piotr303
-
Liczba zawartości
28 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O piotr303
- Urodziny 31.05.1974
Informacje osobiste
-
Imię
Piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Ostróda
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
-
Rok produkcji
1999
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Po to tu jesteśmy, żeby sobie pomagać :ok
-
Za daleko wsadziłeś linkę w klamkę i to jest tego efekt taki jak byś ciągnął non stop za klamkę. Tapicerki nie musisz rozbierać ale musisz się dostać do śruby mocującej zaślepkę zamka. Po wykręceniu zaślepki zamka poluzuj linkę i wszystko powinno wrócić do normy.
-
[B5] Jaki akumulator do TDI (diesel, parametry, wymiary)?
piotr303 odpowiedział temat → Elektryka, oświetlenie
Miałem akumulator Bosch Silver dokładnie 1 rok i 10 miesięcy i padł. Oczywiście oddałem do reklamacji gdyż jeszcze był na gwarancji (2 lata). Opinia rzeczoznawcy z serwisu Boscha: cela opadła oczywiście z mojej winy gdyż akumulator był niedoładowywany. Alternator sprawdzony i jak najbardziej sprawny, auto garażowane i codziennie w użytku. Teraz jest Varta i na pewno już nie kupię Boscha i nikomu też nie polecę chociażby ze względu na serwis. -
Dezaktywacja dodatkowego ruchu wycieraczek
piotr303 odpowiedział irek30 → na temat → Diagnostyka VAG
Długie kodowanie wykonujesz zgodnie z opisem jak na tej stronie: http://www.ross-tech.com/vcds/tour/recode_screen.html Oczywiście to jest przykład a samo kodowanie zależy od rodzaju sterownika dlatego chciałem abyś zamieścił Auto-Scan. -
Dezaktywacja dodatkowego ruchu wycieraczek
piotr303 odpowiedział irek30 → na temat → Diagnostyka VAG
Czy u Ciebie nie ma długiego kodowania? Wklej Auto-Scan i wszystko będzie jasne. -
Filtry wymienione jakieś 3 miesiące temu. Czy kąt synchronizacji może mieć wpływ na szybkie zapełnianie DPF i problemy z jego regeneracją pasywną?
-
Naprawdę nikt się nie wypowie?:nie
-
Witam Proszę o analizę logów auta kolegi Audi A3 sportback 1.9 TDI oznaczenie silnika BLS z DPF. Logi: http://vaglog.rtnet.pl/piotr303_115792.html http://vaglog.rtnet.pl/piotr303_115793.html http://vaglog.rtnet.pl/piotr303_115794.html http://vaglog.rtnet.pl/piotr303_115795.html http://vaglog.rtnet.pl/piotr303_115796.html http://vaglog.rtnet.pl/piotr303_115797.html http://vaglog.rtnet.pl/piotr303_115798.html Z góry dziękuję wszyskim za pomoc:ok
-
Faktycznie masz rację właśnie sprawdziłem w 03-01.lbl i jest 03G-906-021-BMM.LBL,03G-906-021-AB ; BMP (3C)
-
U siebie w VCDS 11.11.4 wersja polska w folderze labels znalazłem tylko 03G-906-021-BMM.clb ale BMP nie ma. Proponuję zlogować i przesłać log do Adako lub Ross Tech jeżeli wersja angielska. Link do opisu: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Control_Module_Maps
-
mortek podaj mail'a to Ci wyślę. Na początek ustaw bios, aby komputer uruchamiał się z cd. Dos uruchamia się z bootowanej płyty, którą wcześniej musisz nagrać z obrazu iso. Pozdrawiam
-
Po polskiemu to znajdziesz tu: http://forum.vw-passat.pl/threads/55260-Czyszczenie-(regeneracja)-filtra-czastek-stalych-DPF-FAP. Wątek dot. czyszczenia filtra dość obszerny po polsku:)
-
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Diesel_Particle_Filter_Emergency_Regeneration Na tej stronie znajdziesz procedurę regeneracji i znajdziesz tam między innymi gdzie sprawdzić zapełnienie filtra.
-
błąd 01336 - Data Bus for Comfort System: Single-Wire Operation
piotr303 odpowiedział benoos → na temat → Kody błędów
Czy ktoś sprawdzał połączenie sterownika Can Gateway -
Na początek proponuję przeczytać ten: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1019 wątek.