Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

zakladam Panie Ryszardzie, ze umknal Panu napisany przezemnie w tym watku post o numerze 4210........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fakt, niedoczytałem.................sorry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co do meritum, jeden z salonów, na dzień dobry, via mail, przesłał ofertę -9,5%. Myślę, że to chyba rozsądnie, jak sądzicie?

 

Wg mnie to bardzo przyzwoicie i chyba coś się delikatnie zmieniło na korzyść dla klienta. Ja zamawiałem pod koniec roku i wysłałem zapytania do wielu salonów i generalnie wszyscy zgodnie zaczynali od 7%. Nieliczni godzili się na 8% i ewentualnie jakieś drobne gratisy. Generalnie ja zamawiałem 2.0TSI też w highlinie delikatnie doposażoną...

 

A co do chęci odpowiedzi na zapytania to rzeczywiście dramat... Człowiek przesyłka konfiga na 150K i trzeba się prosić o wycenę... 2ga sprawa to to, że przy innych markach tej i niższej klasy jest identycznie - wyjątkiem była toyota - przynajmniej wtedy jak zamawiałem Avensis'a :) Pod kątem obsługi bardzo mocno się wyróżniała...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dorzuć wyposażenie dodatkowe (poza pakietami) i przy kwocie 220 w PL wyjdzie Ci w okolicach 200 w DE. To przykład kupowania auta z kilku ostatnich dni. W innych krajach różnie to wygląda - raz drożej raz taniej. Jeśli chcesz targować u dealera w PL, to trzeba znaleźć to, co gdzie indziej wychodzi taniej.

 

Ceny opcji są praktycznie identyczne jak w PL - niektóre min. droższe inne delikatnie tańsze. Przynajmniej tak było na opcjach które dla mnie były istotne - a spędziłem przy obu konfiguratorach sporo czasu zanim złożyłem zamówienie. Tak na marginesie- niższa cena w DE na ten model Paska to moze efekt naszej wysokiej akcyzy na silniki powyżej 2.0. Nie wiem jaka obowiązuje w DE ale podejrzewam, że nie jest tak wysoka jak u nas :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to słowo się rzekło......

Pasek zamówiony. Ostateczna konfiguracja jest następująca:

2.0tdi 177+dsg+4motion.

Kolor biały

-dcc, dach panoramiczny, dynaudio, pakiety 990 i komfort, sport I(fotele czarno/truflowe), lusterka i ambiente.

Auto ma być w czerwiec/lipiec.

No ciekawy jestem jak to będzie jeździć ;-)

Miłego weekendu

Luca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to słowo się rzekło......

Pasek zamówiony. Ostateczna konfiguracja jest następująca:

2.0tdi 177+dsg+4motion.

Kolor biały

-dcc, dach panoramiczny, dynaudio, pakiety 990 i komfort, sport I(fotele czarno/truflowe), lusterka i ambiente.

Auto ma być w czerwiec/lipiec.

No ciekawy jestem jak to będzie jeździć ;-)Luca

 

Ja Ci już powiem jak to bedzie jezdzic: słabo:marecek

 

Wiem bo mam:).... Oczywiście wszystko zależy od punktu odniesienia . U mnie jest to B5FL 4M po wirusie, oraz impreza.

Przy nich nowy pasek to słabizna.... ale za to komfortowa i pewna/przewidywalna w prowadzeniu....

Aha....Muszę dodać: Dynamika poprawi się po kilkunastu tysiącach przebiegu.Cierpliwości...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ee nie spodziewam się cudów. Do upalania na torze mam megane III rs cup zrobione na okolice 300 perszeronów.

Raczej miałem na myśli komfort i cisze. To mam nadzieję, że będzie lepsze niż w x3 które wykorzystuje do roboty.

Pzdr

Luca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to słowo się rzekło......

Pasek zamówiony. Ostateczna konfiguracja jest następująca:

2.0tdi 177+dsg+4motion.

Kolor biały

-dcc, dach panoramiczny, dynaudio, pakiety 990 i komfort, sport I(fotele czarno/truflowe), lusterka i ambiente.

Auto ma być w czerwiec/lipiec.

No ciekawy jestem jak to będzie jeździć ;-)

Miłego weekendu

Luca

 

Gratulacje. Dlugie 3 miesiace przed Toba ;)

 

Wiem cos o tym - ja w nastepnym tygodniu powinienem miec odbior :)

 

A tak na marginesie - czy te silniki 2.0 tdi 170 i 177km w jakis znaczacy sposob sie roznia? Czy to tylko kosmetyczne 7km wiecej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ee nie spodziewam się cudów. Do upalania na torze mam megane III rs cup zrobione na okolice 300 perszeronów.

Raczej miałem na myśli komfort i cisze. To mam nadzieję, że będzie lepsze niż w x3 które wykorzystuje do roboty.

Pzdr

Luca

 

Nie wziąłeś jazdy próbnej przed kupnem B7?

Ja brałem pod uwagę nowe X3 zanim kupiłem passata. Pojezdzilem nim trochę.Zresztą jednym i drugim. Wybrałem passata chociaż kazdy ma kilka istotnych wad...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem jak można porównywać X3 do B7? Suv-a klasy premium do auta klasy średniej. Za wyborem Paska przemawia tylko cena. Chyba że komuś nie podoba się nowe BMW lub nie potrzebuje takiego auta. Miałem przyjemność prowadzić kilka razy nową X3 i jeden raz B7. Zupełnie inna klasa. Na korzyść BMW chociażby cichszy diesel, bardzo szybki 8 biegowy automat, prowadzenie i świetne 4x4 w serii. Nie wiem gdzie przeważać może Passat...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem gdzie przeważać może Passat...

IMO nigdzie.

Niewiele aut może przegrać z Passatem. Chyba że weźmiemy pod uwagę niższe klasy bardziej budżetowych marek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jasne Witold. Moje pytanie było retoryczne. Porównywanie X3 i B7 jest bezsensowne. Kolega danek kupił Passata a nie X3 ale tak jak już wcześniej napisałem za tym wyborem może przemawiać tylko cena. Ewentualnie osobiste preferencje stylistyczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za wyborem paska przemawia cena i funkcjonalnosc. Wg mnie x3 to fajne auto ale jako 2gie w rodzinie i dla kobiety ;) poza tym design wnetrza bmw jakos do mnie nie przemawia... Ale to oczywiscie kwestia gustu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Funkcjonalność? Mógłbyś rozwinąć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim bagaznik. Generalnie male suv'y to raczej auta wygladajace na duze i przestronne a rzeczywistosc okazuje sie zupelnie inna. Po ostatnim kombi planowalem kupic suva ale po pierwszych wizytach w salonach szybko wrocilem do kombi. Poza tym w przypadku np vw i tiguana wykonanie wnetrza a szczegolnie materialy z jakich ono zostalo wykonane odbiegaja mocno np od Passata. Dodatkowo suvy sa mniej ekonomiczne ze wzgledu na swoja bryle i przy wyzszych predkosciach jest w nich znacznie glosniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie do końca chodziło Tobie o słowo ''funkcjonalność''. Poza tym rozmawialiśmy o nowym X3 i B7. Nie rozumiem po co piszesz o Tiguanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wg Ciebie na "funkcjonalność" nie ma wpływu pojemność i ustawność bagażnika to sorry .... Tiguana podałem jako przykład SUV'a który wymiarami nie wiele się różni od X3. Tak się składa, że X3 podobnie jak Tiguan nie "grzeszy" dużym bagażnikiem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

X3 i B7 mają bardzo podobną pojemność bagażnika. Taka różnica jest pomijalna. To według Ciebie jest ta funkcjonalność która przemawia za Paskiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobra, skonczcie juz dywagacje nad ubogim x3, to jest temat o kupowaniu passata, a nie co lepiej kupic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ JEŹDZIŁEM chwilkę obydwoma modelami, dlatego mam swoje zdanie na ten temat: X3 z dwulitrowym dieslem (przy podobnym wyposażeniu) nie jest absolutnie warty wydawania dodatkowych 50 tysięcy. Silnik wcale nie jest cichy . Od około 4 tys niemilosiernie wyje i slychac go bardziej niz w passacie.(Byc może wada tej demówki) . Jak się teraz okazuje, nie jest mniej awaryjny niż 2,0tdiVAG.

Materiały wykonczeniowe lepsze niz w vw. Miejsce w srodku ( w tym bagaznik) porównywalne.

X3 przyspiesza jeszcze gorzej niz B7( w x3jezdzilem ze skrzynia AT7G) .Odczucie subiektywne- bez konkretnego pomiaru.

Napęd bez różnic( bez testów w ekstremie...w koncu to nie moje auta były)

Auta mogłem testowac przez ok 24h ale nie równoczesnie....Odstep ok tygodnia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności