy "RCD 310": odtwarzacz CD, mozliwosc odtwarzania plików MP3, 8 głosników

 

Data konfiguracji: 2010.02.02 15.45:20 Strona: 10/11

Szyby sterowane elektrycznie, z przodu i z tyłu

Swiatła główne z regulacja zasiegu

Tablica przyrzadów z elektronicznym predkosciomierzem, licznikiem przebiegu, obrotomierzem, wskaznikiem

poziomu paliwa, temperatury cieczy chłodzacej i kontrolkami sygnalizacyjnymi

Tempomat

Wskaznik temperatury zewnetrznej

Wskaznik sygnalizujacy o niezamknietych drzwiach i pokrywie bagaznika

Wspomaganie układu kierowniczego regulowane w zaleznosci od predkosci samochodu, elektromechaniczne

Wycieraczka szyby tylnej, ze spryskiwaczem

Wycieraczki szyby przedniej, z czterostopniowym cyklem pracy

Koła i opony Obrecze kół ze stopu metali lekkich 7J x 16 "Adelaide"

- koło zapasowe, pełnowymiarowe

- opony 215/55 R 16

- sruby kół z zabezpieczeniem antykradziezowym

 

---------- Post added at 16:08 ---------- Previous post was at 16:00 ----------

 

Gość się trochę rozpędził z tym wyposażeniem, sporo wypisanych rzeczy brakuje patrząc na zdjecia. Nawigacja też dokładana, bo RNS510 weszła do passata dopiero na początku 2008 roku. Auto warte co najwyżej 70tys. pln

 

ja nie mam doświadczenia i jak przeglądam oferty to wierze w to co tam napisali.

nawet nie wiem gdzie to widać ze nie ma czujnika kontroli powietrza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego niektórzy tak bardzo upierają się na te 170KM. Różnica w porównaniu do 140KM w dynamice baaaardzo niewielka, za to spalanie 1ltr/100km wyższe. No, może wchodzi jeszcze większa satysfakcja posiadania 170KM :).

Mam 140KM, dwóch kolegów posiada 170KM - kombi i sedana (obydwa z ręczną skrzynią biegów). Jeździłem wszystkimi tymi samochodami i różnica w przyspieszeniu minimalnie odczuwalna na 1-szym i 2-gim biegu, wyżej jest to samo. A to czy moje auto rozpędzi się do 210 czy 220km/h to raczej sprawa pomijalna. Moje auto średnio pali 6-6,5ltr/100km, kolegom nie udaje się zejść poniżej 7ltr, łatwo za to wejść powyżej 8 :) - styl jazdy bardzo podobny.

Zresztą kilka lat temu facet w salonie powiedział mi to samo - różnica w dynamice kosmetyczna, za to spalanie odczuwalnie wyższe. Moim zdaniem nie warto dopłacać 5tys. pln do 170KM, ale to jest moje zdanie. Ktoś powie, że przy tej cenie 5tys. to nie dużo - OK, ale jeżeli przez każdy następny rok mam dokładać 1,5tys. pln tylko na paliwo, nie widząc wyraźniej różnicy, to mówię "nie".

 

ja nie mam doświadczenia i jak przeglądam oferty to wierze w to co tam napisali.

nawet nie wiem gdzie to widać ze nie ma czujnika kontroli powietrza

Przy lewarku zmiany biegów - po prawej stronie, naprzeciw przycisku ESP.

Dynaudio też nie ma, bo miałby duże napisy z przodu na drzwiach nad głośnikami.

 

 

PEWNIE WŁOŻYŁEM KIJ W MROWISKO :D

Edytowane przez Matsil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciesze się ze trafiłem na to forum:) niezły mętlik w głowie mi robicie:)

I tu się zgodzę chyba z tobą, faktycznie jeśli nie ma dużej różnicy to po co dokładać na paliwo.A wiadomo ze na polskich drogach i tak tego nie wykorzystam.

A kolego ty masz to 140KM w DSG ?

 

---------- Post added at 17:11 ---------- Previous post was at 16:37 ----------

 

A co powiecie o tym? czy tez gosc z cena przesadził.http://moto.allegro.pl/item898172594_passat_2_0_tdi_4_motion_highline_skory_dvd_unikat.html

szkoda ze sedan:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś ostatecznie zdecydował się jednak na sedana, to właśnie szykuję mojego do sprzedaży - pewnie niedługo dam ogłoszenie. Highline, prawie full opcja, krajowy, pierwsza rejestracja styczeń 2007, przebieg 43.200 km - z tym, że benzyna (2.0 TFSI, 200KM, wielka radocha z jazdy ;))

 

A tak w ogóle to chciałem coś dodać w temacie "za i przeciw":

 

alkantara - zdecydowanie lepsza od skóry (mam porównanie)

czujnik ciśnienia w kołach - przydaje się

biksenony - nigdy mnie nie zawiodły i nie drżały

rolety na tylną szybę (elektryczna) i szyby boczne - przy dzieciach to konieczność, ale ja jeżdżę praktycznie cały czas z zasłoniętymi

Skrzynia - jak kupowałem, to w tym silniku nie oferowali DSG, a szkoda, bo w korkach automat się przydaje. Natomiast przy mocy, jaką mam, manual oferuje dużą radość z jazdy

Zawieszenie - mogłoby lepiej wybierać nierówności

 

pozdrawiam

Edytowane przez Thommas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
http://moto.allegro.pl/item898172594...vd_unikat.html ten passat godny zainteresowania, sedan jest droższy od kombi, jeśli chodzi samochód używany.

Widziałem go świetny bo w końcu 4motion a w naszych warunkach przydaje się jak cholera . :)

 

Dynaudio też nie ma, bo miałby duże napisy z przodu na drzwiach nad głośnikami.

Łatwiej po listwie srebrnej niż po napisie poznać z daleka .

 

PEWNIE WŁOŻYŁEM KIJ W MROWISKO

No niestety nie zgodzę się z Tobą co napisałeś między 140 a 170. Ze 170 masz więcej możliwości przy ew. programie masz 200KM a przy 200KM te 2L mógłbym przeżyć :D

 

 

 

 

Chyba jak do tych 30-tu dorzucisz swojego Trendline

 

Drogi Piotrku co wy macie do tego TRENDLINE-a ! Moim zdaniem lepiej wygląda srebrny z czarnymi listawmi niż srebrnymi ha! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Moim zdaniem nie warto dopłacać 5tys. pln do 170KM, ale to jest moje zdanie. Ktoś powie, że przy tej cenie 5tys. to nie dużo - OK, ale jeżeli przez każdy następny rok mam dokładać 1,5tys. pln tylko na paliwo, nie widząc wyraźniej różnicy, to mówię "nie".
170ps jest istotne przy odsprzedazy,przy wirusie:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
170ps jest istotne przy odsprzedazy,przy wirusie

Mógłbyś przetłumaczyć mi, Bo ja ciemny nie wiem jak piszecie takimi skrótami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mógłbyś przetłumaczyć mi, Bo ja ciemny nie wiem jak piszecie takimi skrótami
latwiej potem sprzedac 170ps niz 140ps i jak pisal kolega Rojasek latwiej podniesc moc na 200ps dobrej zabawy nie przeliczysz na paliwo:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
latwiej potem sprzedac 170ps niz 140ps

 

Ja tez tak uwazam, ale mój notabene prawie 40 letni ojciec przeciwnie. Bronił się rękami i nogami 170tki. Bo wyzyłowany, bo więcej pali, bo się pewnie szybciej popsuje.... Takie głupie gadanie, ale co zrobisz. Takich ludzi moze byc wiecej...

 

 

Ja bym tam brał comforta. Inne fotele, chrom, i takie tam bajerki. To ma wpływ na pózniejszą cene sprzedazy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki WOLF za stronki;] dużo ciekawych passków;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności