flashhh
-
Liczba zawartości
58 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O flashhh
- Urodziny 12.10.1980
Informacje osobiste
-
Imię
bogdan
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
dąbrowa górnicza
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
-
Rok produkcji
2007
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Bardzo będę wdzięczny za poradę, otóż nie zawsze mi odbija pedał sprzęgła i chyba mnie interesuje gdzie w moim silniku BMP jest wysprzęglik? Byłem u mojego mechanika z tą usterką i wymienił mi płyn hamulcowy ale nic to nie dało, usterka dalej jest i on się upiera że będzie to uszkodzona pompa sprzęgła a nie wysprzęglik bo gdyby był uszkodzony to by lał płynem . Powiedzcie proszę co o tym myślicie? dla mnie to było by lepiej bo chyba łatwiejsza wymiana ale wywalić 200 zł na pompę i robotę troszkę szkoda. Jak nie odbija dobrze to wtedy bardzo nisko bierze przy podłodze. Dodam jeszcze ze jak pod pompuję pedałem przez kilka minut to potrafię kilka dni jeżdzić. Pozdrawiam
-
Wymiana klocków hamulcowych i płynu hamulcowego.
flashhh odpowiedział temat → Hamulce, felgi, opony
Nic nie blokuje klocki siedzą w takich blaszkach które zostały wyczyszczone i nasmarowane Cu. Pozdrawiam -
Wymiana klocków hamulcowych i płynu hamulcowego.
flashhh odpowiedział temat → Hamulce, felgi, opony
Koledzy mam problem z moim Paskiem , zaczęło mi się nagrzewać tylne prawe koło a ponieważ tarcze były cienkie to wymieniłem tarcze i klocki. Przy wymianie okazało się że tłoczek był zapieczony , więc rozebrałem i wyczyściłem pastą do szlifowania zaworów. Wymieniłem też wszystkie gumy ( cały komplet). Ale niestety koło dalej się grzeje. Pomyślałem że może ręczny dociska bo ciężko się koło obraca jak jest załączony, więc wycofałem do wymiany klocków i zrobiłem próbę jazdy ale to nie to bo grzanie nie ustąpiło. Chyba to jednak nie hamulce, czy może aż tak łożysko nagrzać koło , dodam że nie słychać żadnych dzwięków co wskazywało by na uszkodzone łożysko. Pewnie macie większą praktykę w tym temacie. Pozdrawiam -
Witam, mnie również dopadł ten błąd dzisiaj 001350 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235): Short to Plus Po skasowaniu pojawił się znów po krótkiej jezdzie. Mam pytanko jaki jest typ w silniku BMP 140KM ,2007r, bo znalazłem kilka o3G906088J , jak również 03G906088AN ale ten jest z wykrzywioną rurką więc chyba nie ten? Pozdrawiam
-
Niestety mnie też dopadł jakiś hałas, tylko ja tak jakby coś sie ocierało co ok 1 sekundę i ustępuje na moment, częstotliwość wzrasta po dodaniu obrotów. troszę się ucisza po nagrzaniu ale to chyba dlatego że auto ma lepsze wtedy smarowanie. Byłem u mechanika kazał mi wciskać sprzegło bo chyba tez myslał o dwumasie ale stwierdził że to nie to. Podejrzewa pompę smarowania, nie wiecie czym jest napędzana czy łańcuchem u mnie, 2.0 TDI BMP z Maja 2007r. Pozdrawiam
-
Grupowy chiptuning i usuwanie DPF Poznań, Piła, Szczecin, Wałbrzych
flashhh odpowiedział kmink → na temat → Mechaniczny
Również proszę o dopisanie mnie do listy usunięcia DPF w Krakowie flashhh -
Aktualizacja oprogramowania sterownika silnika TDI
flashhh odpowiedział laki → na temat → Diagnostyka - VAG
Chyba temat umarł, ja mam 9972 Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 9972 Nie wiecie czy jest nowszy. Pozdrawiam -
Mam małe pytanko jeszcze czy wymontowanie filtra DPF z B6 2.0 BMP jest jakiś trudny czy można sobie samemu wymontować i wysłać do czyszczenia, chodzi o to czy jest dobre podejście itd. Będę wdzięczny za porady. pozdrawiam
-
Co do tego że moje problemu są związane z DPF a raczej popiołem to wiem. Mam pytanko co lepiej zrobić czy czyścić DPF czy wywalić. A konkretnie chodzi o to co jest wywalane, czy katalizator również? W sprawdzanie przez Policję nie wierzę jesli auto spełnia normy. pozdr
-
To w takim razie czy zapchany DPF popiołem ( 85gr) może powodować przybywanie oleju? Wyczytałem że to pompa vacum ale została rozebrana i nie ma nieszczelności na uszczelce do silnika więc nie można się do nie przyczepić a w inny sposób paliwo nie może się z niej przedostać, chyba że się mylę? A odnośnie przerywania gazu z powodu czujnika spalin piszą tutaj wyrażnie że po wymianie usterka ustąpiła- http://forum.vw-passat.pl/threads/82167-Passat-nie-reaguje-na-pedal-gazu/page2 , a na razie poradziłem sobie z tym tak że wypiąłem czujnik spalin a w jego miejsce wpiąłem potencjometr na którym ustawiłem 0,5volt i autko śmiga jak ta lala, oczywiście to jest zagieg czasowy z powodu że taki brak gazu na środku skrzyżowania może fatalnie się skończyć. pozdr
-
Również mnie dopadły problemy z DPF. silnik BMP, auto przerywa podczas jazdy jakbym hamował silnikiem, wystarczy że puszczę gaz i wcisnę albo wcisnę na chwilę sprzęgło. Wyczytałem w innym temacie że jest to uszkodzenie czujnika różnicy spalin 076906051A. Wymieniłem go ale nic to nie pomogło. A na dodatek przybywa mi oleju, muszę często wymieniać. Błędów żadnych nie miałem nigdy. Czy jest jakiś sposób sprawdzić ten czujnik za pomocą VCDS? A może to DPF taką usterkę powoduje bo ma 85gr popiołu i przymierzam się albo do czyszczenia lub wywalenia? Zauważyłem dzisiaj podczas wymuszonego dopalania że poz. 75.1 osiągnęło 250stopni - czy to możliwe bo jest chyba czujnik temperatury przed turbiną? Będę wdzięczny za info. Pozdrawiam
-
Który to parametr okresla ilość popiołu w kanale 68? Jaka wartość jest maksymalna, oraz od jakiej należy się martwić? Pozdrawiam
-
Miałem to samo co koledzy wyzej, pojechałem do mechanika ale chyba kiepskiego bo ręce rozłożył, więc zrobiłem kable i jezdzę sobie prawym silnikiem hamulca bo tutaj miałem błąd aż tu okazuje się że silnik dociska to odpycha mi dekiel osłony przekładni hamulca i prąd z 2A rośnie do 9A i silnik zablokowany. Klejenie kropelką załatwiło sprawę, jeżdzę już miesiąc i działa super. pozdr
-
Czy też przybywało Ci oleju? Duzo tematów na jej temat pompy vaccum ale głównie problemy z hamulami oraz słabe odpalanie a ja nie mam żadnych z tych objawów a gdyby ciekło paliwo do oleju to pewnie miałbym wycieki też na zewnątrz, a nic nie mam , jest sucho i czysto. pozdrawiam
-
Koledzy mam ten sam problem, przybywa mi oleju . Często jeżdziłem z laptopem podłączonym i jestem totalnie zaskoczony. Jednego dnia chciałem aby w automacie dopalił się DPF , zrobiłem odczyt i wartość była 75.3-36,6% , więc w trasę na 3 cim biegu prędkość ok 100/h obroty ok 2300-2500 i ku mojemu zdziwieniu na kanale 070 odczytu nic się nie zmieniło więc dopalania nie było i wartość zapchania zamiast się zmniejszyć to się zwiększyła do 42,6%. Następnego dnia znów podłączyłem lapka i zrobiłem krótką trasę ok 8km wolno na małych obrotach w cyklu miejskim a ku mojemu zdziwieniu dopalanie wystąpiło i poziom spadł do 8,3%. Zrobiłem odczyt 01-08-kanał 070.1 i 070.2 070.1 był ustawiony bit że dopalał 070.2 265,3s to jest chyba czas ile trwało dopalanie a ponieważ nie rosła ta wartość to uznałem że zakończył i zgasiłem auto. Mam dwa pytanka do fachowców, na kanale 075.1 pokazuje temperaturę ok 185stopni , z tego co doczytałem to powinna to temperatura prze turbiną i powinna być dużo wyżej ??? Jakie w końcu muszą być te warunki do automatycznego dopalania DPF ? Co może być jeszcze przyczyną przybywania oleju bo nigdy u mnie miałem odczytu zapchania więcej jak 50% a często to kontroluję a auto ma 220tys km na blacie i pompowtryski oryginalne jeszcze. Wymieniona była tylko głowica oraz turbina jeszcze w Niemczech w ASO jakieś 60tyś km wstecz. Będę wdzięczny za info. Pozdrawiam