Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie - jestem w szoku, w niedzielę na trasie 50 km "pod górkę" spalił mi 7,7, w drugą stronę 6,4. Octavia 1.8T 150 koni spalała spokojnie powyżej 8,5...

 

Pozytywne zaskoczenie :)

 

Ale żeby nie było 100% offtopu to napiszę, że polecam auto-holda - bardzo wygodne rozwiązanie, szkoda tylko, że nie mogę go ustawić na automatyczne włączanie po odpaleniu silnika (z zapiętymi pasami).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szkoda tylko, że minusem AUTO-HOLD'a jest szybsze zużywanie się klocków z tyłu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szkoda tylko, że minusem AUTO-HOLD'a jest szybsze zużywanie się klocków z tyłu.

 

na jakiej podstawie tak twierdzisz? wiesz wogóle jak działa autohold? bo jezeli nie masz pojecia o działaniu tego systemu to może nie wprowadzaj ludzi w błąd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dokładnie - jestem w szoku, w niedzielę na trasie 50 km "pod górkę" spalił mi 7,7, w drugą stronę 6,4. Octavia 1.8T 150 koni spalała spokojnie powyżej 8,5...

 

trochę ciężko to porównywać, to przecież silniki zupełnie z innych epok.

Mój Passat 1,4 122 KM też pali tyle samo, co moja poprzednia Fabia, która miała 1,2i 68 KM...

Wszystko zależy tez gdzie głównie się jeździ samochodem, jak się jeździ głównie w trasie, to mocniejszy silnik niewiele więcej spali, ale już w mieście (szczególnie w korkach) różnice będą pewnie znaczne.

Edytowane przez sebeq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szkoda tylko, że minusem AUTO-HOLD'a jest szybsze zużywanie się klocków z tyłu.

Wyjątkowo dziwne i zupełnie nieprawdziwe stwierdzenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, poza tym VW pomyślał o tych klockach. Nie wiem jak u innych, ale gdy ja odpalam auto za każdym razem auto-hold się rozłącza dopiero gdy wcisnę działa:]

Wyjątkowo dziwne i zupełnie nieprawdziwe stwierdzenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie auto-hold jest załączony cały czas, kwestia ustawienia.

 

A co do klocków to kiedyś coś było na tym forum, ze klocki złapały i nie chciały już puścić i podejrzewano właśnie funkcje auto-hold jako winowajce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wszystko zależy tez gdzie głównie się jeździ samochodem
Właśnie porównuję identyczną trasę pokonywaną octavią, a passatem.
U mnie auto-hold jest załączony cały czas, kwestia ustawienia.
Niestety u mnie z poziomu MFA opcji Auto-Hold brak, może VCDS coś pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie auto-hold jest załączony cały czas, kwestia ustawienia.

 

jak masz białe zegary to oczywiście możesz ustawić, w czerownych niestety niedasie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Właśnie porównuję identyczną trasę pokonywaną octavią, a passatem.

 

ale porównujesz nieporównywalne silniki!

 

ja mówiłem o porównaniu 1,8 TSI vs 2.0 TFSI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak masz białe zegary to oczywiście możesz ustawić, w czerownych niestety niedasie

 

Niestety, białe zegary nie wystarczą. W tym sensie, że nie pojawi się funkcja załączania Auto Hold'a w FISie po wymianie czerwonych zegarów na białe. Pojawi się na chwilę gdy wybierzemy w FIS Factory Settings. Gdy zaznaczymy, że Auto Hold ma być aktywny to i tak po kolejnym odpaleniu ta opcja znika z menu. Tak przynajmniej było u mnie.

Potrzebny jest odpowiedni sterownik hamulca ręcznego, który najprawdopodobnie pojawił się w b6 wraz z wprowadzeniem białych zegarów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Potrzebny jest odpowiedni sterownik hamulca ręcznego, który najprawdopodobnie pojawił się w b6 wraz z wprowadzeniem białych zegarów.

 

no to dzięki za sprostowanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie auto-hold jest załączony cały czas, kwestia ustawienia.

 

A co do klocków to kiedyś coś było na tym forum, ze klocki złapały i nie chciały już puścić i podejrzewano właśnie funkcje auto-hold jako winowajce.

Auto hold ma tylko jedną wadę a taką że np na światłach będziemy zmuszeni odpiąć pasy to AH wyłącza się i automatycznie zaciąga hamulec ręczny , a wiadomo jakie ten hamulec na guzik ma wady i zalety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Auto hold ma tylko jedną wadę a taką że np na światłach będziemy zmuszeni odpiąć pasy to AH wyłącza się i automatycznie zaciąga hamulec ręczny , a wiadomo jakie ten hamulec na guzik ma wady i zalety

 

odpinasz pasy AH jest w ON,

zapinasz pasy, ruszasz, AH robi automatycznie OFF, nie dotykasz przycisku, wiec tak na dobrą sprawę przy AH nigdy nie musisz dotykać przycisku od ręcznego.

 

Kolego a jak tam zamówienie Twojego wypasionego B7, już odebrany z salonu? jak dobrze pamiętam to zamawialiście go 28.11.2011roku wiec już powinien stać na podwórku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie polecacie silniki 2.0tdi CR 170km??Jest w pasku z 2008r,na co zwrocic uwage.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
odpinasz pasy AH jest w ON, zapinasz pasy, ruszasz, AH robi automatycznie OFF, nie dotykasz przycisku, wiec tak na dobrą sprawę przy AH nigdy nie musisz dotykać przycisku od ręcznego.Kolego a jak tam zamówienie Twojego wypasionego B7, już odebrany z salonu? jak dobrze pamiętam to zamawialiście go 28.11.2011roku wiec już powinien stać na podwórku
Samochód ma być na podwórku już w 1 tygodniu kwietnia dzisiaj tato dzwonił do aso jak tam sprawy ale trzeba czekać Osobiście to żałuję że ojciec go zamówił ale wtedy to było coś a dzisiaj wolałbym np nowe BMW 3 czy audi a4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziś do nas do firmy przyjechał nowy B7 Highline 2.0 TDI CR 170PS z DSG kolorostyka grafit z chromem

mocno doposażony, ale wygląda zarąbiście, już sie nie moge doczekać aż go potestuje ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dziś do nas do firmy przyjechał nowy B7 Highline 2.0 TDI CR 170PS z DSG kolorostyka grafit z chromem

mocno doposażony, ale wygląda zarąbiście, już sie nie moge doczekać aż go potestuje ;)

 

I rozumiem że to będzie samochód firmowy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tak firmówka (kilka passatów już mamy w firmie) choć ja jeżdzę swoim prywatnym

 

normalnie nie moge sie napatrzyć na to B7, bardzo bardzo ładne świetnie pasuje grafit i chrom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tomeckianin

Witam wszystkich zamierzam kupić passata B6 2.0 TDI 170 kM czy jest ktoś na forum kto mógłby mi sprawdzić po Vin ten samochód

WVWZZZ3CZ8E013853 bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności