Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Trzeba obrócić muszle gorącą w odpowiednią strone .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zimną,tę aluminiową:jasne.

Ja bym się w brd już nie bawił,przereklamowane są.

Jest coś lepszego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Caha ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gt17**vc przecież to jest na kolektorze...chyba raczej chodzi o coś innego ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bo czytałem i słyszałem ze sa dwa rodzaje jedne wstają wcześniej a drugie pózniej

 

Wszystkie brd mają taki sam potencjał do dmuchania z dołu - jest to tylko i wyłącznie kwestia wysterowania w sofcie

 

gt17**vc przecież to jest na kolektorze...chyba raczej chodzi o coś innego ?

 

Chodzi o hybrydę z bebechami z GT1749VC. Jeżdżę na takiej od ponad miesiąca, potencjał większy niż BRD, wstaje jak awx a tak wygląda :

 

1vcji.jpg

 

2vcs.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też ma jakieś przewężane wałki albo inne słabe strony ? jak cenowo wygląda używka GT i kogo polecisz do przełożenia bebechów ?

Edytowane przez serek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wszystkie brd mają taki sam potencjał do dmuchania z dołu - jest to tylko i wyłącznie kwestia wysterowania w sofcie

 

 

 

Chodzi o hybrydę z bebechami z GT1749VC. Jeżdżę na takiej od ponad miesiąca, potencjał większy niż BRD, wstaje jak awx a tak wygląda :

 

[ATTACH=CONFIG]84496[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]84497[/ATTACH]

 

 

A jakie koszty orientacyjne takiego Turbo i to samemu przekładałeś ??

 

No i jak z montażem tej turbiny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jakie koszty orientacyjne takiego Turbo

 

U Bogdana gotowa kosztuje około 900 zeta.Przy zwrocie starej w dobrym stanie da pewnie jakiś upust.

Montaż jest dziecinnie prosty.Masz afn-a,to zostawiasz zimną muszlę z afn-a,masz awx-a,to z awx-a,mniej wtedy rzeźby z wyjściem.

Polecam wszystkim,szkoda,że nie jestem na etapie zmiany turbiny,bo bez chwili wahania bym sobie taką sprezentował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No i jak z montażem tej turbiny

 

Dopływ oleju, spływ, waż dolotowy, wylotowy, wydech - wszystko pasuje p&p tak jak byś wkładał turbo z afn-a.

 

 

też ma jakieś przewężane wałki albo inne słabe strony ? jak cenowo wygląda używka GT i kogo polecisz do przełożenia bebechów ?

 

Wałek jest co najmniej grubości arl-a, a słabe strony ? Żadnych ! Nowy typ wirnika (bardziej zaokrąglone łopatki na końcach), jakiś nowy typ panewki (to turbo potrafi na jałowych obrotach dmuchnąć 1040-1060mbar przy 1000atm !) i nowy wydajniejszy typ kompresora.

 

Wstaje pięknie, ale strojenie wymaga sporo czasu.

 

Hybryda robiona przez Bogdana, tak samo jak wcześniejszy arl który leży na półce tak i ta jest wykonana bardzo dokładnie. Żadnych zastrzeżeń. Jeżeli robic hybrydkę to tylko u Bogdana !

Edytowane przez Daron

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wstaje pięknie, ale strojenie wymaga sporo czasu

 

Jeżeli trwa dłużej niż np. strojenie mojej BRD to raczej nie zachęca do modyfikacji mimo obiecywanej poprawy w całym zakresie. Z kolei np. we Wrocku nie ma nikogo kto stroi jeszcze na hybrydach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli trwa dłużej niż np. strojenie mojej BRD to raczej nie zachęca do modyfikacji mimo obiecywanej poprawy w całym zakresie. Z kolei np. we Wrocku nie ma nikogo kto stroi jeszcze na hybrydach.

 

No akurat strojenie BRD w porównaniu do tej to "pikuś"

 

Pod hybrydę pisałem całą mapę N75 od nowa.

 

Ale za to jestem profesjonalnie przygotowany na to jeżeli ktoś miał by chęć wrzucenia takiej hybrydki to mapę bazową już mam + oczywiście do tego korekty potrzebne w zależności od ilości paliwa bo nigdy nie ma tak, że jedna mapa N75 jest uniwersalna dla danego modelu turbiny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a przy zmianie turbo trzeba tez grusze od podcisnienia zmieniać ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak masz turbo z vnt,to nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie głowica od AHU a AFN lub AAZ czymś się róznią

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
panowie głowica od AHU a AFN lub AAZ czymś się róznią

 

W AAZ masz większą średnicę gniazd na wtryski, inaczej są umiejscowione świece żarowe reszta chyba taka sama ale nie jestem pewien.

 

AHU i AFN to to samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W AAZ masz większą średnicę gniazd na wtryski, inaczej są umiejscowione świece żarowe reszta chyba taka sama ale nie jestem pewien.

 

AHU i AFN to to samo.

 

Aha bo prawdopodobnie będę miał głowice z AHU ale nie jestem pewien właśnie jutro będę wiedział

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie mam prosbe.moze mi ktos objasni jakie turbo do AHU zeby niezezbic z vnt?no hyba ze ktos jest w stanie mi krok po kroku wypisac co musze kupic i gdzie.a moze jest ktos w wa-wie lub okolicy co mi to ogarnie?

Edytowane przez emil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a głowica od 1z jest taka sama jak w AHU ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie przy zmiany turbo na AWX to nie ma problemu z montażem, coś trzeba jeszcze dokupywać ?? zawór ten sam zostaje ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności