Doran22 Zgłoś #41 Napisano 8 Grudnia 2012 czy ktos w koncu wie gdzie wgraja mi softa do b5fl chodzi o wtryski mialem AL a wsadziłem BA i ile to moze kosztowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gawrosz Zgłoś #42 Napisano 31 Stycznia 2013 Witam, Podwieszam się pod temat i mam pytanie - przeglądając już kilka wątków na tym forum, padła informacja, iż do passatów z silnikiem AVF są pompowtryski o symbolach 038 130 079 BX i 038 130 073 AL. Ja mam u siebie do wymiany (według mechanika) wszystkie 4 szt. i po sprawdzeniu samochodu po numerze vin do mojego modelu są ponoć 038 130 079 BX. Czy bez żadnego ryzyka zamiast 038 130 079 BX mogę użyć 038 130 073 AL? Według różnych komentarzy, wdaje się że tak, ale chcę mieć 100% pewności - robił to ktoś? Potrzebna jest jakaś zmiana np. softu? Czy tylko kupuję jedne i zamieniam z drugimi? Z góry dziękuję za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arsen Zgłoś #43 Napisano 31 Stycznia 2013 gawrosz -Mieszka w Otwock : proste rozwiązanie, skontaktuj się z kolegą SPANKY, jest z Otocka właśnie, nawet gdybyś miał robić korekcję to CI zrobi, a dodatkowo sprawdzi , czy na prawdę są do wymiany Twoje PD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gawrosz Zgłoś #44 Napisano 1 Lutego 2013 gawrosz -Mieszka w Otwock : proste rozwiązanie, skontaktuj się z kolegą SPANKY, jest z Otocka właśnie, nawet gdybyś miał robić korekcję to CI zrobi, a dodatkowo sprawdzi , czy na prawdę są do wymiany Twoje PD Hmmm... Bardziej chodzi mi o to, czy taka podmianka jest możliwa... Potem jeśli będzie potrzeba (a niektóre watki sugerują, że jednak nie) można robić korekcję... Słowem szukam potwierdzenia - czy się tak da... Ale dziękuję za odzew i polecenie krajana . Pewnie przyjdzie kiedyś skorzystać z fachowej pomocy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #45 Napisano 1 Lutego 2013 moze byc tak ze trzeba bedzie ustawic BIPy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz avf Zgłoś #46 Napisano 6 Lutego 2013 witam podepnę się pod temat tez potrzebuje 4 pompki al z autem mam problem bo bipy mam po 60 na biegu jałowym podczas jazdy włączą się esp po komp pokazuje wypadanie zapłonów na 3 cylindrze oraz przekraczana granice regulacji na 1,3i4 cylindrze autem nie da sie jeździć jak skasuje błędy to w 1 gr dawka jest od 5 i skacze do 6,5 a po chwili wskakuje na 13mg i autko zaczyna kopic jak by przepalało dpf-a pompki byly sprawdzane na stole i ciśnienie min 28,2 max 29,4 a moje miały 26,5 dodam jeszcze ze oringi były wsuwane przez tulejki wiązka wymieniona 2 miesiące temu i pompa tandem wymieniona na boscha. dodam jeszcze ze auto po dłuższym postoju nie chciało odpalić nawet jak stało na hali przy temp 15'. Jóź kończą mi się pomysły proszę o pomoc. a w kanale 18 wyswietla sie 6..47..i cos jeszcze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #47 Napisano 6 Lutego 2013 ale miales u siebie caly czas AL, czy dopiero wsadziles AL i masz probelm ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz avf Zgłoś #48 Napisano 6 Lutego 2013 miałem aa i były od początku ale one padły całkiem i kupiłem te al-ki z anglika i tez sa z 2001 rozmawiałem ze znajomym i mówił żeby brać al-ki to nie będę musiał robić korekty softu bo niby musi być pierwsza litera A jak założyłem te al-ki to przez dwa dni było ok i bipy były po 20 auto miało zmierzone 134km i 338NM ale dalej słabo paliło i dopiero po dwóch dniach zaczely się klopoty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #49 Napisano 7 Lutego 2013 nie napisze na 100% bo z programami pod ECU nie miałem przyjemności się bawić , napiszę z mojego przypadku , ja mam właśnie pompki AA a program był nie dedykowany dla tych pompek nie pamiętam teraz jego końcówki ale różnice w mapie były sporawe, prawdopodobnie był pod pompki AL. Teraz mam program z końcówką ER typowy pod AA, zatem możesz sobie zobaczyć jaki masz program i zapytać najlepiej kogoś co się softami zajmuje czy pasuje do AL. Pompki po montażu prawidłowo wyregulowane ( odstęp suwmiarką) oraz na dźwigience + nowe śruby regulacyjne co by czasem starych szlag nie trafił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #50 Napisano 7 Lutego 2013 no to ja wsadziles inne pompki to muisz zrobic korekcje ! bipy do ustawienia koniecznie, inaczej nie pojezdzisz ---------- Dodano o 08:59 ---------- Poprzednia wiadomość o 08:58 ---------- ja u siebie tez wsadzałem AL i mialem robiona korekte softu, bo tez bipy wariowaly. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz avf Zgłoś #51 Napisano 7 Lutego 2013 tak odstęp do czoła głowicy do czoła zaworu elektromagnetycznego dla nowej nakrętki rozmawiałem ze znajomym który przerabia mapy i mówił ze nie trzeba robić korekty bipow i na początku były niskie i autko równo chodziło ale zaobserwowałem jeszcze ze jak nie chce odpalić to w 18 na 3 cylindrze jak włączę zapłon to za wszędzie 2 jak odpalam i nie chce odpalić to na 3 cylindrze miga 6 później chyba 47 a na końcu 127 ---------- Dodano o 09:25 ---------- Poprzednia wiadomość o 09:24 ---------- a moja końcówka sterownika to DS ---------- Dodano o 09:31 ---------- Poprzednia wiadomość o 09:25 ---------- a pamiętasz jaki miałeś soft na al-kach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #52 Napisano 7 Lutego 2013 skoro bipy ci sie rozjechały i nie da sie jezdzic i wszystko jest do d.... to trzeba zrobic korekte i tyle. ! pogadaj z leo od nas z forum, on jest ze szczecina i powinien Tobie pomóc. Ja nie wiem jaki miałem soft, wszytko mialem strojone w gdansku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz avf Zgłoś #53 Napisano 7 Lutego 2013 AL i BX pasują do softu DS. dodam jeszcze ze dwa dni było ok z leo juz rozmawialem ion wlasnie to mowił ze nie trzeba robić korekty może cos z instalacja sie dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #54 Napisano 7 Lutego 2013 no to czapa do gory i sprawdz kostki jeszcze. i samo osadzenie PD czy nic sie z nimi nie stalo, nie lataja lub co kolwiek innego. ---------- Dodano o 11:25 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:19 ---------- i podaj wartosci z bloku 18 ale dokladnie jakie są. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz avf Zgłoś #55 Napisano 7 Lutego 2013 akurat głowicy sie nie czepiam bo jest nowa muszę jeszcze sprawdzić wiązkę od ECU do samych wtyczek pompek wiecie może jaki powinien być opór na przewodach a co do 018 to na włączonym zapłonie są wszędzie 2 jak odpalam i nie chce załapać albo jak odpali ale kuleje to na 1,2i4 sa 6 a na 3 cylindrze 6 wskakuje dopiero po przy-gazowaniu i jak ustana obroty i silnik równo pracuje natomiast na 3 cylindrze przy 2200 oobr bip jest 127 i wtedy wyskakuje esp oraz błąd pompowtryskiwacz 3 cylindra przekroczona granica regulacji i wypadanie zapłonów a na pozostałych pompkach bipy dochadza do 60-70 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #56 Napisano 7 Lutego 2013 (edytowane) głowica nowa czy nowa używana bo to różnica , jak wyglądają gniazda PD ( widziałeś osobiście?) , regulacja na śrubach od dźwigienek się nie rozjechała ? , program niby pasuje - jak to jest OK - to zostały 2 rzeczy wiązka kabli w głowicy jest kaput ( spróbuj pierw docisnąć konektorki) , albo pompki siadły ( czego nie życzę)- no chyba że ostatecznie ECU świruje i pada mapa w nim - innych możliwości nie ma już ... Edytowane 7 Lutego 2013 przez dev14 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #57 Napisano 7 Lutego 2013 dlatego pisalem zeby odkrecic pokrywe zaworow i posprawdzac wtyczki ktore ida do pompek.albo cos nie tak z pompkami. musisz zdjac pokrywe zaworow,to raptem 5min roboty i zobaczysz jak to wszystko wyglada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz avf Zgłoś #58 Napisano 8 Lutego 2013 powiem ze głowica nowa nowa firmy AMC pracowała może 2 dni na samochodzie pompki regulowałem pierw na 225 a później na 180 a wiązkę zmieniałem z 3 miechy temu ale sprawdzę i ja dziś wszystko pomierzę dzwoniłem wczoraj się pytać o nowe pompki cena 7200 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marvel Zgłoś #59 Napisano 8 Lutego 2013 Witam. Mam pytanko. Potrzebuje pompki AN do mojego AVF-a najlepiej nowe.Czy jest ktoś na forum kto może pomóc w załatwieniu w niższej cenie niż w serwisie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz avf Zgłoś #60 Napisano 8 Lutego 2013 z tego co ja szukałem do sojego to jest bardzo ciezko zeby z nowych cos znalezc ---------- Dodano o 15:36 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:36 ---------- pozniej podam numer tam gdzie ja zawsze dzwonie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach