GURAL Zgłoś #21 Napisano 9 Listopada 2009 Witam. Posiadam Passata b5FL o symbolu silnika AVF Ostatnio zauważyłem problem z autem. Przy prędkości 55 km/h na 3 biegu i przy prędkości 75km/h na 4 biegu auto zaczyna mi szarpać i zapala się kontrolka EPESU silnik zaczyna chodzić taki jakby na 3 gary. Po zgaszeniu auta wszytko jest oki. Pradopodobnie mam uszkodzony pompowtrysk. Mam pytanie o jakim symbolu mam szukać pompowtryskiwacza??? Samo wyczyszczenie wtyczek pompowtrysków powinno wystarczyć. Sprawdź jeszcze VAG-iem stan wtryskiwaczy dla pewności, ale jestem prawie pewien że czyszczenie wystarczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nex Zgłoś #22 Napisano 9 Listopada 2009 Witam. Posiadam Passata b5FL o symbolu silnika AVF Ostatnio zauważyłem problem z autem. Przy prędkości 55 km/h na 3 biegu i przy prędkości 75km/h na 4 biegu auto zaczyna mi szarpać i zapala się kontrolka EPESU silnik zaczyna chodzić taki jakby na 3 gary. Po zgaszeniu auta wszytko jest oki. Pradopodobnie mam uszkodzony pompowtrysk. Mam pytanie o jakim symbolu mam szukać pompowtryskiwacza??? a ciężko przeczytać wątek od poczatku?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol_126 Zgłoś #23 Napisano 9 Listopada 2009 rozumiem że do wyczyszczenia wtyczek wtryskiwaczy muszę zdjąć pokrywę??? wymiana uszczelki pod pokrywę też jest konieczna czy nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #24 Napisano 9 Listopada 2009 26-08-07, 12:31130PD i 150PD mają ten sam typ 073AL 073BQ pochodzą z silnika BGW 2.0TDI 8V Wydaje mi się że tu masz odpowiedź Ja jeszcze tego nie robiłem:P ---------- Post added at 20:21 ---------- Previous post was at 20:19 ---------- Dzisiaj, 20:11Cytat: Napisał karol_126 Zobacz post Witam. Posiadam Passata b5FL o symbolu silnika AVF Ostatnio zauważyłem problem z autem. Przy prędkości 55 km/h na 3 biegu i przy prędkości 75km/h na 4 biegu auto zaczyna mi szarpać i zapala się kontrolka EPESU silnik zaczyna chodzić taki jakby na 3 gary. Po zgaszeniu auta wszytko jest oki. Pradopodobnie mam uszkodzony pompowtrysk. Mam pytanie o jakim symbolu mam szukać pompowtryskiwacza??? Samo wyczyszczenie wtyczek pompowtrysków powinno wystarczyć. Sprawdź jeszcze VAG-iem stan wtryskiwaczy dla pewności, ale jestem prawie pewien że czyszczenie wystarczy. B5 3BG 1.9 TDI-PD 131KM AVF sedan Chciał bym pisać poprawnie po polsku. A jest to jakoś sprawdzone(testowane)?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #25 Napisano 9 Listopada 2009 rozumiem że do wyczyszczenia wtyczek wtryskiwaczy muszę zdjąć pokrywę??? wymiana uszczelki pod pokrywę też jest konieczna czy nie? Jak zdejmiesz pierwszy raz to może zostać stara uszczelka. Trzeba zdjąć pokrywę, bo wtryski są pod nią. A jest to jakoś sprawdzone(testowane)?? Sprawdzone na moim własnym silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol_126 Zgłoś #26 Napisano 9 Listopada 2009 to oleju nie muszę spuszczać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #27 Napisano 9 Listopada 2009 (edytowane) to oleju nie muszę spuszczać? Nie, oleju nie trzeba spuszczać bo zdejmujesz tylko pokrywę zaworów. ---------- Post added at 21:01 ---------- Previous post was at 20:42 ---------- I mała podpowiedź gdzie szukać tych wtyczek. http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=281224&postcount=2 Koło zaworu EGR jest dość trudny dostęp do śruby pokrywy zaworów, dobrze mieć cienką przedłużkę do odkręcenia tej śruby. Edytowane 7 Stycznia 2010 przez GURAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fAZIK8 Zgłoś #28 Napisano 10 Listopada 2009 Witam. Przerobiłem temat czyszczena wtyczek pompek, sprawdzenie okablowania wiązki pompek pod pokrywą jakieś 4 miechy temu. Sprawa dość prosta ściągasz pokrywę i wtyczki są na wierzchu i po dwukrotnym odkręcaniu pokrywy zamontowana jest stara uszczelka. Sprawdzałem dla peności wszystko suche-nic nie cieknie! Moim zdaniem jeżeli masz już zużytą uszczelkę to odrobina silikonu temperaturowytrzymałego wystarczy (czerwony). Tylko uważej przy składaniu bo początkowo jak paproch zakładał mi pokrywę to tak ją dokręcił że uszczelki nie naruszył a 3 śruby urwał. Ale już wymienione. Robiłem to pod blokiem na chodniku - nic trudnego!! Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol_126 Zgłoś #29 Napisano 11 Listopada 2009 i jak kolego pomogło coś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KARIKSS Zgłoś #30 Napisano 6 Stycznia 2011 panowie witam. mam uszkodzony 3 pompowtrysk stwierdzony wagiem. mam pytanko czy istnieje jakis zakład regeneracji pompowtrysków i ile to moze kosztować?. czyszczenie środkami chemicznymi dolewanymi do paliwa nie działa. pierwsza zima mego paska sprowadzonego z hiszpani. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wawok Zgłoś #31 Napisano 30 Sierpnia 2011 Witam Mam problem z moim passatem AVF pompowtryski pracują równo ale nie ma tej mocy ( 130 KM ) po sprawdzeniu na vagu 2 pompki źle podają rope spalanie jest większe na postoju bez Klimy 1,0/h do 1,1/h z Klimą 1,5h do 1,8/h . Chce je wymienić odkręcam pokrywę sprawdzam numer (038130073 J) zdaje mi się ze one nie są do 130 na jakie bym mógł wymienić najlepiej Proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #32 Napisano 30 Sierpnia 2011 (edytowane) Chce je wymienić odkręcam pokrywę sprawdzam numer (038130073 J) wg etki końcówki J brak... jest np AJ, BJ ale w serwisie Skody są tyle że nie mogę odszuka od jakiego silnika... ale nie zmienia faktu że to pompki nie od AVF, a prawdopodobnie od silnika 101 KM Edytowane 30 Sierpnia 2011 przez kujon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #33 Napisano 31 Sierpnia 2011 wg etki końcówki J brak.. Jak najbardziej jest taki, montowany w passacie, w silniku AVB. na jakie bym mógł wymienić najlepiej Podaj nr VIN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wawok Zgłoś #34 Napisano 31 Sierpnia 2011 Volkswagen AG (AVF) Numer VIN: WVWZZZ3BZ2E092254 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #35 Napisano 31 Sierpnia 2011 Volkswagen AG (AVF)Numer VIN: WVWZZZ3BZ2E092254 Pompowtryski o numerach; 038130079BX, 038130073AL są dedykowane do silników AVF, AWX. Są to oczywiście pompki pasujące pod Twój numer VIN, do innych roczników są inne numery. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niki Zgłoś #36 Napisano 31 Sierpnia 2011 A korzystając z tematu , prosiłbym Ciebie o podanie oznaczeń - numerów p-w org. zamontowanych w AVF WVWZZZ3BZ5E046415 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
umin Zgłoś #37 Napisano 15 Maja 2012 Witam, odgrzewam kotleta, ale mam pytanie, czy możliwe jest abym w AVF mial zamontowane pompki AJ?? Jaki to może mieć wpływ na silnik, mam jeden do wymiany i serwis mówi, że mam kupić AJ. Z tego co wyczytałem to powinny być AL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broower Zgłoś #38 Napisano 21 Maja 2012 Mam pytanie... czy mógłby ktoś mi podać oznaczenia pompek do mojego Passata 1,9 TDI 130 AWX 2001r. ? Pozdrawiam Krzysiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #39 Napisano 21 Maja 2012 Ja mam AN ;] i tez jakies dziwadlo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poskromo Zgłoś #40 Napisano 23 Maja 2012 Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Mam pewien problem z moim Passatem b5 fl z 2001 r. Silnik AVF 130 KM tylko jakoś ostatnio tych koni nie czuje. Zaczęło się od problemów z pompowtryskiwaczami. Autko zaczęło szarpać więc oddałem do czyszczenia (Gładysek Serwis). Po oczyszczeniu problem zanikł jednak zanikł razem z mocą samochodu. Sprawdzaliśmy wszystko : turbina , wtryski , dolot , katalizator. Pozostaje jeszcze sprawdzić pompę vacum, chociasz słyszałem że to bardzo rzadka usterka. Samochód dostaje przyśpieszenia dopiero koło 3 tyś. Czy któryś z forumowiczów mógłby przeanalizować moje logi i może uda się coś wywnioskować. Ręce opadają jak ten samochód teraz męczy. Z góry dziękuje za pomocną dłoń. Pozdrawiam i proszę o info na [email protected] ewentualnie gg. 8413883. Podeśle logi :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach