karool Zgłoś #1 Napisano 4 Listopada 2011 Witam Prosił bym o analizę. Wywala błąd "000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 000" http://vaglog.rtnet.pl/karol_t1_61913.html - Grupy 003,008,010 http://vaglog.rtnet.pl/karol_t1_61912.html - Grupa 011 Na 3 biegu, gaz do spodu silnik wchodzi w tryb awaryjny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek1 Zgłoś #2 Napisano 20 Sierpnia 2013 No i co to znaczyło , bo mam podobne kody. Coś pisze o turbo ale czy to dotyczy sterowania czy węży czy samej turbiny ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koziolek7 Zgłoś #3 Napisano 27 Sierpnia 2013 Witam Prosił bym o analizę. Wywala błąd "000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 000" http://vaglog.rtnet.pl/karol_t1_61913.html - Grupy 003,008,010 http://vaglog.rtnet.pl/karol_t1_61912.html - Grupa 011 Na 3 biegu, gaz do spodu silnik wchodzi w tryb awaryjny. z 011 wynika ze turbo laduje na pol gwizdka, sztanga nie pracuje w pelnym zakresie albo gdzies nieszczelny dolot. jezeli przy tescie n75 nie rusza sie sztanga to znaczy ze kierowniczki turbiny zasyfione albo gruszka uszkodzona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek1 Zgłoś #4 Napisano 28 Sierpnia 2013 No i zrobione. Siłownik podciśnieniowy sterowania kierowniczkami turbiny / Grucha / siedząca na turbinie padla. Membrana puściła i sztanga nie wychodziła na właściwą długość. Trudno to zaobserwować bo w CR jest to nie widoczne z góry ale można to sprawdzić domowym sposobem nabywając dużą strzykawkę ok. 2 zl. i połączyć wężykiem z gruchą . Jeśli przepuszcza powietrze to do wymiany. W starszych modelach ta część występuje jedynie w komplecie z turbiną i mocowana jest na nity. W nowszych jest przykręcana i możnają dokupić w cenie ok. 600-650 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koziolek7 Zgłoś #5 Napisano 30 Sierpnia 2013 przesadziles z ta cena za 650 to jest cala turbina regenerowana albo wklad taka grucha to kolo 150zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #6 Napisano 31 Sierpnia 2013 przesadziles z ta cena za 650 to jest cala turbina regenerowana albo wklad taka grucha to kolo 150zl A widziałeś gruszkę od CR? tam jest elektroniczny czujnik położenia sztangi i taka grucha kosztuje 650zł. Położenie gruchy i poprawność wysunięcia sztangi można obserwować na kanale 120 w blokach pomiarowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek1 Zgłoś #7 Napisano 2 Września 2013 Jarkow napisał prawdę. koziolek7 sprawdź w serwisie czy też w intercars oczywiście mówimy o oryginale. Szczęście że nie trzeba było kupić tej gruchy w komplecie z turbiną bo od 2009 r można ją kupić oddzielnie i jest odkręcana , wcześniejsze modele miały nitowane do turbiny i występowały w kpl. z turbo . Taki komplecik to bagatela ok. 4000,- zeta i żadnej innej możliwości , chyba że używka ale żadnej gwarancji bo jest tam membrana ze specjalnego tworzywa a roboty sporo zwłaszcza z ustawieniem długości sztangi na śrubie . Każde przesunięcie o milimetr w górę lub dół powoduje niedoładowanie lub przeładowanie turbiny , a całość połączona z czujnikiem elektronicznym wychwyci błąd i znów na zegarach błąd / spirala/. Piszę o tym co sam przerobiłem a wierz mi, że próbowałem znaleźć tańsze rozwiązanie ale komputera się nie oszuka . Prawdą jest że przez jakiś czas można jeździć z uszkodzoną gruchą bo turbina i tak pracuje ale brak jest możliwości szybkiego przyspieszania zwłaszcza na wyższych biegach i przy większych prędkościach , no i zaobserwowałem w takiej jeździe mniejsze zużycie paliwa ale wątpliwe to pocieszenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #8 Napisano 5 Września 2013 wcześniejsze modele miały nitowane do turbiny i występowały w kpl. z turbo Nie. Ja mam silnik z kwietnia 2008 i grucha jest osobno. Być może to co piszesz dotyczy silników 1.6 cr. a roboty sporo zwłaszcza z ustawieniem długości sztangi na śrubie przecież jest idealny wzorzec w postaci uwalonej gruchy no i zaobserwowałem w takiej jeździe mniejsze zużycie paliwa Oj tak. I to prawie o litr. Ja w pierwszej chwili po wymianie gruchy chciałem jechać do mechanika reklamować część bo mi auto zaczęło palić więcej. Dodam że od zarejestrowania pierwszego błędu przez komp do zapalenia spiralki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek1 Zgłoś #9 Napisano 30 Września 2013 (edytowane) Tak wygląda ta grucha , która ma jednak czujnik elektroniczny u góry. Jest to od b6 CR 2,0 TDI Edytowane 30 Września 2013 przez Marek1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #10 Napisano 3 Grudnia 2013 .. a numer tego czujnika? Nadal prowadzę dochodzenie w tej sprawie, ale w wątku logów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #11 Napisano 5 Stycznia 2015 w komplecie z turbiną bo od 2009 r można ją kupić oddzielnie i jest odkręcana , wcześniejsze modele miały nitowane do turbiny i występowały w kpl. z turbo Ja mam 2008 i mam odkręcaną... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daro1979 Zgłoś #12 Napisano 13 Czerwca 2016 Witam, a czy przy zmianie całej turbiny trzeba obić adaptację. Dodam iż jest o tych samych numerach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach