Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

yhmm, myślałem ze właśnie te 230 tyś na VW to już niezły wyczyn,

a to mówicie że robią trochę wiecej km,

to czy jest to ogłoszenie okazją czy z autem jest coś nie tak to wyjdzie na oględzinach, daleko nie mam więc moze jutro uda mi się sprawdzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skąd pewność, że 230 tys.? Jeśli odpowiednio serwisowany, zadbany itp. to na pewno nie wyczyn.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

---------- Post added at 23:52 ---------- Previous post was at 23:48 ----------

 

TRAFIC NA INNE FORUM NIE DLA IDIOTOW:)

 

Kolego jak masz zamiar obrażać innych to lepiej się nie wypowiadaj na forum, no i jak Tobie nie pasują nasze sugestie to możesz przecież skasować swoje konto na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, lekko załamałem się tymi postami.

W tym tyg mam podpisac leasing na zakup 2 letniego Passata z Niemiec. Wersja variant 2.0 TDI DSG.

Stan sprawdzony, jest OK. Jeszcze ma 3 m-ce gwarancji wiec moge conieco powymieniac bo mam znajomych w serwisie VW.

No ale po tym jak czytam jakie macie problemy to rece mi opadaja. Co mi z tego jak strace gwarancje i trafia mi sie takie problemy? Wtedy moze sie okazac ze braknie kasy na naprawe a leasing splacac trzeba. Teraz mam juz mieszane uczucia czy kupic czy nie. Choc bardzo mi sie podoba. Z tego co widze to wiekszosc spoleczenstwa co na Passaty narzeka :(

Czy to tylko nieliczne grono ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na passata nie narzekam, miałem już przez krótki okres kilkanaście passatów w różnych wariantach z różnych roczników i z różnymi silnikami, i owszem są czasem problemy, ale tylko gdy samochód ma powyżej 200k. km. mówię tu o typowych problemach przede wszystkim dwumsówek, KTÓRE PSUJĄ SIĘ W KAŻDYM DIESLU. Nie tarafiłem na passata który miałby problem z głowicą, nawet o dziwo BKD 2005r. miał 180.000 i głowica nie ruszana. Potrafi też zawieść pompa paliwa, to właściwie jest jego "wada wrodzona". Jeśli obawiasz się kosztów serwisowania diesla, kup benzynę. Polecam 2.0 FSI 150KM, całkiem sprawny silniczek, i w miarę oszczędny. Jeśli interesują cię natomiast roczniki 2008< to wybór jest prosty 1.8 TSI.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyle ze ja chce diesla, mam juz zalatwionego - tu jest problem.Wiesz jak to jest jak juz cos upatrzysz sobie.Co innego jakbym bral salonowe. Szczerze znam kilku znajomych co maja Passaty 2.0 TDI i nie narzekaja. Ten co ja chce przebieg ma ok, bo 81 tys. Coprawda jest garancja jeszcze. No zobaczyby bo te same negatywne opinie az mnie lekko zaskoczyly i zamiast sie cieszyc to teraz zaczynam miec metlik w glowie :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co myslicie o tym aucie w silniku 1,9tdi?

silnik znany.

Czy potrafi zaskoczyc elektryka,czy jesli auto w miare w dobrym stanie to mozna jezdzic tak jak poprzednikiem czyli w miare bezproblemowo?

 

Dziekuje za wskazowki i swiatecznie pozdrawiam

 

:zeco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tyle ze ja chce diesla, mam juz zalatwionego - tu jest problem.Wiesz jak to jest jak juz cos upatrzysz sobie.Co innego jakbym bral salonowe. Szczerze znam kilku znajomych co maja Passaty 2.0 TDI i nie narzekaja. Ten co ja chce przebieg ma ok, bo 81 tys. Coprawda jest garancja jeszcze. No zobaczyby bo te same negatywne opinie az mnie lekko zaskoczyly i zamiast sie cieszyc to teraz zaczynam miec metlik w glowie

Z którego rocznika jest autko? Przebieg 81.000 to całkiem dobra propozycja, jeśli jest naprawdę potwierdzony, to przy odpowiednim serwisowaniu pojeździsz naprawdę długo. Jaka wersja wyposażeniowa i nadwoziowa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rok 2008, lipiec; wersja vario comfortline, ksenon, navi, DSG. Ja bede staral o autko sie dbac, ino te awarie co opisują forumowicze mnie zaniepokoily i emocje i entuzjazm, ktorym mialem opadł mi. Na szczescie jest jeszcze troche gwarancji i mam znajomych w serwisie wiec powymieniam co sie da - o ile sie nie rozmysle i nie kupie.

Mam nadzieje, ze jest grono ludzi jednak zadowolonych z silnika 2.0 TDi ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z passatem w tym roczniku nie będziesz miał problemów, bierz śmiało. Napewno będziesz zadowolony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najwięcej osób narzeka na sprowadzone z zachodu, gdzie tak naprawdę nie ma się 100% pojęcia czy auto jest ok i czy było dobrze traktowane. Kupują auta 80-150k a tak naprawdę mają pewnie po 250k i więcej-rzeczywistość niemieckiego diesla. Niestety na salonówki też są narzekania. Ale jak widzisz są zadowolone osoby na forum, zapewne jest ich mniej, bo większość osób (tych zadowolonych) nie odwiedza forum skoro nie ma problemu, to i nie będzie pisał, że jest zadowolony itp, a użytkowników passatów wiadomo ile jest - mnóstwo. Na forum były osoby które odbierały w ciągu kilku ostatnich miesięcy samochody, były były i od kilku miesięcy głucho (wiem, bo chciałem się od nich coś dowiedzieć i głucho), więc wnioskuje, że wrócą jak coś się stanie:cool:, ale być może jest inny powód nieobecności. Nie radzę czytać opinii na AC, bo już kompletnie zwątpisz ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co myslicie o tym aucie w silniku 1,9tdi?

silnik znany.

Silnik OK, żona ma taki w fabii, jeździ od 2-ch lat i chwali go sobie, średnie spalanie na poziomie 5,5 ltr/100km. W skodzie mimo, że to sporo mniejsze auto nie grzeszy zwinnością, więc w passacie jest jeszcze gorzej aczkolwiek wystarczy do sprawnego poruszania się. Moim zdaniem trochę bardziej hałaśliwy niż 2,0TDI, reszta porównywalna. Nie dotyczą go problemy z głowicą aczkolwiek koło dwumasowe ma to samo co jednostki 2,0TDI.

 

Rok 2008, lipiec; wersja vario comfortline, ksenon, navi, DSG. Ja bede staral o autko sie dbac, ino te awarie co opisują forumowicze mnie zaniepokoily i emocje i entuzjazm,

To juz będzie silnik CR, więc będą go dotyczyły trochę inne problemy niż tu dosyć intensywnie opisywanych silników PD. Ja bym się długo nie zastanawiał i jeżeli cena jest dobra to tylko brać. DSG daje dużo frajdy.

 

Najwięcej osób narzeka na sprowadzone z zachodu, gdzie tak naprawdę nie ma się 100% pojęcia czy auto jest ok i czy było dobrze traktowane.

Bo w Niemczech jest to najcześciej auto służbowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziwne, że sprzegło trzeba wymienić co 60k km, nie spotkałem się z takim czymś, sam jeździsz samochodem, nie podnosiłeś czasem mocy?

Nie, nie podnosiłem. Serwis również nie wie co jest.

 

jak ten przelot 230 tyś ma się do tego modelu o ile było regularnie serwisowane?

 

Przejedzie następne tyle bez zająknięcia.

 

 

 

Cytat:

Napisał atolino Zobacz post

Rok 2008, lipiec; wersja vario comfortline, ksenon, navi, DSG. Ja bede staral o autko sie dbac, ino te awarie co opisują forumowicze mnie zaniepokoily i emocje i entuzjazm,

To juz będzie silnik CR, więc będą go dotyczyły trochę inne problemy niż tu dosyć intensywnie opisywanych silników PD. Ja bym się długo nie zastanawiał i jeżeli cena jest dobra to tylko brać. DSG daje dużo frajdy.

Jakie problemy! Nie lać ropy z TIR-a i wszystko ok. Verve albo inny wynalazek na BP czy innej stacji i będzie ok

 

 

Bo w Niemczech jest to najcześciej auto służbowe.

A jak wiadomo służbowe najlepsze, bo podjedzie pod każdy krawężnik :)

 

Mam nadzieje, ze jest grono ludzi jednak zadowolonych z silnika 2.0 TDi ....

Najlepszy silnik do tej budy.

 

co myslicie o tym aucie w silniku 1,9tdi?

silnik znany.

Czy potrafi zaskoczyc elektryka,czy jesli auto w miare w dobrym stanie to mozna jezdzic tak jak poprzednikiem czyli w miare bezproblemowo?

 

Dziekuje za wskazowki i swiatecznie pozdrawiam

Szukaj 2.0TDI. 1.9TDI nie daje rady jeżeli jeździsz w trasie. Po małym mieście będzie ok ale spalanie wcale nie jest o wiele mniejsze bo jak chce się jechać porządnie to trzeba cisnąc a co za tym idzie spalanie idzie do góry.

 

Tyle ze ja chce diesla, mam juz zalatwionego - tu jest problem.Wiesz jak to jest jak juz cos upatrzysz sobie.Co innego jakbym bral salonowe. Szczerze znam kilku znajomych co maja Passaty 2.0 TDI i nie narzekaja. Ten co ja chce przebieg ma ok, bo 81 tys. Coprawda jest garancja jeszcze. No zobaczyby bo te same negatywne opinie az mnie lekko zaskoczyly i zamiast sie cieszyc to teraz zaczynam miec metlik w glowie

Ludzie dramatyzują! W 2008 nic nie będziesz robił , chyba ,że trafisz na jakiś bubel.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No widzę pierwsze słowa otuchy:) aż miło. No nic zobaczymy, przespie się i zdecyduje a jak kupię to na forum zostanę już myśle aktywnie... jeszcze raz dzięki Wam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko będzie ok. No chyba że masz w życiu mega pecha. 2.0 psują się to fakt, ale pojedyncze przypadki. Policz sobie ile jest wyprodukowanych tych silników.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wszystko będzie ok. No chyba że masz w życiu mega pecha. 2.0 psują się to fakt, ale pojedyncze przypadki. Policz sobie ile jest wyprodukowanych tych silników.

To jest najpopularniejszy silnik w pasku, jak do tego dodamy, że passat należy do najpopularniejszych samochodów w klasie (również tych służbowych na zachodzie) to wyjdzie nam najpopularniejszy silnik ze wszystkich produkowanych w swoim okresie.

Co za tym idzie, niezadowolonych również będzie najwięcej, tak samo jak zadowolonych. W internecie piszą zwykle Ci niezadowoleni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakie problemy! Nie lać ropy z TIR-a i wszystko ok. Verve albo inny wynalazek na BP czy innej stacji i będzie ok

Inne problemy miałem na myśli - nie te same :). W naszej flocie zdarzyły się 2 przypadki wymian na gwarancji pompy ciśnieniowej w silnikach z CR. Niestety CR jest o wiele bardziej wyczulony na jakość paliwa, nawet nie chodzi tu o tzw. "oszczędności" ale o różne podejrzane przydrożne stacje.

Tak na prawdę nie ma znaczenia czy tankujesz na Orlenie, BP, Shellu czy innych stacjach. Do wszystkich paliwa dostarcza Orlen, wyjątkiem jest tylko Statoil, który nie kupuje w Orlenie. Reszta, to jest dokładnie to samo paliwo. Należy unikać stacji ajencyjnych, w których istnieje możliwość różnego rodzaju domieszek, duże sieci nie mogą sobie na to pozwolić.

 

W 2008 nic nie będziesz robił

Też tak myślałem kupując nowe auto, a co dopiero dwuletnie :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak na prawdę nie ma znaczenia czy tankujesz na Orlenie, BP, Shellu czy innych stacjach. Do wszystkich paliwa dostarcza Orlen, wyjątkiem jest tylko Statoil, który nie kupuje w Orlenie. Reszta, to jest dokładnie to samo paliwo. Należy unikać stacji ajencyjnych, w których istnieje możliwość różnego rodzaju domieszek, duże sieci nie mogą sobie na to pozwolić.

V-power racing nie jest z polskich rafinerii, reszta owszem, orlen i lotos. A możesz rozwinąć myśl o statoilu? Skąd biorą paliwo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
V-power racing nie jest z polskich rafinerii, reszta owszem, orlen i lotos. A możesz rozwinąć myśl o statoilu? Skąd biorą paliwo?

No właśnie ponoć nawet V-Power racing jest z ojczystych rafinerii, dodają tylko jakiś tajemny składnik :). Ojciec kolegi z pracy jest właścicielem stacji paliw w Olsztynie i to od niego mam te informacje. Co do statoilu nie wiem skad biorą, w każdym bądź razie nie od nich.

Sama jakość statoil też rewelacyjna nie jest - kolega tankując tylko w tej sieci toyotę rav-4 d4d po 45 tys km (auto z 2007 roku) miał wymienione wtryskiwacze. Serwis stwierdził złą jakość paliwa i choć to dość częsty wykręt serwisów, to zapewne coś w tym jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moj b5 ma w tej chwili ok 250tkm,ale powoli sie konczy i nie chce w niego powazniej inwestowac.Oprocz norm servisu wymienialem tylko turbo,ktore zalatwil poprzedni wlasciciel,a regenerowane wiadomo nie wytrwa zbyt dlugo.

dlatego obecnie szukam b6 podobnie bezawaryjnego.

nawiasem mowiac nigdy mnie nie zawiodl,a ze wzgledu na wiadome cechy bezpiecznego podrozowania tym autem przejechalem wielokrotnie europe.

samochod sluzy do wygodnego i bezpiecznego przemieszczania sie,a pomimo smiechow innych uzytkownikow drog passat spelnia to zadanie i za dobry servis potrafi sie odwdzieczyc dobra jazda.

Kupujac auto z niemiec pamietajmy,ze

tam tez pracuja ludzie,a normy sa podobne do polskich.

pozdowienia na drodze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności