Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

A ja się będę upierał że kilometry kilometrami ale trzeba też patrzeć na lata. Guma z wiekiem traci właściwości. Szczególnie poddana działaniu wysokich temperatur. I jeśli po 5 latach nie dobije się do wyznaczonych kilometrów to i tak trzeba by wymienić pasek. A jak pasek to oczywiście i cały rozrząd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja się będę upierał że kilometry kilometrami ale trzeba też patrzeć na lata. Guma z wiekiem traci właściwości. Szczególnie poddana działaniu wysokich temperatur. I jeśli po 5 latach nie dobije się do wyznaczonych kilometrów to i tak trzeba by wymienić pasek. A jak pasek to oczywiście i cały rozrząd

 

Racja w każdym przypadku jak pęka guma to robi się problem :przestraszony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Otrzymałem historię i raczej wszystko w porządku. Jedyne co mnie trochę zastanawia to w dniu rejestracji już miał najechane 19 tys (?) i ten sam stan kilometrów trwał aż do września tego samego roku, oraz w styczniu 2015 miał stan 122 tys, a niecały miesiąc później już ponad 300 tys... Chyba ktoś się je*nął w serwisie, bo w kwietniu miał już tylko 126 tys. Poza tymi kwiatkami historia by się zgadzała z tym co widziałem na oczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam jeszcze jedno pytanie, od kiedy wychodziły egzemplarze z nową kierownicą (tą z chromowanymi wstawkami) i nowym panelem klimatronika?

2010

 

Jeszcze jedna sprawa: czy to prawda że w tych silnikach rozrząd wymienia się dopiero po 180 tys. km (bez limitu czasowego)? Tak twierdzi sprzedający i wychodzi na to że rozrząd jeszcze jest taki jak założyli w fabryce (aczkolwiek jak rzuciłem okiem na pasek osprzętu to wizualnie jak nówka, nie zdejmowałem osłony rozrządu). Bać się i od razu wymieniać po zakupie czy powinien jeszcze te 10-20 tys. przejechać?

zgadza się, w tym silniku rozrząd zaleca się wymienić po 180 tyś km.

nie wymieniaj po zakupie jeśli faktycznie przebieg jest w 100% pewny, spokojnie 20 tyś jeszcze pojeździsz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie grupy logować przy oględzinach i podpięciu kompa? Silnik tdi cr? Idzie jakosc sprwdzic dpf przez vcds?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stan zapełenienia dpf sprawdzisz w grupie 108 kanał 1 (maksymalne zapełnienie jakie podaje serwis VW to 175 ml), kiedy było ostatnie wypalanie dpf grupa 106 kanał 3. Możesz zalogować grupę 13 aby sprawdzić wtryski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt by nie chciał aby pękała. Tylko takie prewencyjne zmiany gumy często kończą się "ujściem ciśnienia"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy b6 2006 2007 1.9 tdi sedan występuje w wersji high line z skóra, alkantara. I Navigacja Bo w serwisach internetowych są same 2.0 tdi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak trudniej upolować 1,9 tdi w High Line od 2,0....

Duuuuzo trudniej.

Wyboru koloru i wyposażenia nie masz żadnego bo tych 1,9 mało jest. Dodatkowo każdy Kowalski trzepie się pod nie i znikają jak swierze bułeczki...

A dlaczego 1,9 lepszy od 2,0 ???

Bo nie miał problemów z wtryskami i z napędem pompy oleju.

Problemy z wtryskami wyeliminowano podczas akcji serwisowej- darmowej. Tak wiec wystarczy kupić auto które ma takowa akcje odnotowana w swojej historii tak wiec sprawdzasz czy miał takową i kupujesz.

Problem napędu pompy oleju....

Kupujesz tego "wadliwego" 2,0 i w pierwszy dzień zrzucasz miskę olejową i wykręcasz pompę oleju a na jej miejsce wstawiasz hybrydę od chłopaków z rumii na która dostajesz 4 lata gwarancji i kosztuje około tysiąca złotych....

Tak wiec za tysiaka masz MEGA BEZPIECZNE W sensie awaryjności auto....

Tysiąc aż tysiąc...

A kupujesz badziewne 1,9 to mie dość, ze na starcie płacisz ze 3 tys więcej za 35 lub 65 koni mniej to potem owego tysiaka wydajesz na tuning aby auto miało prawie 140 koni....

 

Ludzie zapomnijcie wreszcie o problemach w 2,0tdi a jeśli nie chcecie absolutnie żadnych problemów to tak jak pisałem akcja serwisowa na wtryski - wszystkie 4 za darmo do tego napęd pompy za tysiąc i nadal jesteśmy do przodu z cena w porównaniu do 1,9 a resztę zaoszczędzonej kasy możemy wydać na podniesienie mocy ze 140 na 165 lub ze 170 na blisko 200 plus do tego RNS510...

 

najlepsze ze wszyscy którzy szukają 1,9tdi aby się nie psuł robią po 5-15 tys km rocznie....

 

Innym sposobem na bezawaryjne auto zamiast 1,9tdi jest zakup młodszego common raila bo pewnie kosztują podobnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na 15kkm rocznie kupuje się benzyniaka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie w niedzielę kupiłem auto, dziś na kompie info

47462a00fe577bee6a598af95749c168.jpg

 

Czego dotyczy bo na fisie jest do wymiany oleju 2700

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skasuj inspekcję na zegarach. Auto samo nie rozpozna że ma świeży olej.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Teraz doczytałem pod zdjęciem:

Czego dotyczy bo na fisie jest do wymiany oleju 2700

Gdzie widzisz że 2700km skoro wyświetla że już.

 

A tak w ogóle to trochę nie w temacie piszesz...

Edytowane przez prezess7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak trudniej upolować 1,9 tdi w High Line od 2,0....

Duuuuzo trudniej.

Wyboru koloru i wyposażenia nie masz żadnego bo tych 1,9 mało jest. Dodatkowo każdy Kowalski trzepie się pod nie i znikają jak swierze bułeczki...

A dlaczego 1,9 lepszy od 2,0 ???

Bo nie miał problemów z wtryskami i z napędem pompy oleju.

Problemy z wtryskami wyeliminowano podczas akcji serwisowej- darmowej. Tak wiec wystarczy kupić auto które ma takowa akcje odnotowana w swojej historii tak wiec sprawdzasz czy miał takową i kupujesz.

Problem napędu pompy oleju....

Kupujesz tego "wadliwego" 2,0 i w pierwszy dzień zrzucasz miskę olejową i wykręcasz pompę oleju a na jej miejsce wstawiasz hybrydę od chłopaków z rumii na która dostajesz 4 lata gwarancji i kosztuje około tysiąca złotych....

Tak wiec za tysiaka masz MEGA BEZPIECZNE W sensie awaryjności auto....

Tysiąc aż tysiąc...

A kupujesz badziewne 1,9 to mie dość, ze na starcie płacisz ze 3 tys więcej za 35 lub 65 koni mniej to potem owego tysiaka wydajesz na tuning aby auto miało prawie 140 koni....

 

Ludzie zapomnijcie wreszcie o problemach w 2,0tdi a jeśli nie chcecie absolutnie żadnych problemów to tak jak pisałem akcja serwisowa na wtryski - wszystkie 4 za darmo do tego napęd pompy za tysiąc i nadal jesteśmy do przodu z cena w porównaniu do 1,9 a resztę zaoszczędzonej kasy możemy wydać na podniesienie mocy ze 140 na 165 lub ze 170 na blisko 200 plus do tego RNS510...

 

najlepsze ze wszyscy którzy szukają 1,9tdi aby się nie psuł robią po 5-15 tys km rocznie....

 

Innym sposobem na bezawaryjne auto zamiast 1,9tdi jest zakup młodszego common raila bo pewnie kosztują podobnie.

 

Z góry mowię, że nie chce Ci kolego dopiec ale w 2.0Tdi były jeszcze problemy z głowicą oraz mają dpf. Co do common rail to zgoda że są to udane jednostki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W 1.9 też występuje DPF. A jak komuś padnie głowica w 2.0 to tylko się cieszyć, bo oznacza to w miarę niski przebieg. 2.0 PD mają już takie przebiegi, że komu miała paść uszczelka, to już padła :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Skasuj inspekcję na zegarach. Auto samo nie rozpozna że ma świeży olej.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Teraz doczytałem pod zdjęciem:

 

Gdzie widzisz że 2700km skoro wyświetla że już.

 

A tak w ogóle to trochę nie w temacie piszesz...

Wiem że nie w temacie ale nie umiem się na tym forum odnaleźć.

 

Jak wejdę w ustawienia na fisie to tam mam taką informację że 2700 km lub 1570dni do serwisu. I zdziwiło mnie to że jak uruchomie zapłon to wyświetla info serwis now.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprzedający nieumiejętnie zmienił termin inspekcji, żeby ukryć fakt, że już czas na nią. Przypuszczalnie był ustawiony interwał LL, w którym komputer wylicza przebieg do wymiany analizując między innymi jakość oleju. Wymień olej, filtry i ustaw sobie normalny interwał na 15kkm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba że to info nie dotyczy olej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej masz racje Gracek.

Ale tak jak napisał prezes....

Swoją drogą to słyszałem o takich przypadkach tylko z gazet. U mojego mechanika nie za często robił pęknięte głowice.

A DPF- come on... Wywalasz i masz spokój.

Śmiać mi się chce jak czytam te "minusy" silnika 2,0 i ktoś świadomie woli kupić coś co nie jedzie na bank bo moze mogło by się okazać ze auto by mu się popsuło....

Tak jak by 1,9 się nie psuło...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam pytanko szykuje sie zamiarem zakupu samochodu marki VW Passat ktory bedzie projektem dlugo terminowym w gre wchodzi B6 jaki silnik wybrac TDI ktory bedzie sie w miare latwo tuningowal ?? Jaki kod silnika??? Jesli chodzi o passata B6 to slyszalem ze 2.0 TDI w latach 2006-2008 sa bardzo awryjne ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

 

Mam pytanko szykuje sie zamiarem zakupu samochodu marki VW Passat ktory bedzie projektem dlugo terminowym w gre wchodzi B6 jaki silnik wybrac TDI ktory bedzie sie w miare latwo tuningowal ?? Jaki kod silnika??? Jesli chodzi o passata B6 to slyszalem ze 2.0 TDI w latach 2006-2008 sa bardzo awryjne ???

 

Może najpierw napisz jakim budrzetem będziesz dysponował. Polecam Ci silniki z zasilaniem CR. Cichsza praca oraz mniej awaryjny. Szukaj modeli od 2008r produkcji. Tam one występują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności