Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B6/B7-na co zwrócić uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

A myślisz, że ktoś ci się tu przyzna jeśli ma paska z tym silnikiem i mu spala olej :lol2 jak tu 90% aut ma 100 tyś przebiegu i jest idealna (tylko na forum) :lol2

 

Sorka Panowie za OT

 

Kolego , tu na forum wiele razy była o tym mowa. Silniki 2.0 TFSI pierwszej generacji spalaja olej w granicach 100 ml - 400 ml na 1000 km. Zalezy od stylu jazdy. Silniki 2.0 TFSI lub FSI drugiej generacji spalaja olej w podobnych ilościach co zostało opisane na stronie spalacza.

Mój pali ok. 200 ml/1000 km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dolewam 0.7 l na 15kkm, czyli od wymiany do wymiany. Przebieg nieco ponad 200kkm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mój pali ok. 200 ml/1000 km.

to tak jak szynka kosztuje tylko 4zł /100g :)

 

szynka kosztuje 40zł za kg a twój wymaga dolania 3 litrow oleju miedzy wymianami :)

to mniej wiecej tyle ile moj zakatowany peugeot 106 z walnięta uszczelka pod głowica :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość djmaqs

można więc założyć że za ~ 10 000e mogę oczekiwać auta do którego nie będę musiał zaraz dokładać

 

 

a jak jest u was ze spalaniem, chodzi mi o jazdę pozamiejska ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi w mieście jara 10-10,5 przy nomrlanej jezdzie bez zmuły i bez szatana, na krótkich dystansach będzie palil dużo więcej, w trasie różnie myślę, że można powiedzieć, że od 8 drogi krajowe a autostrady więcej w zależności od prędkości przy 145-150 stała prędkość i tempomat cały czas 10, potem im szybciej tym więcej....

 

auto za 10.000e nie jest nowe, w dodatku szukasz ok 2006 to już młode nie jest, dokładać nie musisz do auta w salonie i to też nie jest takie pewne ;) tu musisz się liczyć, że jak kupisz jakiś podstawowy serwis musisz zrobić, oleje filtry, czy pasek albo rozrząd, który jest tani wypada zrobić + to co wyjdzie w aso czy na przeglądzie.

Edytowane przez jolek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja 2 lata temu za swojego dałem 11600e wiec teraz za 10000 spokojnie kupisz dobry egzemplarz. Spalanie w dużej mierze zależy od stylu jazdy kierowcy. Ja poza miastem śmiało osiągałem 8l/100km ale można i ok. 10-ciu wykręcić bez problemu. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może ja :)

chociaz nie mialem jeszcze nigdy b6 z az takim nalotem:)

ale nie mialem tez nigdy tak taniego :)

 

zobaczcie prosze Panowie i niech to bedzie dla innych jakims tam wyznacznikiem:

Fotel kierowcy w aucie z przebiegiem 95 tys i w aucie z przebiegiem 312

 

95 tys km

http://otomoto.pl/volkswagen-passat-dsg-C29187795.html

 

i 312 tys

http://otomoto.pl/volkswagen-passat-salon-pl-highline-b6-C28815044.html

 

po tym ile razy ktos wsiadal do auta mozemy poznac jak czesto auto bylo uzywane (odpalane i gaszone)

i powiem od siebie że wolalbym kupic auto z przebiegiem 500 tys od kuriera na trasie berlin Lizbona niz z przebiegiem 100 tys od rozwoziciela mleka

Edytowane przez bullet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bier pewnie aso do końca bo salon polska... moze uszkodzony, ale widać, że obroty wskazówka jest więc odpalony działa :lol

Edytowane przez jolek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
twój wymaga dolania 3 litrow oleju miedzy wymianami

 

Niestety tak ale mi to nie przeszkadza. Przed zakupem miałem tego świadomość. Natomiast jazda autem z tym silnikiem w pełni rekompensuje wszystkie minusy .

 

Ogólnie polecam ten silnik.

 

---------- Dodano o 12:32 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:25 ----------

 

 

jeżeli do końca serwisowany w ASO to prawdopodobnie wszystko w tym samochodzie zostało wymienione. Jeżeli tak to ja bym sie zastanowił nad nim ...jeszcze za takie pieniadze....jak silnik zdrowy to zrobi drugie 300tyś.km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość djmaqs

jesli dysponujemy vinem to mozemy w dowiedziec sie w aso o historii samochodu albo chociaz potwierdzenia wiarygodnosci tego co znajduje sie w ksiazsce serwisowej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli odwiedzało aso to tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie - czytam i czytam i za dużo tego dla mnie.

Aktualnie mam superb 1.9 tdi - ale muszę zmienić na coś w kombi.

Myślę o avensis lub b6.

Roczny przebieg: 15-17 tyś. Głównie miasto.

Zależy mi na bezawaryjności i nie dużym spalaniu - ale bez przesady.

Czy radzicie wchodzić w paska - jeśli tak to w benzyne czy diesla i jakie silniki! Na co zwrócić uwagę przy zakupie?

Czy paski jeszcze tak kradną?

Poratujcie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A myślisz, że ktoś ci się tu przyzna jeśli ma paska z tym silnikiem i mu spala olej :lol2 jak tu 90% aut ma 100 tyś przebiegu i jest idealna (tylko na forum) :lol2

 

 

Sorka Panowie za OT

 

 

Ja się przyznam. Mam Turbo FSI, nie TFSI (podobno różne silniki). Mnie łyka coś koło 1l/2,5kkm. Olałem sprawę i tak jeżdżę. Miałbym diesla, spotykałyby mnie inne przypadłości. Jedynie Fiat (sic!) w turbo-benz. nie brał mi nawet mililitra oleju. Dokładnie tyle ile się wlewało, tyle się upuszczało. Ale za to miał innych 1000 rzeczy do kitu. I czego mam się niby wstydzić, skoro w instrukcji producent napisał, że dozwolone zużycie oleju, to 1l/1kkm. Przebieg, ok. 130kkm

Edytowane przez patefoniq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie! Jestem nowy na forum, potrzebuję instrukcję obsługi w języku polskim do passata b6 highline 2009r. Z gór dziękuję za pomoc. Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam Panowie! Jestem nowy na forum, potrzebuję instrukcję obsługi w języku polskim do passata b6 highline 2009r. Z gór dziękuję za pomoc. Pozdrawiam!

Tu masz wszystko http://forum.vw-passat.pl/threads/116160-Passat-3C-(B6)-Dane-techniczne-wymiary-parametry-Instrukcje-do-pobrania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Arkadiusz nie ten dział ale wg mnie cena kosmos.

To jest cena na export. Czyli bez VAT musisz zapłacić w Polsce.

Aby sie tutaj nie rozpisywać to napisz na pw to ci troszkę najwierniejszych temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności