-
Liczba zawartości
15 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O ELVIC
- Urodziny 05.01.1972
Informacje osobiste
-
Imię
Jarosław
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Lublin
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
-
Rok produkcji
2006
-
Pasat 2.0TDI 170KM 2008 rok wysokie obroty silnika
ELVIC odpowiedział spaluchwp → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Możesz mieć problem z pompowtryskiem - ja z takim objawem zakończyłem z mechanicznym uszkodzeniem wtrysku -
Ankieta - passat 3c - jaki silnik i czy jest awaryjny
ELVIC odpowiedział sojkis → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
1)silnik: 2.0 TDI -PD BMR 170 PS + DSG 2)rodzaj nadwozia: kombi 3)spalanie: średnio 7-8l/100 moje i 6l/100 żony 4)awarie: zaciecia łopatki turbiny (sporadyczne) 5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: Tak 6)czy jesteś zadowolony z zakupu: BARDZO 7)przebieg: 101.000 8)co bym zmienił: 3/4 serwisów ASO -
Witam kolegów. Pozwolę sobie na zacytowanie własnej propozycji umieszczonej w innym poście dotyczącym trzeszczących plastików. Może ktoś będzie chciał to wykorzystać: Ja na jesień zeszłego roku wszystkie trzeszczące plastiki posmarowałem (od wewnątrz) silikonem - takim budowlanym, transparentalnym. Nie pisałem wcześniej bo chciałem zobaczyć jak sprawdzi się w zimie. Teraz już mogę się pochwalić, że TO DZIAŁA !!!!. Silikon tworzy cienką, gumową warstwę grubości szpary i nic nie trzeszczy. Trzeba tylko uważać aby nie "zaciapać" tapicerki a jak już do tego dojdzie to z plastików zmywałem płynem do spryskiwaczy (letnim ). Uprzedzając pytania - plastiki są dalej demontowalne może z większym oporem ale demontowalne. Po zdemontowaniu nie trzeba powtórnie silikonować. Miejsca styków plastik-plastik zewnętrzne (widoczne) przetarłem silikonem w spray-u do uszczelek. Ta metoda pomimo że również działa wymaga trzoszkę więcej zabawy - trzeba co jakiś czas przecierać. Na dzień dzisiejszy dalej jest O.K.
-
szarpanie po wymianie pompowtryskiwaczy
ELVIC odpowiedział GrzegorzEP → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam kolegów Miałem bardzo podobne (ja nie takie same) objawy tyle że w skodzie (benzyna). Do tego szarpania dodatkowo tracił moc. Pojechałem do mojego mechanika samochodowego - wymienili pompę paliwa (a raczej tylko wkład). W pompie stwierdzili minimalnie zaniżone ciśnienie. Jeżdżę już kilka dni - samochód ciągnie lepiej niż z fabryki . Może kolego u ciebie też jest coś z pompą paliwa ? Skoda ma przebieg ok. 127 tys. wtryski chyba o.k. - nigdy nie wymieniane. -
Trzaski - akcja naprawcza ... prawie ustąpiły .....
ELVIC odpowiedział marekg → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Ja na jesień zeszłego roku wszystkie trzeszczące plastiki posmarowałem (od wewnątrz) silikonem - takim budowlanym, transparentalnym. Nie pisałem wcześniej bo chciałem zobaczyć jak sprawdzi się w zimie. Teraz już mogę się pochwalić, że TO DZIAŁA !!!!. Silikon tworzy cienką, gumową warstwę grubości szpary i nic nie trzeszczy. Trzeba tylko uważać aby nie "zaciapać" tapicerki a jak już do tego dojdzie to z plastików zmywałem płynem do spryskiwaczy (letnim ). Uprzedzając pytania - plastiki są dalej demontowalne może z większym oporem ale demontowalne. Po zdemontowaniu nie trzeba powtórnie silikonować. Miejsca styków plastik-plastik zewnętrzne (widoczne) przetarłem silikonem w spray-u do uszczelek. Ta metda pomimo że również działa wymaga trzoszkę więcej zabawy - trzeba co jakiś czas przecierać. -
Dziwne drgania po naciśnieciu hamulca
ELVIC odpowiedział Andy123 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Pytanie: Skrzynia automat czy manual. Spotkałem się z takim objawem w DSG. -
Mój Pasek też jest obuty w 235/40/18 mam przebieg ok 90.000. W mieście na zimnym silniku pali mi ok. 11-13L (wg komputera) ale po dłuższej jeździe spada już do 8-9 L/100km. W trasie 6-7L z przewagą na 6,3L. Mój rekord to 5,3 bez klimy, temp. otoczenia 16 st. + tempomat ustawiony na +10/obowiązujące przepisy. Zmiana opon na 16/205/?? (zimowe) nie zmieniło nic (lub baaardzo niewiele).
-
a propo lampek w ochronach slonecznych...
ELVIC odpowiedział mlody8mlody → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
To będzie boleć wymiana podświetlenia (droga taka żarówka) -
a propo lampek w ochronach slonecznych...
ELVIC odpowiedział mlody8mlody → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Witam "Oświetlane lusterko do makijażu -W20- i -W14- z przełącznikami stykowymi lusterka do makijażu -F147- i -F148- Przełączniki stykowe lusterek do makijażu, jak również światła lusterek do makijażu są zintegrowane w osłonie przeciwsłonecznej i nie mogą być wymieniane oddzielnie. Jeśli uszkodzony jest przełącznik stykowy lusterka do makijażu lub światło należy zawsze wymieniać całą osłonę przeciwsłoneczną. – Wymienić pojedynczą osłonę przeciwsłoneczną → Prace montażowe przy nadwoziu wewnątrz; Gr.napraw68. – Wymienić podwójną osłonę przeciwsłoneczną → Prace montażowe przy nadwoziu wewnątrz; Gr.napraw68." Fotka: http://elvic.dyndns.org/1.jpg -
Witam kolegów Płyn hamulcowy ma silną tendencję do wchłaniania wilgoci z otoczenia. Po jakimś czasie w układzie hamulcowym razem z płynem mamy wodę. Wiadomo, że woda ma inne właściwości niż płyn więc zmieniają się warunki pracy samego układu hamulcowego. Dodatkowo woda ma bardzo negatywny wpływ żywotność instalacji hamulcowej (korozja). Zakłady naprawcze dysponują specjalnym miernikiem zawartości wody w płynie hamulcowym i na tej podstawie podejmują decyzję o wymianie płynu hamulcowego (tak powinno się to odbywać). Generalnie przy stosowaniu ogólno dostępnych płynów w przeciętnych warunkach eksploatcyjnych wymianę powinno przeprowadzać się po ok. 2 latach (czasami można rzadziej). Ja w swoich samochodach wymieniam co 2 lata - jest to jeden z układów bezpieczeństwa, warto dobrze zadbać bo awaria może bardzo zaboleć
-
lusterka w wersji full, wymieniłem ale...
ELVIC odpowiedział m3iaz → na temat → Elektryka, oświetlenie
Z podmianą wkładu to do dobry pomysł ale.... Musisz uważać żeby nie podać na ten wkład nieodpowiedniego sygnału np 12V. Tak jak pisał Michał urządzenia "wściekło kryształowe" tego nie lubią. Pomiar (o ile będziesz robił) powinien odbyć się z podpiętym lusterkiem w innym wypadku mogą wchodzić zakłócenia więc dalej nie będziesz wiedział czy jest o.k Tak czy inaczej podłącz miernik, sprawdź czy NIE występuje na wkładzie lusterka napięcie stałe, przełącz miernik na ~ (zmienne) na jakąś małą wartość napięcia i przeprowadź test jak pisałem wyżej. Dla 100% pewności spróbuj podmienić wkład na sprawny (jak już go będziesz miał) -
lusterka w wersji full, wymieniłem ale...
ELVIC odpowiedział m3iaz → na temat → Elektryka, oświetlenie
Witam kolegów, Ja bym się podłączył miernikiem do kabelków fotochromów w lusterku (tym zewnętrznym) i sprawdziłbym czy są jakieś różnice podczas zaciemnienia i niezaciemnienia lusterka wewnętrznego. Będziesz miał wtedy odpowiedź czy przychodzi ci syganał sterujący pracą fotochromu. Najlepiej byłoby gdybyś dokonał pomiaru oscyloskopem - ale pewnie nie masz dostępu do niego ? -
Przygotuję tylko fotki i się będę chwalił.
-
Wielkie dzięki koledzy, jestem bogatszy o wiedzę
-
Witam kolegów, Jak rozszyfrować kody na naklejce w książce serwisowej? Mam Paska nowo nabytego (nie nowego) i chciałbym się o nim więcej dowiedzieć.