Skocz do zawartości

Ir0n

  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Ir0n

  • Urodziny 24.03.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM DSG
  • Rok produkcji
    2007
  1. Ja muszę pochwalić ASO. Tak jak koledze, zgasł mi mój pasek i na lawecie musiał jechać do serwisu. W serwisie dowiedziałem się, że padła pompka, a wymianę sponsoruje w 100% VW Ot takie miłe zaskoczenie i 3k w kieszeni, bez żadnych kombinacji Podobno jak są jakieś poważne usterki, a autko było serwisowane w ASO, to pomimo skończonej gwarancji VW partycypuje w kosztach naprawy. Mnie się udało trafić 100% przy przebiegu 115k, kolega np dostał 80% dofinansowania od VW jak mu padła skrzynia DSG przy przebiegu 180k. Widać więc warto się czasami popytać w ASO czy przypadkiem VW nie pokryje chociaż części kosztów naprawy.
  2. Takie może głupie pytanie, ale czy do RCD300 z mp3 to trzeba jakos specjalnie nagrywac plytki CD z mp3? czy jest zupelna dowolnosc jak sie nagra taka plytke CD?
  3. Marku, napisz do rzecznika praw konsumenta, bo ci bzdury wciskają Tu masz linka http://www.uokik.gov.pl/rzecznicy_konsumentow.php
  4. A co masz do oleju z ASO? Nie sądzę aby opłacało im się robić jakieś wałki z olejem. Do mojego lany od nowości jest Castrol SLX LL III 5w30 i nie mam żadnych problemów. Nawet jestem troszkę w szoku, jak muszę ostro się nagimnastykować z bagnetem aby odczytać poziom oleju, bo taki przejrzysty. Po wymianie przejechane prawie 2k i olej jak nowy. W poprzednim furaku, to zaraz po wymianie miałem olej czarny jak smoła, a niby CR był, a lałem też Castrol, tylko 10w60.
  5. Darek, jak masz PD z DPF to nalepiej lać olej co spełnia normę WV 507.00, inny olej może uszkodzić pompowtryskiwacze. Najlepiej jednak chyba nie zmieniać oleju, lać taki jak od nowości, a jak nie wiesz jaki był lany, to wlać najlepszy co spełnia w/w normę. Polecam wątek http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=21274
  6. Ceny niestety wysokie Na alledrogo oferują diagnostykę za 30zł
  7. Dominik, kupić? http://www.vcds.pl/ http://www.ross-tech.com/
  8. Grzegorz, było już o tym przynajmniej pare tematów. Wpisz w wyszukiwarke np MFA albo FIS to się dowiesz wszystkiego na temat różnych wersji komputerów pokładowych.
  9. i0 oznacza, że wszystko jest OK z klimatyzacją.
  10. Bez przesady, może kolega kupił paska w jakieś super promocji i spokojnie może teraz wymienić pół samochodu i jeszcze na tym zarobić
  11. Tak przy okazji nawiązania do DPF w tym wątku, to tak się już od jakiegoś czasu zastanawiam, po czym poznać czy jest DPF czy go nie ma? Ja niby mam i do tej pory myślałem, że w B6 2.0 TDI-PD 140KM z 2007r. to były DPFy na standardzie, i tu kolega Killer71 mnie zaskoczył brakiem DPFa.
  12. Smar tu może nic nie dać. Miałem kiedyś podobnie strzelające drzwi w innym samochodzie. Problem był podobny jak u kolegi Fedwo i też wystarczyło dokręcić śruby.
  13. hmm, to znaczy, że jak u mnie nic nie syczy i nigdy nie syczało, to mam się martwic?
  14. W ASO? Jak tak, to nawet nie chce myśleć ile taka przyjemność kosztuje, a i mnie za rok to czeka hlip hlip Tak jeszcze przy 120tyś to pewnie olej w skrzyni biegów do wymiany (co 60tyś). Czyli plus jakieś 800PLNów jak w ASO.
  15. a to nie ma instrukcji w środku? Ja mam zestaw jak na fotce, jak chcesz to mogę otworzyć i zrobić fote instrukcji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności