Madamax4
-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TDI 150KM DSG6
-
Rok produkcji
2015
-
Zastanawiam się czy nie muszę zaktualizować firmware do tej wersji MST2_EU_VW_ZR_P0480T znalazłem tutaj: https://github.com/olli991/mib-std2-pq-zr-toolbox/issues/93 tę paczkę: https://github.com/olli991/mib-std2-pq-zr-toolbox/files/8441701/MST2_EU_VW_ZR_P0480T.zip Pytanie czy po upgrade nie uwalę jednostki i czy na tej wersji z powyższego ZIPa zadziała w połączeniu z tym tollbox/patch aktywującym AndroidAuto : https://github.com/olli991/mib-std2-pq-zr-toolbox/releases/tag/v1.3.3
-
Cześć. Probowalem w swoim B8 aktywowac AndroidAuto. Uruchomilem zielone menu. Wgrałem MIB STD2 Toolbox w wersji 1.3.3 z githuba. Mam teraz wersję oprogramowania jak na zdjęciu. Po wejściu w zielone menu i wybraniu patcha: Otrzymałem taki ekran : Nic się nie ładuje ani nie pojawiają się żadne komunikaty. Macie jakiś pomysł na to aby ten patcha się uruchomił i aktywował AndroidAuto. Dotychczasowe funkcje w samochodzie działają.
-
Nie. Ani na desce ani w obd.
-
Dzięki za sugestie. Zamówiłem wszystkie 4 i w czwartek wymienię . Przemierzyłem też ich rezystancję - 4 jest rzeczywiście całkowicie padnięta. Reszta w miarę w normie ale i tak wymieniam bo pewnie już długo nie pociągną.
-
Słuchajcie mam pytanie odnośnie świec w wv passat rok 2015, 2.0 Tdi dsg, przebieg 200 tys km. Po wyjęciu świec wyglądają one tak jak na załączonym zdjęciu. Zastanawiam się skąd taka różnica w zabrudzeniu i stanie ostatniej świecy. Patrząc na pierwsze trzy śŵiece wyglądają na oryginały wv - mają datę 05.10.2015. Na tej czwartej wogole nie widać śladów żadnych napisów nawet po przemyciu. Zastanawiam się czy mierzyć jakoś stan tych siecy czy zalakadjac że już przejechały 200 k odrazu je wymieniać ? I skąd taki stan tej ostatniej - może ktoś miał taki przypadek?
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: Madamax4
-
2.0 TDI 150 KM CRLB DSG 6b falowanie obrotów na biegu jałowym
Madamax4 odpowiedział XYSIU1987 → na temat → Tematy techniczne
Mam ten sam model co w temacie - rocznik 2015. Prośba o wsparcie w rozwiązaniu problemu. Sytuacja wygląda następująco: silnik odpala w miarę normalnie, chociaż czasem 'kreci' z 2 lub 3 sekundy. Zaraz po odpaleniu wszystko jest ok, natomiast po koło 5 - 10 sekundach zaczynają falować obroty - spadać do 700 lub niżej, lekko się podnosić i silnik gaśnie (czasami nie). Nie dzieje się to zawsze ale powiedzmy że takie falowanie występuje w 6/7 przypadkach na 10 - oczywiście na całkiem zimnym silniku. Na występowanie sytuacji ma wpływ też klimatyzacja (zakładam że chodzi o obciążenie silnika). Jeżeli odpalę samochód bez włączonej klimy i np. nie ma falowania i wtedy włączę klimatyzację bardzo często obroty zaczynają falować i samochód gaśnie. Cały problem mija po przejechaniu jakiś 500 - 1000 metrów. Nie ma też żadnych szarpane czasie jazdy ani przy ostrym ani przy bardzo delikatnym ruszaniu. Robiłem sprawdzenie różnicy dawek wtrysków (obd elv) i maksymalna różnica zaraz po odpaleniu wyszła na jednym wtrysku 0,9. Po czterech minutach pracy spadła do 0,4. Co jeszcze zauważyłem ale to może moje odczucie, że spaliny mają ostry drażniący zapach, jednak nie ma żadnego kopcenia/ koloru spalin. W ostatnim czasie wyjeździłem zbiornik paliwa ze środkiem Archoil AR6400-D MAX, jednak nie zauważyłem jakiejś znacznej różnicy. Jak myślicie co może być przyczyną takiego zachowania silnika. Będę wdzięczny za pomoc w ustaleniu co to może być.