Skocz do zawartości

Tipacz96vc

  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Kobieta
  • Miejscowość
    Zagórnik

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 3.2 FSI V6 250KM 4x4
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pozwolę sobie podpiąć się pod temat. U mnie pojawia się idę tyczny log błędów. Usterka powstała podczas jazdy, prawdopodobnie na progu zwalniającym. Xenony działają ale są jakby trochę niżej przysłonięte niż zawsze. Nie działa skręt soczewek i doświetlanie zakrętów, nie robi testu podczas odpalania auta. Zauważyłem że mam przepalony bezpiecznik nr 5 mały czerwony chyba 5A. Wymieniłem go i po załączeniu zapłonu odrazu się przepalił (przełącznik świateł w pozycji auto). Z opisu wynika że jest to bezpiecznik od silniczków świateł. Czy to oznacza że problem będzie konkretnie z samym silniczkiem?
  2. Dziękuję. Czyli pozostaje wykodowac pdc i założyć zwykle tanie z allegro.
  3. Cześć. Pozwoliłem sobie kontynuować temat aby nie zakładać nowego. pacjent passat b6 3,2 VR6 2006r kombi. Co jakiś czas świrują mi czujniki z przodu. Wg vcds to lewy środkowy. Czujnik wymieniany, podmieniany na inny, wiązka przedzwoniona i co jakiś czas zonk. I tu moje pytanie czy da się w vcds wyłączyć same przednie czujniki - są mi one zbędne.
  4. Witajcie. Wczoraj dopadł mojego passata dziwny problem z którym nie potrafię sobie poradzić. Nie działa oświetlenie wewnątrz auta, nie działa oświetlenie bagażnika (kombi). Podczas odpalania muszę wkładać kluczyk (baton) do stacyjki. Wcześniej odpalałem sama obudową kluczyka mając (normalny) kluczyk w kieszeni - mam kessy. Przy odpalaniu obudową kluczyka pojawia się komunikat immobilizer aktywny. Na fis pokazuje otwarcie drzwi i bagażnika. Dodatkowo po każdym wyłączeniu zapłonu kasuje się przebieg, godzina itp. licznik całkowitego przebiegu pokazuje dziwny wynik (na zdjęciu) ostatnie trzy cyfry się zmieniają. Test zegarów pokazuje że wszystkie segmenty są sprawne. Vcds nie pokazuje nowych błędów. Bezpieczniki w kabinie po lewej, prawej stronie i pod maską sprawne. Dodatkowo zauważyłem że pomimo włączenia w liczniku nie działa coming home i living home. Dziś dodatkowo pojawił się błąd - chodzi o ten drugi. Pierwszy to przez zakodowanie zwykłego tempomatu zamiast ACC.
  5. Panowie sukces!!! Tempomat działa 😁 manetki jednak nie trzeba zmieniać ani odpinać kabla. Auto powstało w garażu przez noc, rano odpalam i jest. Widocznie musiało się zaktualizować albo coś w tym stylu. Prawdopodobnie już nieraz miałem zakodowane dobrze ale zawsze odrazu zmieniałem na inne kodowanie jak nie działało 😉 bardzo dziękuję wszystkim za udzielone porady.
  6. Wiesz może który to w kostce? Warto spróbować bo to najprostszy zabieg. Została stara od ACC.
  7. Kodowanie sprawdziłem i... W ECU mam kod 11463 sterownik przyjął log. W kole kierownicy mam 0001212 czyli zwykły tempomat i wtedy pojawia się wykrzyknik i błąd "01044 - sterownik zakodowany nieprawidłowo."
  8. Tak też jutro zrobię bo teraz jestem w pracy i się odezwę.
  9. Kurcze teraz już nie pamiętam bo mam to wykodowane. Napewno pojawiała się ikona tempomatu z wykrzyknikiem. Napewno kodowałem w module kierownicy kodem chyba 11464 (piszę z głowy) ale czy w ECU nie pamiętam.
  10. No to ja już nie mam pojęcia czemu to cholerstwo nie działa... Bo jak był ACC to kabelek będzie -tak?
  11. A ja mam pytanie nieco inne. Mój passat b6 3,2 V6 fsi silnik AXZ oryginalnie miał zamontowany ACC jak go kupiłem tempomat był wykodowany i nie działał. Okazało się że uszkodzony jest radar. Używka to koszt ponad 1000zl więc uznałem że nie warto go wymieniać. Próbowałem przekodowac na zwykły ale nie ma.zadnej reakcji, niby kodowanie przyjmuje ale nic nie działa. I tu nasuwa się moje pytanie. Jeśli był ACC to kabelek będzie pociągnięty ale pewnie będzie w innym miejscu w kostce T64 - tak? Gdzieś na schemacie widziałem że jest on gdzie indziej wpinany dla ACC a gdzie indziej dla zwykłego tempomatu. Czy jest ktoś w stanie mi to potwierdzić?
  12. Witajcie. Pozwole sobie podpiąć się pod temat. Dwa dni temu pojawiła mi się kontrolka EPC skasowałem błędy i zniknęła (niestety nie pamiętam co to był za błąd) wczoraj zauważyłem że cały czas świecą mi się światła stop. Czujnik u mnie znajduje się przy pompie a nie przy pedale. Czy ktoś wyjmował ten czujnik? Jak to zrobić? Przekręcić, przycisnąć czy jak? Boje się że y mi się płyn nie zaczął lać albo coś .
  13. Ok. Adaptacja się powiodła i klapa się otwiera na maxa ale nadal jak przy zamykaniu tak przy otwieraniu trzeba parę cm ręcznie pomóc. Słychać że silowniki ida ale jak by nie miały siły zacząć cykl.
  14. Coś chyba źle odczytałem ? wklejaz zdjęcia z vcds. Pierwsze to zamknięta klapa drugie otwarta.
  15. Super dzięki za odpowiedź. Zastanawiam się co jest nie tak z siłownikiem że cały czas jedna wartość pokazuje? ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności