Skocz do zawartości

taneo

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O taneo

  • Urodziny 07.11.1979

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Toruń

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (RP)
  • Rok produkcji
    1990
  1. mimo wszystko ja wybrałbym KAYABA EXCEL G
  2. Byłem na szkoleniu u kayaby i bilsteina i powiem że porównywalne marki i tylko w nich bym szukał rozwiązania - ale bardziej przekonują mnie kayaby. KAYABA jest aktywna na zakrętach - nie przechyla tak auta na boki, ale nadal jest komfortowo, mają speclany zawór w konstrukcji.
  3. 1.8 90 KM - miasto - 12-13l.lpg/100km, trasa: 10,5 - przy prędkości do 170 km/h, rzadko schodzi mniej na trasie, z kempingiem DMC 850kg, połokną tego lata raz 12,5 l LPG/100km, za drugim razem 14,5. Ten silnik może palić mniej, ale uboższa mieszanka to wyższa temperatura spalania mieszkanki - co jest niezdrowe dla zaworów i gniazd. 1.8 75 KM - pali średnio o 1 litr więcej - ustawiał mi ten sam mechanik te samochody w ten sam dzień, siliniki w zbliżonym przebiegu.
  4. Z mojego doświadczenia: Mechanik - bo tak najlepiej jak on się za to zabierze, trzeba wywalić kolumnę McPhersona i wtedy widzisz jak wygląda sprężyna i łożysko amortyzatora z poduszką, u mnie padło łożysko - poprostu zabrakło kulek i całe zardzewiało, zatarło sie i kolumna pracowała tylko na gumie. Koszt to około 35 złotych za stronę i 20 minut mechanika, dwóch chłopaków z odpowiednimi kluczami i pneumatyką. i po robocie, koszt robocizny to maks 50 złotych. i zapominasz o problemie.
  5. witam, tak bardzo chciałbym kolegę pocieszyć... ale wszystkie objawy wskazują na uszczelkę pod głowicą. U mnie było dokładnie jak u kolegi węże puchły, rozwalało króćce i nawet chłodnicę, płyn był czysty korek wymieniony a ciśnienie i tak było za duże. u zaprzyjaźnionego mechanika zwaliliśmy głowicę i okazało się że uszczelka puszczała kompresję w układ chłodzenia (- w spalinach nic nie było, olej i płyn się zgadzał), walnięta była na zewnętrznych cylindrach na zewnętrznych ścianach bloku. Przyczyną tej usterki był błąd podczas poprzedniego remontu. Poprzedni Mechanik nie dociągnął głowicy po 1000 km. przejechałem teraz cały rok i jest gitara.
  6. zaglosowałem na lońka. Chłopie maszpapiery na PRACĘ W PORZADNEJ AGENCJI REKLAMOWEJ.
  7. to co koledzy piszą o bloku silnika, że pęknęty moze być niestety prawdą, ale przyczyna moze być bardzo prozaiczna, wymień termostat. i ewentualnie korek zbiorniczka. Ja miałem taki sam efekt co ty, i rozsadziło mi dwie chłodnice, porzyczyną był termostat i korek do wymiany. O tej porze roku, dzieja się takie cyrki. Wiem dokładnie, bo pracuję w hurtowni motoryzacyjnej, i na kilogramy sprzedaje sie termostaty i korki, o tej porze roku... P.S. jak masz inne zdanie to poszukaj silnika, koszt około 500 złotych... plus przekładka...
  8. 1. padła pompa od wspomagania, 2. możliwe że uszkodziła sie przekładnia kierownicza.(skończyła się)Jeśli chodzi o pompę hydrauliczną to ceny kształtują się w granicach 170 złotych Max Gear - mam taka i działa, Pompa mogła skończyć sie nagle bez ostrzeżeń. Jeśli chodzi o przekładnię, to mozna dać do regeneracji, koszt około 500-700 złotych. Wydaje mi sie, że usterka nie jest winą mechanika. Z wymianą termostatu jest tak jak z wymiana pompy wodnej, nie ma możliwości w ingerencję w hydrauliczny układ wspomagania kierownicy.
  9. gratuluję... ja musze duużo potrenować z lutownicą
  10. u mnie skończyło się na przedłużaczu w postaci kantówki drewnianej, młotka wagi 3 kg. i wysokiej klasy klucza oczkowego, i jakże niezbednego wd 40 które prawie nic nie dało. PO godzinie walki udało sie sondę rozszczepić w kolektorem. Niemniej potrzebny był gwintownik aby gwint na nowo wyrzeźbić i montaż NGK jednoprzewodowa uniwersalna, według zeleceń mechaniorów. I działa. Tak chciałem się z Wami o tym doświadczeniu podzielić...Pozdro taneo
  11. Jeśli chodzi o firmę ZF to jest to bardzo dobra firma, produkuje zaawansowane skrzynie biegów w ciężarówkach z retarderami i intarderami (hamulce silnikowe) Praktycznie każdy czołowy producent ciężarówek stosuje podzespoły ZF. A jeśli chodzi o tę pompę, myślę że jeśli pasuje model, to bedzie działać, szczególnie jeśli cechuje to ZF i jest to do Passata. Bosch wcale nie robi najlepszych części. Mam nadzieję że pomogłem i bedzie działać. daj znać jak oceniasz po zakupie i jak pracuje.
  12. ale często zdaża się że "siada" czujnik w zbiorniczku cieczy chłodzącej, i raz miga a raz nie miga, choć stan jest OK. U mnie dla kompletu rzadko działaja zegary od temperatury i poaliwa, i jak jadę sobie w trasie i nie mam wskazań i jeszcze zacznie migać kontrolka to nie jest fajnie. Przyzwyczaiłem sie juz do tego faktu, ale co będzie ak faktycznie będzie awaria chłodzenia?? Stabilizator już wymieniałem, na migajaca kontorlkę nie zwaracam uwagi, często kontroluję układ chłodzenia, poziom cieczy, drugi obieg i załączenie wentylatora. Cały czas się dręczę i męczę jak tą usterkę usunąć... Pomożecie??
  13. Witam, mam problem nie działa mi spryskiwacz tylnej szyby w B3, pragnę nadmienić, że pompa przy zbirniku płynu działa (słychac jej działanie), czy to moze oznaczac przerwanie węża czy być może zapchanie samego spryskiwacza. Prosze o jakąs rade jak to naprawić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności