Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

niestety baza vw mowi ze przekrecony o conajmniej 200k..

 

dla potomnych przekrecony vin:

wvwzzz3czae140023

Edytowane przez popo80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
niestety baza vw mowi ze przekrecony o conajmniej 200k..

 

No to perełka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest jakas instytucja, ktorej to mozna zglosic ? Zwlaszcza, ze facet chwali sie tym ze kupil bezposrednio od wlasciciela..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

 

chciałbym zapytać Was forumowiczów na jakie wyposażenie mogę liczyć w B6 1.6 MPI ?

Jest szansa na comfortline czy tylko trendline ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jeżeli ktoś miałby zamiar nabyć tego paska, to odradzam.

http://olx.pl/oferta/passat-1-9-tdi-climatronik-bezwypadek-chrom-pakiet-CID5-ID3tGJX.html#2551516b4c

Sprawdzałem go kumplowi będąc w lubelskim na urlopie. Ewidentnie auto naprawdę zmęczone, co może nie rzuca się tak mocno w oczy z zewnątrz, ale za to w środku powycierany jak diabli, w fotelu kierowcy praktycznie 2 dziury, jedna w siedzisku z boku gdzie łączy się z tym dolnym plastikiem i druga, bardzo mocno przesiany materiał w boczku oparcia. Kierownica wytarta, galka zmiany biegów. Przyciski, zarówno włącznik świateł jak i pozostałe na konsoli powycierane jak diabli. Zewnętrzne listwy chrom na tylnym zderzaku popękane, przedni grill pęknięty, pęknięte światło kierunkowskazu w lusterku. Po przegazowaniu kilkukrotnym, pokazuje się spora chmura dymu, co nie powinno mieć miejsca. Gościu tłumaczył się, że przy 3,5-4 tys. obrotów musi zadymić. Dodatkowo zalany olejem 10W40. Czuć kołu dwumasowe. Generalnie sprzedaje handlarz. Klima niby nabita, ale nie działa. Tłumaczył się, że był na przeglądzie klimatyzacji, ale coś tam, coś tam i wg niego działa. Ten niby cały oryginał, to był ale jak wyjechał z fabryki. Już nie pamiętam dokładnie wszystkich elementów, ale przód był robiony, na pewno przednia maska była malowana, cieniowane słupki i przednie błotniki. Tarcze hamulcowe zjeżdżone, do wymiany. Być może coś jeszcze było rażącego w oczy, ale już nie pamiętam. Wg mnie po stanie w jakim go zastałem to musiał mieć przynajmniej z 400tys. lub więcej. Znalazłem kumplowi w końcu paska co miał niecałe 300tys. km przejechane z DE i wyglądał 100 razy lepiej, zarówno w środku jak i na zewnątrz niż ten omawiany egzemplarz. Gosiu mi wmawiał, że mam chyba popsuty miernik lakieru. W końcu pewnie trafi się jakiś napaleniec, co to pójdzie na te ciemne szyby z certyfikatem. Ap ropo szyb, to przednie również przyciemnił i niby to ma certyfikat i policja nic mu nie zrobi. Szkoda mi kupujących co to trafiają na takie okazje, a później muszą płakać i płacić.

Edytowane przez dieselinside

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam takie pytanie, czy silnik w B6:

2.0 TDI-CR DPF 110KM 2009-2010 110 KM,

faktycznie pali na trasie ponizej 5l a w miescie do 7 ? Czy ma znaczenie czy to bluemotion czy nie ? Mowie o raczej spokojnej jezdzie, max 140 na trasie i bez szalenstw w miescie. Wynikalo by z tego ze pali mniej nim np golf_6 z silnikiem 1.6 105 KM a np roznica w masie jest..

 

http://www.autocentrum.pl/spalanie/volkswagen/passat/b6/silnik-diesla-2.0-tdi-cr-dpf-110km-2009-2010/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uważam że może spalić. Ja mam 170 i 6 bieg w trasie prędkość 100-110 pali 4.8 :D Jak masz taki styl jazdy to spokojnie zejdziesz poniżej 5. Co do miasta to nie wiem czy 7 się uda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a bedzie jakas wieksza roznica pomiedzy wersja 110 a 140 KM w spalaniu ? Oczywiscie mysle o wersji CR

Edytowane przez popo80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Minimalna, a 140KM ma 6 biegów:-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muszę kupić samochód. Zastanawiam się nad passatem b6 2008-2009 rocznik z silnikiem 2.0 tdi cr 140km. W ASO vw powiedziano mi, że w przypadku silników CR nie mają już sobie nic do zarzucenia i nie są już awaryjne jak te wcześniejsze 2006-2007. Jak to wygląda w praktyce? Planuje robić ok. 40 tyś km rocznie i samochód musi być sprawny w każdą porę roku. Słyszałem też, że lepiej zakupić wersję 8-zaworową, aniżeli 16-zaworową(ponoć w tej występują jakieś problemy). Dowiedziałem się też, że po zakupie na pewno należy wymienić rozrząd, polecano także pompę paliwa i auto powinno śmigać bez problemowo.

 

Czy warto inwestować w to cudo? Samochód ma służyć przynajmniej przez kolejne 5 lat, chciałbym, żeby była to dobra inwestycja.

Edytowane przez Figalot

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy przeczytać ten temat od połowy, nie pisze że od poczatku to będziesz wszystko wiedzial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Figalot - podsumowując

 

W dzisiejszych czasach nie ma juz nie zniszczalnych samochodów a każda marka boryka sie z jakimiś problemami.

co do passata na pompkach czyli 05-08 bo takiego miałem - to oprócz dwu masy której nie wymieniłem bo myślałem ze jeszcze polata troszkę i mi padła w dojczach akurat - nie maiłem z autkiem większych problemów , sąsiad ma takiego w kombi i ma juz przejechane prawie 400k i też bez problemowo ale były one awaryjne , poprawiony na cr już go takie bolączki nie dręczą ale też zawsze może coś sie uwalić, jak w każdym innym autku jednym słowem warto kopic cr ( tylko nie takiego po dziadku niemcu co jak go sprzedawał to płakał) dbać o niego i myślę ze nie powinieneś mieć większych problemów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie każde auto ma Swoje problemy np patrząc po naszym forum B6 w CR'ze ma problem z gruszka od turbo bo już kilka osób o tym pisało

 

Figalot - podsumowując

 

W dzisiejszych czasach nie ma juz nie zniszczalnych samochodów a każda marka boryka sie z jakimiś problemami.

co do passata na pompkach czyli 05-08 bo takiego miałem - to oprócz dwu masy której nie wymieniłem bo myślałem ze jeszcze polata troszkę i mi padła w dojczach akurat - nie maiłem z autkiem większych problemów , sąsiad ma takiego w kombi i ma juz przejechane prawie 400k i też bez problemowo ale były one awaryjne , poprawiony na cr już go takie bolączki nie dręczą ale też zawsze może coś sie uwalić, jak w każdym innym autku jednym słowem warto kopic cr ( tylko nie takiego po dziadku niemcu co jak go sprzedawał to płakał) dbać o niego i myślę ze nie powinieneś mieć większych problemów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KOROZJA ;) serio piszę, znam dwa przypadki aut na CR z 2009r, pełne serwisy w ASO..

 

Radzę spojrzeć na rant maski, od wewnątrz, na łączeniu blach, tam możecie się ostro zdziwić co dzieje się z blachą, a także oba przypadki wspomnianych aut lewe tylne drzwi od wewnątrz na łączeniu blach, na wysokości klamki zewnętrznej - pęcherze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
prawdo[pdobienstwo ze to taxi z dojczów ogromne a co za tym idzie przebieg prawdziwy nie jest,

 

http://moto-zakup.pl/marzenie-niemieckim-dieslu-niskim-przebiegiem/moto-zakup/

 

kolega grzesiu podeslal mi lekture

 

Można jechać na pierwszą wymianę oleju i przebieg udokumentowany :)

 

ps. w PL też sie da. Jak jeździłem Clio to w serwisie był gościu od dwuletniej Laguny która miała coś koło 300 tysi. Licząć że jeździła 365 w roku wychodziło coś koło 400km dziennie. Nikt nie liczył że co miesiąć lub dwa stała na wymianę oleju.

Edytowane przez zarembaz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Licząć że jeździła 365 w roku wychodziło coś koło 400km dziennie.
Więcej ... dolicz jeszcze te dni kiedy stała w serwisie z powodu awarii :DD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Więcej ... dolicz jeszcze te dni kiedy stała w serwisie z powodu awarii :DD

 

Najlepsze jest że podobno nie miała awarii. Była to Laguna III.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co myślicie o tym?

 

Auto było malowane na boku- to mi nie przeszkadza. Ale czy warto? Nie wiel wiem o B6 (poza tym, że tylko z CR - ten ma).

co jeszcze?

 

http://www.autokomisplus.otomoto.pl/volkswagen-passat-2-0-tdi-140-km-klimatronic-nawigacja-C33119402.html

 

Edytowane przez marcinsgdz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przebieg 70kkm hala, Niemiec płakał jak sprzedawał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności