Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

David no ja też szukam w full wypasie i z małym przebiegiem ( nie wiecej niż 40-50k) ja mam o tyle o tyle dobrze że mam auto i nie napalam sie , oglądałem kilka egzemplarzy i zawsze coś było nie tak, jak cena dobra to za duzy przebieg , lub odwrotnie albo z jakąś dziwną historią, raz nawet byłem i ładny był tylko 2012r ale miał nie uwierzysz (7 właścicieli już wiec mi sie lampka włączyła) kiedyś zobaczyłem ładnego w Birmingham zadzwoniłem i umówiłem sie na rano ale po opuszczeniu domu miałem telefon że jednak diler sprzedał, byłem dzisiaj na aukcji arnold clark bo był jeden ale w manualu niestety a ja chce dsg, była ładna skoda superb ale też manual. Wiem że coś sie trafi tylko trzeba byc cierpliwym a przez ten czas może jeszcze sie cos dorzuci z zaskórniaków. Ogólnie juz dawno bym brykał ale w tamtym roku kupiłem dom i troszkę oszczędności poszło na ten cel.

Także życzę udanego polowania i pamiętaj za każdym razem nie napalaj sie tylko podejdz bez emocji do tematu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
u was w anglii inne wersje sa

 

w EU wersja "GT" jest pewnie R-line ale to widac gołym okiem

Łukasz R-line to R-line a R-GT to R-GT. Poza wyglądem różnica taka że R-GT był tylko w sedanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

The brave no ja też chciałbym z jak najmniejszym przebiegiem i najlepiej od 1 właściciela ale manual bo mam ciężka nogę plus dsg to za duże koszty jak dla mnie w razie w +nie wiadomo kto tym jeździł. Jeśli chodzi o manual to 3 najważniejsze sprawy to rozrząd , sprzęgło i dwumas. Juz w kilku ogłoszeniach widziałem w opisie , że te 2 ostatnie pozycje były wymieniane więc to jednak prawda , że po prostu siadają a koszty z robocizna to 700funa.Rozrząd to zależy od przebiegu tzn.widzialem juz takie co miały powyżej 93 mil i żadnych info o tym.W Bradford stoi jeden full biały z 2010 ale ma tylko 15.5kkmil przejechane.Piszac , że się napaliłem miałem dokładnie to na myśli ale na pewno oczami auta nie kupię. Jak vaga nie pozwalają podłączyć to auta nie kupię (a ty chcesz dsg to tym bardziej do skrzyni trzeba się zalogować).

Poczekamy , zobaczymy I mam nadzieje , ze taki ładny biały egzemplarz się znajdzie

Pozdro

Edytowane przez fcbsoci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to mowia, w zyciu kierowcy sa dwa szczesliwe dni: gdy kupuje auto oraz gdy go sprzedaje :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze tydzień temu byłem posiadaczem B5 z 98r. Postanowiłem wymienić go na...Vectrę C. Ale,ale..kupa opinii, porównań i dorosłem, że Passat B6 będzie optymalny. Poczytałem trochę tu i tam i postanowiłem, że kupię takiego do 24 tys zł, 1.9 TDI (PD) – 1896 cm; o mocy 105 KM.

Wiem, że pewnie dużo już w tym wątku było (266 str !), ale nie sposób przeczytać tego wszystkiego.

Podsumowując.

Proszę, napiszcie mi na co głównie zwracać uwagę przy zakupie tego modelu ?

Jak sprawdzić poprawność działania strategicznych elementów

- koła dwumasowego,

- wtrysków,

- układu kierowniczego z modułem komfortu,

- hamulca elektrycznego.

INNE - co ?

wiem, wiem, dużo i na pewno było, choć wbrew pozorom trudno wyszukać bez poświęcenia wielu godzin.

może Ktoś obeznany chciałby ze mną pogadać przez komunikator?

będę wdzięczny !

Edytowane przez radas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie panowie,ja na swojego B7 w sporcie polowałem 4 miesiace:hurra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Spokojnie panowie,ja na swojego B7 w sporcie polowałem 4 miesiace:hurra

 

spoko ze bez napinki najważniejsze to podchodzić bez emocji do zakupu i skupić sie na najważniejszym w samochodzie a nie na dodatkach, znajomy polował na bmw i tak sie napalił na jedną mimo że byliśmy w 3 i odradzaliśmy mu zakup to napinke miał taką bo były fajne robione na zamówienie skóry że później kłaki zrywał z głowy jak po kolei wymieniał to co padało a bulić trzeba było

 

a tak nawiasem panowie z uk zapraszamy do

 

w większości sami wyspiarze w tym temacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam pytanie, czy jest jakiś silnik w b6 który nie nastręczał problemów tzn. jest bezawaryjny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, mam pytanie, czy jest jakiś silnik w b6 który nie nastręczał problemów tzn. jest bezawaryjny?

Jak diesel to tylko CR najmniej kłopotliwy a o benzynie niech wypowiedza się ci co maja benzynki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jako użytkownik TFSI mogę Ci z czystym sumieniem polecić ten silnik. Przy użyciu motula 5w30 specific dolewam max 1l na 5000km, innych "niedogodności" brak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przy użyciu motula 5w30 specific dolewam max 1l na 5000km
A myślałem ze ja dolewam już sporo, u mnie 0.7l na 15 kkm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
David no ja też szukam w full wypasie i z małym przebiegiem ( nie wiecej niż 40-50k) ja mam o tyle o tyle dobrze że mam auto i nie napalam sie , oglądałem kilka egzemplarzy i zawsze coś było nie tak, jak cena dobra to za duzy przebieg , lub odwrotnie albo z jakąś dziwną historią, raz nawet byłem i ładny był tylko 2012r ale miał nie uwierzysz (7 właścicieli już wiec mi sie lampka włączyła) kiedyś.

No trochę sporo. Mi już 3 właścicieli trochę nie pasuje ale ostatnio czytałem na innym forum, że koleś kupił auto które miało 21 właścicieli i wszystko z nim ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jako użytkownik TFSI mogę Ci z czystym sumieniem polecić ten silnik. Przy użyciu motula 5w30 specific dolewam max 1l na 5000km, innych "niedogodności" brak.

 

kolego ale gazu pewnie nie lubi?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Jak diesel to tylko CR najmniej kłopotliwy a o benzynie niech wypowiedza się ci co maja benzynki.

 

CR to common rail to rodzaj wtrysku a nie silnika, wszyskie są teraz CR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A myślałem ze ja dolewam już sporo, u mnie 0.7l na 15 kkm.
Piszę z górką, standardowo mi starcza resztka z dużej butli z wymiany (chyba 0,4l) i litrowa butelka na rok (a robię koło 12k rocznie).

Myślę, że 0,7l na 15kkm to ładny wynik. W marcu miałem przegląd, więc za rok będę miał dokładne dane :)

 

kolego ale gazu pewnie nie lubi?

O gazie Ci nic nie powiem, bo to nie moja bajka, ale chyba są na forum zagazowani TFSI i sobie chwalą. Na górze masz Andrzeja zresztą :)

Edytowane przez kower

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CR to common rail to rodzaj wtrysku a nie silnika, wszyskie są teraz CR

 

W b6 nie wszystkie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tak ale tych wcześniejszych to pod uwage nie ma co brać;D ogólnie rzecz biorąc to chyba żaden diesel nie nadaje sie do polecenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale chyba są na forum zagazowani TFSI i sobie chwalą. Na górze masz Andrzeja zresztą

 

no to Andrzej może znajdziesz chwile aby skrobnąć posta

ile cie to kosztował, ile teraz ci pali tego gazu, wady, koszta serwisowania instalacji , zasięg i ogólne odczucia oraz opinie

gdybyś miał jeszcze raz wybór to nadal benzyna, benzyna + gaz czy już disel

 

dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest opisane w temacie 2.0 tfsi instalacja stag 400 dpi. A jeśli chodzi o wybór silnika to raczej pb mniej kłopotów niż z on, przynajmniej do tej pory. No a moc jednak zauważalnie większą, jeśli chodzi o ekonomię porównywalnie do diesla. Koszt serwisu gazowego 90 pln co 10kkm filtry gazu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sorry jak już było.

Dzisiaj byłem oglądać 2.0 FSI. ogólnie OK. Ale silnik podczas pracy tak dodatkowo "cykał". Sprzedający mówił, że to normalne w tego typu silnikach. Czy może Ktoś to potwierdzić.

 

 

BTW.

silniki benzynowe:

 

1.6 8V - 1595 cm³ 102 KM

1.6 FSI - 1598 cm³ 116KM

1.8 TSI - 1798 cm³ 160 KM

2.0 FSI - 1984 cm³ 150 KM

 

W których występuje turbo ?

W których jest pasek, a w których łancuch rozrządu ?

Przy których występuje koło dwumasowe ?

 

 

 

Edytowane przez radas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sorry jak już było.

Dzisiaj byłem oglądać 2.0 FSI. ogólnie OK. Ale silnik podczas pracy tak dodatkowo "cykał". Sprzedający mówił, że to normalne w tego typu silnikach. Czy może Ktoś to potwierdzić.

 

 

BTW.

silniki benzynowe:

 

1.6 8V - 1595 cm³ 102 KM

1.6 FSI - 1598 cm³ 116KM

1.8 TSI - 1798 cm³ 160 KM

2.0 FSI - 1984 cm³ 150 KM

 

W których występuje turbo ?

W których jest pasek, a w których łancuch rozrządu ?

Przy których występuje koło dwumasowe ?

 

 

 

 

turbo jest w 1.8 TSI.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności