Skocz do zawartości

bajmar

  • Liczba zawartości

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bajmar

  • Urodziny 15.07.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rzeszów

Samochód

  • Silnik
    B3 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1993
  1. sprawdziłem kostkę za przełącznikiem jest dobra(tzn działa tak jak z przełącznikiem), łączyłem piny na opornicy i "coś" działa, tzn przy łączeniu jest mniejszy bieg niż trójka, przy łączeniu pinów jeśli mam na przełączniku "0" to nie rusza nic, przekręcam przełącznik na 1 i łącze + do pinu "A" kabelkiem to działa szybko łącze do pinu "B" działa wolno, a przy przekręceniu przełącznika na 2 jest odwrotnie, złączenie z "A" działa wolno a z "B" szybko...... ma ktoś jakiś schemat?? gdzie są wyprowadzone kable z przełącznika i z opornicy? gdzie to się spotyka?? nie chce daremnie rozkręcać deski (opornica 4 przewody, przełącznik 6 przewodów)
  2. działały wszystkie, teraz działa trzeci i czwarty, fakt wtyczki nie wydzierałem od przełącznika
  3. przekaźnik od klimy 133 z pierwszej pozycji mam wyciągnięty, nadmuch działał bez niego, teraz ani z nim ani bez, wersja z klimatyzacją manualną ale jest niesprawna. potrzebuje tylko nadmuch
  4. passat b3 mam następujący problem: nie działają 1 i 2 bieg rozebrałem przełącznik z nadzieją ze to blaszka ale mimo stykania śrubokrętem nie działa dalej 1 i 2, 3 i 4 ok. opornica w wersji z klimą mam trochę inną opornicę ma jedno wyjście, sprawdziłem przepływ miernikiem i jest, odłączyłem opornice całkiem i przy próbie uruchomienia działa tylko 4 bieg czyli tak jak wyczytałem tu, na 4 biegu omijana jest opornica, po podłączeniu działa 3 i 4 jak wcześniej, i tu moje pytanie czy jak opornica jest zepsuta może działać 3 bieg? czy jak pada to całość?
  5. Tutaj jest foto zaworka i rurek: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1323268#post1323268 Ale problem rozwiązany odłączyłem to i jest ok. Dodatkowo mogę powiedzieć ze pod tą kwadratową osłonka rurka była przetopiona, warto sprawdzić.
  6. Przekaźnik też wywaliłem nr 133 i wentylatory kręcą się normalnie na wszystkich biegach.
  7. Manual, za akumulatorem na błotniku był przykręcony elektrozawór dosłownie strzelał przy przekręcaniu przełącznikiem wentylatorów z "O" na "1". Tak jak wspomniał woys zaślepiłem kolektor i syczenie/wycie ustało. (a wszystko przez to, ze mi "mechanik" powiedział ze ten zbiorniczek jest to zwiększania ciśnienia w kolektorze wtryskowym ;/) Dzięki za odpowiedzi
  8. Witam, mam układ klimatyzacji (brak chłodnicy), czy można odłączyć zbiornik podciśnienia?? jest on podłączony do wtrysków wężykiem.. za co to odpowiada? odłączyłem też elektrozawór bo głośno strzelał przy uruchamianiu wentylatorów, czy ten zbiornik poza klimatyzacją jest do czegoś potrzebny ?? wydaje mi się ze z te wężyki są nieszczelne i "wyją" czy można zatkać ten wężyk wychodzący z przepustnicy?
  9. witam, miałem taka sytuacje: przy zatrzymaniu na stacji (rozgrzany silnik) miałem problem z odpaleniem przy przekręcaniu kluczyka rozrusznik nie ruszał, a dość głośno coś buczało/brzęczało w okolicach włącznika świateł, dopiero po 4-5 przekręceniach załapał i palił normalnie. Co to może być ? teraz działa ok, ale nie chciałbym niespodzianki (brak LPG itp)
  10. ja wymieniałem sam, i kupiłem tarcze za 129 zł nie pamiętam firmy (zresztą w sklepach nie było innych), puki co jest ok. jako ze sam zakładałem nie płaciłem za robote, można zaryzykować
  11. dzis wyciagłem wentylator, od strony filtra nie ma szans nasmarowac, trzeba go wyjąć z obudowy i gumek antywibracyjnych (troche siły) popsikałem wd40 oś i potem olejem, przestało piszczec. tez użyłem preparatu do odgrzybiania i wydaje mi się ze po tym dziadostwie wentylator piszczał po pewnym czasie
  12. wentylator zaczyna popiskiwać przestaje po zmianie szybkości, jak się dostać do wentylatora nawiewu? co trzeba rozkręcać ? co tam skrzypi? da się nasmarować od strony filtra ?
  13. akumulator zmieniany w lipcu, był dobry nawet przy największych mrozach nie było problemu..
  14. witam, mam następującą sytułacje, wymienialem tarcze sprzegła i wyciągałem skrzynie, po złożeniu wszystkiego wszystko chodziło dobrze. ale po przejechaniu 5 km zaświeciła mi sie kontrolka poduszki potem abs.. zjechałem na parking i po wyłaczeniu silnika już go nie zapaliłem, rozładowany akumulator. uruchomiłem z kabli.. wszystko ok, jak właczyłem światła to kontrolki znów sie zapaliły.. przy kolejnym zgaszeniu już sie nie dało uruchomić z kabli
  15. W moim wszystko skrzypi. i siedzisko i oparcie. wystarczy dotknąć palcem siedziska i słychac skrzypienie. gąbka skrzypi ociera sie o jakis materiał.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności