sooper Zgłoś #81 Napisano 22 Maja 2010 może zaworek rozprężny się przytkał ? podaj jaką temp podaje Ci czujnik: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=870558#post870558 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #82 Napisano 22 Maja 2010 ok zaraz ci podam ---------- Post added at 21:15 ---------- Previous post was at 21:02 ---------- przy zewnetrznej 17 podaje 21 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sooper Zgłoś #83 Napisano 22 Maja 2010 wygląda na to, że wcale nie działa. skoro nie ma błędów to obstawiam, że sprężarka chodzi. jak dawno nabijałeś klimę ? sprawdź jeszcze przewody, jeden za zaworkiem rozprężnym powinien być zimny, tak jak na zdjęciu.(ale raczej nie jest) - gdybyś miał za mało czynnika, to najprawdopodobniej migał by Ci climatronic przez parę sek po uruchomieniu. Częsta przypadłość braku chłodzenia związana jest właśnie z tym zaworkiem rozprężnym(filterkiem/dławikiem). Koszt to max 30zł + niestety ponowne nabicie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #84 Napisano 22 Maja 2010 przy zewnetrznej 17 podaje 21 Mi jak przekłamywał czujnik, to odgiąłem lekko jedną blaszkę do góry a drugą do dołu (we wtyczce oczywiscie) i dodatkowo poczyściłem styki we wtyczce papierem sciernym i na koniec walnąłem kontakt sprayem. Od tamtej pory juz mi nie przekłamuje. Różnica pomiędzy czujnikiem z klimy a termometrem elektronicznym w domu - około 1 stopnia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #85 Napisano 23 Maja 2010 wygląda na to, że wcale nie działa.skoro nie ma błędów to obstawiam, że sprężarka chodzi. jak dawno nabijałeś klimę ? sprawdź jeszcze przewody, jeden za zaworkiem rozprężnym powinien być zimny, tak jak na zdjęciu.(ale raczej nie jest) - gdybyś miał za mało czynnika, to najprawdopodobniej migał by Ci climatronic przez parę sek po uruchomieniu. Częsta przypadłość braku chłodzenia związana jest właśnie z tym zaworkiem rozprężnym(filterkiem/dławikiem). Koszt to max 30zł + niestety ponowne nabicie. lewy jest zimny a prawy wyhodzi tylko powietrze z lewego gaz na sete bo mi az palce przymrozilo i dodatkowo jakas oliwa poszla lekko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #86 Napisano 23 Maja 2010 Mi jak przekłamywał czujnik, to odgiąłem lekko jedną blaszkę do góry a drugą do dołu (we wtyczce oczywiscie) i dodatkowo poczyściłem styki we wtyczce papierem sciernym i na koniec walnąłem kontakt sprayem. Od tamtej pory juz mi nie przekłamuje. Różnica pomiędzy czujnikiem z klimy a termometrem elektronicznym w domu - około 1 stopnia ktory czujnik i ktora wtyczka gdzie to jest ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan_1982 Zgłoś #87 Napisano 25 Maja 2010 Witam, kupiłem 4 mieisace temu paska 2002 r. 101kw i teraz okazuje się , ze klima nie chodzi. Pojechalem więc do warsztatu i tam stwierdzili , ze instalacja jest nieszczelna. NABili mi srodkek barwiąccy i po kilku dnaich kazali przyjechać, zeby zprawdzić za pomoca UV. Wszystklo jest fajnie gdyby nie to, ze klima nie włączyła się nawet po nabiciu ciśnienia i wcale nei chodzi. Więc moje pytanie, czy da się zlokalizowac miejsce nieszczelności w przpadkuy gdy Klima się ne załancza. Ci mechanicy którzy mi to robili sprawiali wrażenie jakby nie zabardzo się orintowali. Prosze o odpowiedz, bo jeśli da się zlokalizować nmieszcelność, bez włączenia klimy to sam spróbuję jej poszukać.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #88 Napisano 25 Maja 2010 Witam, kupiłem 4 mieisace temu paska 2002 r. 101kw i teraz okazuje się , ze klima nie chodzi. Pojechalem więc do warsztatu i tam stwierdzili , ze instalacja jest nieszczelna. NABili mi srodkek barwiąccy i po kilku dnaich kazali przyjechać, zeby zprawdzić za pomoca UV. Wszystklo jest fajnie gdyby nie to, ze klima nie włączyła się nawet po nabiciu ciśnienia i wcale nei chodzi. Więc moje pytanie, czy da się zlokalizowac miejsce nieszczelności w przpadkuy gdy Klima się ne załancza. Ci mechanicy którzy mi to robili sprawiali wrażenie jakby nie zabardzo się orintowali. Prosze o odpowiedz, bo jeśli da się zlokalizować nmieszcelność, bez włączenia klimy to sam spróbuję jej poszukać.. Będzie ciężko,ale fachowcy od klimy powinni spokojnie to znaleźć... Sprawdź jeszcze czy climatronic nie wywala jakichś błędów (dlaczego się nie załącza).A przekaźnik masz dobry?Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #89 Napisano 25 Maja 2010 Witam, kupiłem 4 mieisace temu paska 2002 r. 101kw i teraz okazuje się , ze klima nie chodzi. Pojechalem więc do warsztatu i tam stwierdzili , ze instalacja jest nieszczelna. NABili mi srodkek barwiąccy i po kilku dnaich kazali przyjechać, zeby zprawdzić za pomoca UV. Wszystklo jest fajnie gdyby nie to, ze klima nie włączyła się nawet po nabiciu ciśnienia i wcale nei chodzi. Więc moje pytanie, czy da się zlokalizowac miejsce nieszczelności w przpadkuy gdy Klima się ne załancza. Ci mechanicy którzy mi to robili sprawiali wrażenie jakby nie zabardzo się orintowali. Prosze o odpowiedz, bo jeśli da się zlokalizować nmieszcelność, bez włączenia klimy to sam spróbuję jej poszukać.. nabili ci gaz z barwnikiem i on jest w calym ukladzie klimy i nie musi byc wlaczona by stwierdzic gdzie jest nieszczelnosc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stefan_1982 Zgłoś #90 Napisano 26 Maja 2010 Sprawdzałem błędy w climatronicu i wyskoczyły mi: 25b, 47f i 4fa, z Forum wyczytałem, że to siłownik klapy V85 w przestrzeni na nogi, Mechanizm/silnik nastaw klapy temperatury – V68 (awaria siln/zablokowany) i Mechanizm/silnik nastaw klapy nawiewu powietrza – V71 (awaria siln/zablokowany. Tak wieć nie wiem, czy to moze być powodem, ze klima nie ruszyła po nabiiciu cisnienia, Czy powodem jest to, ze jest nieszczelna i nie dalo się nabić prawidlowego cisnienia. NArazie będe szukał za pomoca ultrafioletu nieszczelności... ---------- Post added at 06:35 ---------- Previous post was at 06:31 ---------- A jak sparwdzić ten przekaźnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wilkun Zgłoś #91 Napisano 26 Maja 2010 Koledzy poradźcie coś - w niedzielę coś mi zaczęło się dziać z klimą, tzn chłodzi itd ale przy właczeniu climatronica pojawia się dziwny metaliczno-piszczący dźwięk. Raz jest dosyć głosny zwłaszcza na postoju a cichnie podczas jazdy. Normalnie nie wiem o co chodzi..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #92 Napisano 26 Maja 2010 A jak sparwdzić ten przekaźnik? Najprościej?Sprawdź czy "cyka" podczas włączania klimy.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurekjp Zgłoś #93 Napisano 7 Czerwca 2010 Wilkun z twojego opisu wynika,że ten pisk masz na zimnym silniku ,na biegu jałowym przy włączonej klimie na AUTO???. Jeżeli tak to sprawdź wiatrak klimy,czy nie ma luzu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #94 Napisano 7 Czerwca 2010 Koledzy poradźcie coś - w niedzielę coś mi zaczęło się dziać z klimą, tzn chłodzi itd ale przy właczeniu climatronica pojawia się dziwny metaliczno-piszczący dźwięk. Raz jest dosyć głosny zwłaszcza na postoju a cichnie podczas jazdy. Normalnie nie wiem o co chodzi..... Wentylator klimy kolego. Ale ja bym sie tym nie martwił. U mnie poczatkowo z rok czasu piszczało przy uruchamianiu klimatyzacji a od już bardzo długiego czasu - ucichło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qbuss Zgłoś #95 Napisano 7 Czerwca 2010 od tego bym zaczal ale jesli rok temu bylo ok a w tym roku brakowaloby duzo czynnika to nalezaloby sprawdzic szczelnosc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wilkun Zgłoś #96 Napisano 8 Czerwca 2010 Dzisiaj dojrzałem, że po prostu wiatrak się nie kręci a jak pasek jest wilgotny to nie piszczy muszę to sprawdzić bo nie wiem czy wiatrak nie padł..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mikjola1 Zgłoś #97 Napisano 10 Czerwca 2010 Koledzy pomóżcie. Mój mąż pojechał dziś na przegląd i nabicie klimatyzacji. Okazało się że jest nieszczelna, że na takiej grubej rurze jest wyciek:dolamam(passat 2003 r). Gość z serwisu powiedział mu, że to jest praktycznie nie do naprawienia, że on to już kiedyś raz próbował komuś naprawić, ale wyszło marnie. Co z tym fantem zrobić? Za dwa tygodnie wyjerzdżamy na wakacje i bez klimy tam ani rusz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sooper Zgłoś #98 Napisano 10 Czerwca 2010 najlepiej wymienić "rurę". Jest to dość kosztowna sprawa, więc można poszukać na Allegro używek. Wiem też, że są ludzie co regenerują przewody klimatyzacji, ale jak to wygląda w praktyce, tego nie wiem. Obstawiam, że chodzi o tę "rurę", którą przeciera osuszacz po zmianie rozrządu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #99 Napisano 10 Czerwca 2010 Nie radzę regenerować przewodów. Lepiej jechać na szrot i kupić używkę z anglika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #100 Napisano 10 Czerwca 2010 Koledzy pomóżcie. Mój mąż pojechał dziś na przegląd i nabicie klimatyzacji. Okazało się że jest nieszczelna, że na takiej grubej rurze jest wyciek:dolamam(passat 2003 r). Gość z serwisu powiedział mu, że to jest praktycznie nie do naprawienia, że on to już kiedyś raz próbował komuś naprawić, ale wyszło marnie. Co z tym fantem zrobić? Za dwa tygodnie wyjerzdżamy na wakacje i bez klimy tam ani rusz. zmien mechanik na poczatek jak moze powiedziec ze sie nie da ? wymien przewod jak koledzy radza i milego wczasowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach