Skocz do zawartości

piotr303

  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O piotr303

  • Urodziny 31.05.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ostróda

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Po to tu jesteśmy, żeby sobie pomagać :ok
  2. Za daleko wsadziłeś linkę w klamkę i to jest tego efekt taki jak byś ciągnął non stop za klamkę. Tapicerki nie musisz rozbierać ale musisz się dostać do śruby mocującej zaślepkę zamka. Po wykręceniu zaślepki zamka poluzuj linkę i wszystko powinno wrócić do normy.
  3. Miałem akumulator Bosch Silver dokładnie 1 rok i 10 miesięcy i padł. Oczywiście oddałem do reklamacji gdyż jeszcze był na gwarancji (2 lata). Opinia rzeczoznawcy z serwisu Boscha: cela opadła oczywiście z mojej winy gdyż akumulator był niedoładowywany. Alternator sprawdzony i jak najbardziej sprawny, auto garażowane i codziennie w użytku. Teraz jest Varta i na pewno już nie kupię Boscha i nikomu też nie polecę chociażby ze względu na serwis.
  4. Długie kodowanie wykonujesz zgodnie z opisem jak na tej stronie: http://www.ross-tech.com/vcds/tour/recode_screen.html Oczywiście to jest przykład a samo kodowanie zależy od rodzaju sterownika dlatego chciałem abyś zamieścił Auto-Scan.
  5. Czy u Ciebie nie ma długiego kodowania? Wklej Auto-Scan i wszystko będzie jasne.
  6. Filtry wymienione jakieś 3 miesiące temu. Czy kąt synchronizacji może mieć wpływ na szybkie zapełnianie DPF i problemy z jego regeneracją pasywną?
  7. Naprawdę nikt się nie wypowie?:nie
  8. Witam Proszę o analizę logów auta kolegi Audi A3 sportback 1.9 TDI oznaczenie silnika BLS z DPF. Logi: http://vaglog.rtnet.pl/piotr303_115792.html http://vaglog.rtnet.pl/piotr303_115793.html http://vaglog.rtnet.pl/piotr303_115794.html http://vaglog.rtnet.pl/piotr303_115795.html http://vaglog.rtnet.pl/piotr303_115796.html http://vaglog.rtnet.pl/piotr303_115797.html http://vaglog.rtnet.pl/piotr303_115798.html Z góry dziękuję wszyskim za pomoc:ok
  9. piotr303

    Etykiety do VCDS

    Faktycznie masz rację właśnie sprawdziłem w 03-01.lbl i jest 03G-906-021-BMM.LBL,03G-906-021-AB ; BMP (3C)
  10. piotr303

    Etykiety do VCDS

    U siebie w VCDS 11.11.4 wersja polska w folderze labels znalazłem tylko 03G-906-021-BMM.clb ale BMP nie ma. Proponuję zlogować i przesłać log do Adako lub Ross Tech jeżeli wersja angielska. Link do opisu: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Control_Module_Maps
  11. mortek podaj mail'a to Ci wyślę. Na początek ustaw bios, aby komputer uruchamiał się z cd. Dos uruchamia się z bootowanej płyty, którą wcześniej musisz nagrać z obrazu iso. Pozdrawiam
  12. piotr303

    dpf

    Po polskiemu to znajdziesz tu: http://forum.vw-passat.pl/threads/55260-Czyszczenie-(regeneracja)-filtra-czastek-stalych-DPF-FAP. Wątek dot. czyszczenia filtra dość obszerny po polsku:)
  13. piotr303

    dpf

    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Diesel_Particle_Filter_Emergency_Regeneration Na tej stronie znajdziesz procedurę regeneracji i znajdziesz tam między innymi gdzie sprawdzić zapełnienie filtra.
  14. Czy ktoś sprawdzał połączenie sterownika Can Gateway
  15. piotr303

    Kod błedu 1423

    Na początek proponuję przeczytać ten: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1019 wątek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności