Skocz do zawartości

vL3G10Nv

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

1 115 wyświetleń profilu
  1. Cześć wszystkim, odgrzewam! koledzy specjaliści z mojej strony krótko. 2005 2.0 BMP czyli pompki, bez Kessy, tunel z przyciskami b7, lewa strona cała tylko start engine nie podłączony. Czy macie sposób na zrobienie tego bez uprzedniej przesiadki na bcm?
  2. W modyfikacji pomagał mi jeden z kolegów który w klubie jest znacznie dłużej ode mnie i robi zegary na bieżąco, wszystko działało dobrze gdy założyłem zegar i dekory z b7. Fis mimo braku multifuncji z poziomu manetki przechodził sprawnie do kolejnych okien. Po przyjeździe na urlop do kraju wzięliśmy się za fazę drugą czyli przekładka pompy abs, komfortu, gw, EPB, przepinowanie blokady kolumny. Skończyliśmy robotę, chłopaki pojechali do domów a ja składałem samochód do kupy dalej, po zapięciu aku wyjeżdżając z garażu zauważyłem błędy na liczniku, jeden z szarym kluczem pokazuje że nie wykryto kluczyka ale pokazuje się sporadycznie, drugi jak na zdjęciu aktywne immo. Rzecz w tym że sprawdziłem błędy kodowań, poprawiłem je i adaptacje, błędy poznikały, immo nie wykazuje błędów ale na zegarach wisi dalej. Próbowałem od nowa usuwania kluczy i adoptowania ich przez vcds ale to również nic nie dało. Znalazłem instrukcje wg której chciałem zrobić procedurę przyuczenia kluczy lecz nie mogę wejść w dostęp upoważniony z racji braku pinu. Pin immo znam ale ten pin nie otwiera opcji wg instrukcji. Co jeszcze mogę spróbować zrobić?
  3. Panowie witam i podbijam temat, może ktoś kiedyś na czymś takim złapał poślizg. Zegary zmienione na mfa premium+, w fazie pierwszej tylko one i dekory b7 potem za ciosem na odłączonym aku trafiły pompa abs b7, komfort 3aa, gw 7n0, EPB też od b7. I wtedy oto po skończonej fazie 2 pojawiają się schody z załączonego zdjęcia. Dodam że nowy komfort ma przepisany pin immo, blokada kierownicy działa poprawnie po przepinowaniu mostek 10 do 8, samochód „pali, jeździ, skręca i hamuje”. Czasem od przypału wyskakuje „nie wykryto kluczyka”, ale w czasie jazdy tylko immo active. Ktoś podpowie co mogło pójść nie tak?
  4. Witajcie koledzy passaciarze, na wstępie podkreślam nie jestem tu biegły ale zanim otwarłem temat sprawdziłem lupkę pod kątem mojego problemu i nie znalazłem odpowiedzi. Szukam wiązek drzwi na zmianę z b6 pod sterowniki z b7, idzie to w parze z większą modyfikacją auta w kierunku właśnie b7 i tu powstają dylematy techniczne. znalezione przeze mnie wiązki to dla przykładu 3aa971694 BT, CB, CE ale są i takie bez oznaczeń literowych na końcu. Czy jest tu ktoś wtajemniczony i potrafiący odpowiedzieć mi na pytanie jakie są różnice i co dają poszczególne oznaczenia w praktyce? z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam, Paweł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności