Skocz do zawartości
Charakterek

Kupujemy Passata B5-na co zwrócic uwagę, jaką wersję wybrać?

Rekomendowane odpowiedzi

aaaaaaaaaaaa ASR to przepraszam pozdrawiam ,a co do wytartej kierownicy i mieszka biegów to mam auto ze szwecji 204 tyś przebieg sprawdzony w wydziale transportu szwecji (można przez internet wpisujac bla bla)i kierownica jest wytarta a mieszek prawie wcale

Edytowane przez zaksiu1971

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aaaaaaaaaaaa ASR to przepraszam pozdrawiam ,a co do wytartej kierownicy i mieszka biegów to mam auto ze szwecji 204 tyś przebieg sprawdzony w wydziale transportu szwecji (można przez internet wpisujac bla bla)i kierownica jest wytarta a mieszek prawie wcale

Potwierdzam - ja również mam auto ze Szwecji przebieg w momecnie zakupu 200 030 - kierownica lekko wytarta - mieszek w ogóle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

panowie przymierzam się do zakupu B5, ( jak ja rozstane się ze swoim szczupaczkiem B2 ?)

Trafiłem na takiego ze szwecji, jakie macie doświadczenia na temat podjeścia "vikingów" do dbania o auta?

 

zaksiu1971 możesz słów kilka podpowiedzieć o tym sprawdzeniu przebiegu autka ze szwecji.

 

Podrzucam link do ogłoszenia i pytam o wrażenia.

http://otomoto.pl/volkswagen-passat-passat-b5-1-9-tdi-kombi-110-km-C11091917.html

 

Dziekuję za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i najważniejsze kupując auto musisz miec kompletne dokumenty tzn.żółty blankiet i niebieski obydwa są dzielone na pół "ważne" bo nie zarejestrujesz w polsce i widze że niema tablic to niewiadomo czy wogóle będziesz mógł go zarejestrowac a mianowicie czy są zapłacone podatki ,czy jest wyrejestr.czasowo i wiele innych .Ja przed kupnem szweda miesiąc siedziałem na necie sprawdzając co i jak.Mając nr.rej.szwedzkie wiesz jaki jest stan prawny auta .Bo szwedzi go nie puszczą bez zapłaconych podatków i innych opłat.powodzenia najw. poproś o nr.rej.szwedzkie pozdrawiam a auta zadbane jak wszędzie zależy jak się trafi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gwoli informacji - dwustrefowa klima w B5 wygląda tak:

 

klimadwustrefowapanel.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gwoli informacji - dwustrefowa klima w B5 wygląda tak:

 

Przecież w B5 nie było nigdy klimy 2-strefowej... Taka klima była owszem w VW, ale w Sharanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przecież w B5 nie było nigdy klimy 2-strefowej...

Nie było? Myślałem, ze to z B5.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to ten silnik występował w dwóch wariantach mocy (150 i 170 km).Po wyglądzie kierownicy sądze,że przebieg ma cofnięty.No i co najważniejsze,jeżeli ma instalację firmy BRC to może być problem.Jeżeli cos nawali to niewiele warsztatów ją naprawia.To świetna instalacja,ale cholernie droga w ewentualnej naprawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Raa

 

zgadza sie, akurat mam sharana kilkuletniego, i dokladnie tak to wyglada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też bym ten samochód odpuścił, w tym samochodzie to wszystko zbyt nowe i zbyt nie do pary, tak jak kolega Damian mówił. A jak pojedziesz to pewnie koleś będzie mówił, że to co gratis wpisał to on się nie zna i syn zaznaczał, czy inny wujek. Handlarz i tyle, a samochód może być w wersji promocyjnej, 2 w 1.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogę nawet jutro - jak chcesz - wrzucić fotę - jak wygląda nówka grill (bo sam go kupowałem) po 3 latach eksploatacji. Choć mój jest niby chromowany, ale widać przynajmniej zużycie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tam są kierunki nowe, lampy tylne nie od kompletu. Komora silnika z zewnątrz czyściutka, każda gumka, uszczelka, a pod główną pokrywą widać plastik z takim siwo - szarym nalotem. Poza tym klapka poduszki powietrznej pasażera jakaś taka wybrzuszona do przodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

panowie przymierzam się do zakupu B5, ( jak ja rozstane się ze swoim szczupaczkiem B2 ?)

Trafiłem na takiego ze szwecji, jakie macie doświadczenia na temat podjeścia "vikingów" do dbania o auta?

 

zaksiu1971 możesz słów kilka podpowiedzieć o tym sprawdzeniu przebiegu autka ze szwecji.

 

Podrzucam link do ogłoszenia i pytam o wrażenia.

http://otomoto.pl/volkswagen-passat-passat-b5-1-9-tdi-kombi-110-km-C11091917.html

 

Dziekuję za pomoc

Jeśli chodzi o auto - to nie mogę narzekać - nic poważnego do tej pory sie nie dzieje a mam go juz pół roku - niewielkie naprawy po kupnie ale to jak w kazdym - samochód bardzo zadbany w środku - ma 200 tyś a wygląda naprawde dobrze - co do kupna - to faktycznie potrzeba dwóch papierów żółty i niebieski - tablic szwedzkich nie potrzebowałem do rejestracji - stan prawny do sprawdzneie na szwedzkiej stronie transportu - koledzy wyzej podali - i co ciekawe jak wszedłem na nia a ze 3 miesiące po zakupie to była juz wpisana data rejestracji w polsce - czyli wtedy kiedy ja go zarejestrowałem i byłem w lekkim szoku. I jeszcze jedna ciekawostka : przy kupnie z papierami dostałem ostatnia fakturę ze szwecji gdzie wymieniano olej i filtry -na fakturze były dane poprzdniego właścciela włącznie z jego adresem - wrzuciłem adres na google maps zbliżenie i moim oczom ukazało sie piekne osiedle domków jednorodzinnych - więc przynajmnije wiedziałem ze był garazowany :) tak na marginesie co do dbania o samochody przez szwedów - powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Mam zamiar kupic paska B5. Znajomy wlasnie sprowadza mi go z Niemiec. Nie widzialem go jeszcze i nie znam szczegolow, ale wiem ze to 1,9 TDI 110KM, manualna klima, centralny zamek. Rocznik 1998. Przebieg ok 200 tys km. Cena 14500zl.

Jestem w 95% zdecydowany kupic ten egzemplarz, poniewaz wiem ze moge koledze zaufac. Wiem jednak ze po kupnie trzeba zrobic szereg przegladow, ewentualnych napraw badz wymiany plynow czy innych czesci zuzywalnych. Stad moje pytanie:

Czy moglibyscie mi opisac pelen zestaw czynnosci ktore po kupnie juz powienienem wykonac zeby miec pewnosc ze bezpiecznie i spokojnie bede mogl jezdzic?

 

I kolejne pytanie dotyczy miejsca wykonania tego wszystkiego.

Czy musi byc to serwis?

Jesli nie to czy moglibyscie mi polecic dobry, pewny i tani warsztat w Olsztynie, lub jesli nie to w Warszawie, chociaz sugeruje sie rowniez cena wiec pewnie Olsztyn bylby tanszy.

Edytowane przez kostek_PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam!

 

Rocznik 1998. Przebieg ok 200 tys km

W cuda wierzysz? :D

 

No a w kwestii wymiany:

- klocki hamulcowe (plus ewentualnie tarcze hamulcowe)

- olej + filtr oleju

- płyn wspomagania

- płyn chłodniczy

- kompletny rozrząd (rolki +pasek)

- paski: wielorowkowy i klinowy

- napinacze paska klimatyzacji i wielorowkowego

- filtry powietrza (2 szt)

- filtr paliwa

- świece żarowe (tak na wszelki wypadek)

- sprawdzic zawieszenie (wahacze i końcówki drązków)

 

Reszta wyjdzie w praniu, bo na siłe nie ma co wymieniać pół samochodu. Co do warsztatu to nie musi byc ASO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisał kostek_PL

Witam!

 

Rocznik 1998. Przebieg ok 200 tys km

 

W cuda wierzysz?

 

No wlasnie nie wierze, ale w tym przypadku chcialbym.

Wiem mniej wiecej na co zwrocic uwage zeby ocenic przebieg, tj. kierownica, siedzenie, pedal gazu. Jesli bedzie cos nie tak to bede czekal na nastepny. Nie mam jakiegos wielkiego cisnienia na samochod, wiec mam nadzieje ze kupie go bez emocji, ale mechanikiem nie jestem wiec moze byc roznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie masz pewności co do przebiegu auta to spisz nr VIN i jedz do serwisu.Za ok 100 zł dostaniesz jego pełną historię serwisową (tzn.dowiesz się kiedy ostatnio był w ASO Vw,jaki miał wtedy przebieg i co było robione).Po wyglądzie kierownicy itp możesz się naciąc.Jeżeli ktoś dba o auto,przebieg nawet 300 tyś km jest nie do rozpoznania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś takiego passata, bo chodzi mi po glowie i nie wiem czy go brac;>

Pozdrowionka:):) ps tysiac mysli na sec:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno zimą teraz napęd na 4 koła jak znalazł, Tylko z tego co mi wiadomo syncro było w B3 i B4. W B5 jest 4motion, różnica nie tylko w nazwie. 4motion przypomina quatro z audi, z tym że o ile się nie mylę główną osią napędową pozostaje przednia tylnia dołącza się przy poślizgu przedniej. Wyprowadzenie momentu ze skrzynie jest z dyfera, a nie jak w syncro z prawej półosi. Silnik użytkuję taki sam i nie narzekam. W B4 trasa przy ok 120km/h 5,5l/100km, miasto latem 6,5l/100km. Zima w trasie się nie różni miasto przemilczę - taki urok diesla.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności