Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

mój brat ma 1.9 TDI, ja mam 2.0 TDI BMP... 1.9 jest prawie bezobsługowe, a do mojego 2.0 musiałem już trochę zaglądać. Generalnie to 1.9 było jednymi z lepszych silników (zależy jaki konkretny typ silnika). Fakt, 2.0 BMP jest dosyć proste i ma sporo cech wspólnych z 1.9, ale jak patrze na to co robi mój brat i ja, to u mnie jest więcej problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BMP ma wtryski bosha, które są mniej awaryjne od tych co masz w silnku. Ja odd dwóch lat nic nie robilem z silnikiem. Oby tak dalej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie czyli porównując silnik 2.0 TDI na płycie CR jest lepszy od tradycyjnego 1.9 TDI ? .Znalazłem informacje że auta z silnikiem o oznaczeniu BMP wychodziły po czerwcu 2008 r.Prawda ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może to będzie mały OFF TOP, ale powiem wam, tak, że... z ciekawosci wrzuciłem ten temat (bo rozglądam sie, co tu kupić, ale chyba tylko 35 letni URSUS z byłego PGRu wchodzi w grę... :kwasny: ), cofnąłem sie od razu o 19 stron i zacząłem czytać.

No i moje przemyślenia są takie, że ten temat to tryskajacym humorem bije wątek "Humor i rozrywka" :haha Przy niektórych komentarzach, czy też pobożnych życzeniach - to ze śmiechu mało gaci nie zmoczyłem :D A niejeden powinien dostać nagrodę "złote usta" a pikopiko jest tu faworytem :ok: :bry2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Znalazłem informacje że auta z silnikiem o oznaczeniu BMP wychodziły po czerwcu 2008 r.Prawda ?

 

Chyba nie, bo ja mam BMP właśnie a mam 2006 rok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W 2008 r. to już wychodziły CRki, które też pozbawione wad nie są. Były już wpisy na forum o padniętych wtryskiwaczach w silnikach CR, generalnie to nie są już aż tak awaryjne jak PD.

Edytowane przez Nuttie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chyba nie, bo ja mam BMP

 

To miało być do Nuttie'go

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli popularne silniki Cr-ki też nie są bezawaryjne ? .Jak mają sie do silników 1.9 ? .Ten starszy model jest zdecydowanie najmniej awaryjny ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To miało być do Nuttie'go

 

Napisałem że "część" ma problem z pompkami, bez wchodzenia w szczegóły, właśnie po to żeby siemensów i boschów nie wrzucać do jednego worka. Kolega pytał o lata montażu BMP, Po 2008 roku wychodziły już tylko CRki, które zdaje się oznaczenie kodowe silnika mają 4 literowe (np. CBAB)

 

---------- Dodano o 09:19 ---------- Poprzednia wiadomość o 09:17 ----------

 

Czyli popularne silniki Cr-ki też nie są bezawaryjne ? .Jak mają sie do silników 1.9 ? .Ten starszy model jest zdecydowanie najmniej awaryjny ?

 

Tak by wychodziło, choć trzeba sobie zadać pytanie czy 105 koni to właściwa opcja. Zależy kto czego szuka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przy niektórych komentarzach, czy też pobożnych życzeniach - to ze śmiechu mało gaci nie zmoczyłem A niejeden powinien dostać nagrodę "złote usta" a pikopiko jest tu faworytem

 

To przytocz cosik, bo tyle stron wstecz to nie ogarniam... :hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No przecież też nie bedę teraz przeglądał tylu stron :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy cena ~58k za 2008 rok, highline, dsg,CR170KM, przebiegiem do 50kkm to normalna cena czy jednak wysoka ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy cena ~58k za 2008 rok, highline, dsg,CR170KM, przebiegiem do 50kkm to normalna cena czy jednak wysoka ?

cernas ok ale w przebieg to bym nie wierzyl !!! tzn zle powiedzialem, po prostu sprawdz ten przebieg w ASO.

 

jesli oprawdziwy to za rodzynki trzeba placic.

niestety jest tez spory minus tak malego przebiegu. pewnie nic sie nigdy nie popsulo a wiec tobie sie bedzie psulo na potege. lepiej jest kupic auto w ktorym wszystko co mialo si epopsuc to juz sie popsulo. Ja wolalbym auto co ma 180 -200 tysi i jest regularnie serwisowane i ma ponaprawiane mase rzeczy niz noweczke bez gwarancji w ktorej nikt nie ma pewnosci czy zakonczysz swoja podroz z rodzina tam gdzie zaplanowales :)

PS. ja mam 2009 (zarejestrowany 31 grudzien a wyjazd za salonu 5 styczen- podatkowo:) identyczne wyposazenie i silnik 170 CR i na dzisiaj bym go cenil 55 tysi a mam najechane 200tkm. Aha czy twoje auto jest salon PL. Bo moje tak a za to ludzie niestety przeplacaja. Jesli sprawadzany z zagranicy to nie jest wart az tak duzej kwoty- w mojej ocenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2008 rok, diesel i 60 tyś przebiegu... auto wyjątkowo mało używane, to prawie niemożliwe. Generalnie to sam przebieg wg. mnie idealny, powinien być jak nowy.

Edytowane przez ru-dy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

auta sa z PL, przebiegi sprawdzone, potwierdzone, wizyty na bieżąco w ASO, jedno miało nawet wykupioną dodatko 3-letnią gwarancję, ale to auto już się sprzedało. Pisanie, że lepiej auto z przebiegiem ca.200 dla mnie odpada. Pracuje w ASO pewnej renomowanej niemieckiej marki i szczerze, to po 200kkm to dopiero są cyrki z motorem i napędami - jakoś mam uprzedzenia do takich aut. Jak narazie nie miałem auta z przebiegiem ponad 130kkm i odpukać nie działo sie nic (nie licze obecnego mk1 cabrio).

Auta faktycznie są jak nowe - wewnętrznie jak i zewnętrznie, tylko cena wg mnie wysoka jak za pawie 5-cio letnie auto. Obecnie pozbyłem się mkV BKD i z powodu powiększenia rodziny celuję w B6 lub Superba II ewentualnie Octavię 2 RS.

Niemniej dziękuje za rady - pomogą. Jeśli ktoś jeszcze ma jakies przemyślenia - zapraszam, zawsze to może rozwiać wątpliwości.

PozdrO

Edytowane przez Łuki0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2008 rok, diesel i 60 tyś przebiegu... auto wyjątkowo mało używane, to prawie niemożliwe. Generalnie to sam przebieg wg. mnie idealny, powinien być jak nowy.

 

tez mialem sie czepiac tego przebiegu ale zapomnialem ze moja siostra sprzedala ostatnio (do rodziny dalej) peugeota 407 ktorego kupila osobiscie w salonie jako nowke. po 4 latach zrobila 73 tys km :) tez diesel. tak wiec rodzynki sie trafiaja i niestety trzeba za nie slono placic.

 

jeśli moge cos doradzic apropos superba- to zauwazylem ze te auta ZDECYDOWANIE LEPIEJ trzymaja cene niz passat.

Jesli na dzien dzisiejszy maja podobne ceny to za kilka lat passat bedzie duzo tanszy niz superb. przyklad- w kwietniu sprzewdalem superba I z rolku 2005 za 34 tysie - passata b5 za tyle sie w zyciu nie sprzeda. Teraz mam do sprzedania Superba z 2004 rolu za 29 tysi i dzwonia ludzie i cena jest totalnie normalna podczas gdy passaty w tym wyposazeniu za 20-23 spokojnie sie kupi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jasne - ale znaleźć Superba w dobrym wyposażeniu i logicznej kasie to już o wiele ciężej niż B6 highline z małym przebiegiem

ostatnia sprawa - CR 170KM na ile można zwirusować bezpiecznie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeśli moge cos doradzic apropos superba- to zauwazylem ze te auta ZDECYDOWANIE LEPIEJ trzymaja cene niz passat.

Jesli na dzien dzisiejszy maja podobne ceny to za kilka lat passat bedzie duzo tanszy niz superb

 

odnosisz się do przeszłości, a jeszcze kilka lat temu Superb był droższy niż Passat i stąd może wynikać ta różnica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CR 170KM na ile można zwirusować bezpiecznie ?

Ja skorzystałem z Vtech i w moim 2.0 TDI CR 140KM 320Nm (fabrycznie pomiar przed zawirusowaniem 150KM i ~350Nm) zrobili 186KM i 440Nm. Przejechałem z tym 1 rok i ~30kkm, żadnych uwag, żadnych problemów.

W swoim katalogu podają dla wersji 170KM możliwość zrobienia 205KM (http://vtech.pl/katalog/chip-tuning-Volkswagen-Passat-B6)

Edytowane przez MAJKI4MOZA
uszczegółowienie danych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostatnia sprawa - CR 170KM na ile można zwirusować bezpiecznie ?

 

koledzy z TUNE UP mojego 170 zrobili na chyba 194 z hakiem ... mozna wiecej ale to juz od Ciebie zalezy jak bardzo chcesz skatowac auto .. ja duzo jezdze wiec mi to starczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności