MłodyWilk22 Zgłoś #1 Napisano 3 Stycznia 2009 (edytowane) Witam Na wstępie - silniczek 1.9TDI AFN 110KM Mimo sprawnych wszystkich świec zarowych mój silniczek ciezko pali. Nawet na ciepłym silniku potrafi się czasami jakby zawiesi któryś z wtrysków(przy jeździe na niskich obrotach). Wtryski były sprawdzane dwukrotnie więc obstawiam pompę. Pytanie, czy pompiarz może spradzic pompę bez jej demontarzu, np podpinając się pod przeowdy od wtrysków??? Drugie pytanie - czy wogóle taką pompę(z elektronicznym sterowaniem) da się sprawdzic bez jej rozbierania??? I trzecie pytanie - jeśli jest faktycznie zajechana to warto bawic się w regenerację czy szukac innej uzywki. Mam pod nosem gościa który mi sprzeda używkę i jesli po zamontowaniu bedzie coś nie tak to moge ją zwrócic. Ps. VAG nic nie wykazuje. Co porponujecie??? Edytowane 3 Stycznia 2009 przez M?odyWilk22 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #2 Napisano 3 Stycznia 2009 kto ci sprawdzal wtryski ? pompy nie sprawdzisz na aucie, tylko na stole probierczym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MłodyWilk22 Zgłoś #3 Napisano 3 Stycznia 2009 Sprawdzało mi je dwóch pompiarzy: - bo myslałem ze przez wtryski tak sie dzieje i kupiłem uzywki które przed załozeniem spradwził mi pomiarz na maszynie i powiedział, że są w super stanie - no i teraz dalej mi niedawalo to spokoju wiec jeszcze raz je wymontowałem i zawiozłem do innego i opinia była dokładnie taka sama ,,nie ma sie do czego przyczepic'' Zeby sytuacja była jasna niezaleznie od tego czy na dworze jest 10st czy -10st to zawsze jak auto postoi dłuzej to muszę go dłuzgo krecic zanim załapie. A jak załapie to nie chodzi na wszytskie gary i sie trzesie. Dopiero po chwili wskakuje na 4 gar. Po drugie nawet w czasie jazdy jak zejde do około 1,5 tys/obr min to potrafi szarpac silnikiem i dzieje sie dalej tak jakby znowu chodził na 3 gary. Kat wtrysku i rozrzad spardzwone na 100%. No i chodzi tak metalicznie... Ogólnie bardzo dziwne zachowanie i nikt nie umie stwierdzi co jest przyczyną. Ja obstawiam pompę. Tylko pytanie jak sie do tego zabrac - jak bedzie walnieta to regenerowac czy kupic używke? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #4 Napisano 3 Stycznia 2009 pompiarz ci sprawdzil wtryski a co do pompy to juz nie wie jak ja sprawdzic i czy mozna to zrobic na aucie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #5 Napisano 3 Stycznia 2009 bo to taki pompiarz byl, ze stolu nie ma. dziad jakis. kat wtrysku sprawdzony? jaki kolor dymu w trakcie szarpania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #6 Napisano 3 Stycznia 2009 jaki kolor dymu w trakcie szarpania? No właśnie, zaobserwuj kolor dymu jak kolega radzi. Jak biały to powietrze masz w układzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MłodyWilk22 Zgłoś #7 Napisano 3 Stycznia 2009 Nie dziad pomiarz tylko wiedząc jak sobie u mnie w okolicy pompiarze liczą za kazdą wykonaną rzecz to walełem sam zdemontowac wtryski i zawieść do sprawdzenia A że były sparawdzane u dwóch pompiarzy to mam pewnośc, ze są oki. Co do koloru to dymi na biało-niebiesko jak się niby któryś z wtrysków przywiesi. Ale tłumacze sobie to tym, ze pompa daje za niskie ciśnienie... Ps. Mógłbym zrozumieć, ze łapie lewe powietrze jak dłużej postoi i nie chce odpalić. Ale co akurat mają niskie obroty podczas jazdy do łapania powietrza??? A na wysokich już nie łapie??? I zdarza się to raz na jakiś czas... Rozumiem, że jak postoi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #8 Napisano 3 Stycznia 2009 Być może masz zjechaną pompę przetłaczającą. To jest część pompy wtryskowej która wstępnie podnosi ciśnienie ON, chyba do 1,5 bar i dopiero pod tym ciśnieniem idzie na zasadniczą część pompy. Miałem tak w mondeo TD - ciężko palił, gubił wolne odroty, pompiarz wymienił mi takie plastikowe łopatki w pompie i mondeo pali do dziś - kosztowało mnie to chyba 300 zł z demontażem i montażem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #9 Napisano 6 Listopada 2016 Odgrzeje kotleta ... Passat 1.9TDI AFN 110koni . Ciężko pali po nocy , nie ważne czy stoi na dworze czy w garażu , czy jest temp dodatnia czy na minusie , jak już zaskoczy to puszcza taki siwy / biały dym , strasznie drażniący , śmierdzący . Wiem że pompa wtryskowa zaczyna puszczać , jest mokra , i czuć paliwo po otwarciu maski ... Ale czy problem tkwi w samej pompie wtryskowej ? Czy jeszcze coś innego sprawdzić ? Świece nowe (Beru) , filtr paliwa z zaworkiem również nowe , wtryski regenerowane na nowych końcówkach WZM , przewody paliwowe wraz ze wszystkimi opaskami zmienione na nowe . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach