Skocz do zawartości

mmariano

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mmariano

  • Urodziny 29.01.1975

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Dolny Śląsk

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1998
  1. mmariano

    Liczymy do MILIONA!

    [ATTACH=CONFIG]67276[/ATTACH]
  2. Wiertło 6mm wchodzi na bardzo lekki wcisk. [ATTACH=CONFIG]67062[/ATTACH] Nie rozwiercałem mechanizmu tylko wężyk od środka. Wężyk składa się z dwóch warstw gumy zbrojonych rzadkim płótnem. [ATTACH=CONFIG]67063[/ATTACH] Wiertłem do drewna 10mm usunąłem wewnętrzną warstwę gumy. [ATTACH=CONFIG]67064[/ATTACH] To co zostało jest na tyle elastyczne, że bez problemu da się nacisnąć na króciec mechanizmu regulacji. W tej chwili odbłyśnik trzyma się u góry na dwóch kawałkach wężyka i na trzpieniu silniczka regulacji u dołu. Nic się nie trzęsie, można ustawić kierunek strumienia światła. A tak wyglądały moje oryginały [ATTACH=CONFIG]67065[/ATTACH] Mam nadzieję, że Ci to pomoże. Pozdrawiam mmariano
  3. Witam Lamp nie rozklejałem tylko klosze zostały wypolerowane zgodnie z przepisem. Efekt bardzo ładny, ale pojawił się problem z regulacją świateł. Śrubowy mechanizm podniesienia połączony jest z odbłyśnikiem tulejami z czarnej gumy. W moich reflektorach przestały być elastyczne i nie trzymają się białego plastikowego króćca przesuwanego śrubą. Czy te czarne gumki występują jako część zamienna? A może ktoś już rozwiązał podobny problem w inny sposób? Już mam rozwiązanie. 4 kawałki zbrojonego wężyka gumowego do paliwa o średnicy wewnętrznej dobranej tak, aby pasował na plastikowy występ odbłyśnika . Od strony mechanizmu regulacji rozwiercone wiertłem 10mm. Po zmontowaniu można ustawić wysokość i kierunek padania światła. Trzyma się solidnie, mam nadzieję, że wystarczy na długo. Pozdrawiam
  4. Ja płaciłem 450 zł za szybę Pilkingtona. Niestety ta też ma wady. Co prawda nie zniekształca obrazu, ale z powodu nieregularnego kształtu wycieraczki nie zbierają zbyt dobrze.
  5. mmariano

    Antena w zdluz relingu

    Jest jeszcze następująca możliwość : http://allegro.pl/item420824124_cb_antena_sirio_tajfun_nie_szpeci_wtyk_gratis.html Do odbioru FM służy naklejana na szybę antenka z MM za 15 zł. Jakość odbioru niewiele gorsza niż na oryginalnej. Łączności na Tajfunie do 5-6 km bez problemu. Do codziennego używania na drodze i w średnim mieście z powodzeniem wystarczy. Po zamalowaniu napisu wodoodpornym flamastrem trudno ją odróżnić od zwykłej anteny nawet stojąc obok auta. Cichociemność ma czasem swoje zalety. A dodatkowo w bagażniku wożę Sirio ML 145. Kabel antenowy jest doprowadzony do radia. Gdy jadę w dalszą trasę, zamieniam wtyczki przy radiu, wystawiam ML-kę i już. Trwa to dosłownie minutkę. Początkowo kupiłem Unidena z ML-ką, ale ciągłe jej chowanie i wyjmowanie przy każdym zatrzymaniu mnie dobijało. Strach przecież było zostawić auto pod marketem, gdy widziałem tych kolesi łażących po placu i zaglądających po autach co można by tu zajumać. A długa antena na placu krzyczy: Chłopaki tutaj !!!! Jest CB do wyjęcia !!!!
  6. Ja kupuję zawsze 4 litry i zostaje około 1 litra na dolewki, z tym że nalewam do połowy miarki. Jak dolejesz na max to wejdzie około 3,4l. Dodam jeszcze jedną rzecz. Przygotuj sobie szmaty i przytrzymaj jak już zluzujesz filtr, bo po jego zdjęciu olej leje się na sanki. I jeszcze jedno z własnego doświadczenia. Jak zakładasz osłonę silnika to zwróć uwagę na śruby i zatrzaski. Ja zgubiłem :6:56:
  7. Mam BRC Sequent 24 od kwietnia 2007. Zapłaciłem 3100zł. Musiałem wymienić na nowe świece zapłonowe i kable wysokiego napięcia. Z instalacją nie ma i nie było żadnych problemów.
  8. Witam Napiszę trochę o moim aucie, będącym przedstawicielem mniejszości kupowanej w salonie i o znanej historii. Znam mojego paska od nowości, byłem przy odbiorze, używam regularnie od 3 lat. W tej chwili ma 210tyś prawdziwego przebiegu. Co go bolało: - Zaraz na początku wymieniano zdaje się łączniki stabilizatora w ramach akcji serwisowej. - Gdy miał jakieś 4 lata pękła przednia szyba. Sama z siebie, brak śladów po uderzeniu kamieniem. Był już po gwarancji, ale serwis wymienił ją za darmo i dołożył połowę ceny szyby. - Również w tym samym mniej więcej czasie oszalała w czasie jazdy elektronika, a w chwilę później poległ całkiem. Przyczyną awarii było upalenie końcówki przewodu masy wewnątrz zaciśniętej końcówki. Ewidentna wada fabryczna. Szkoda, że stało się to około północy na całkowitym zadupiu. - Od przebiegu 100tyś zaczęły się problemy z zawieszeniem przednim. Części wymieniane albo na oryginalne z salonu, albo kupowane w sklepie Lemfordery. Z pierwszego montażu została jeszcze jedna końcówka drążka kierowniczego. Spośród wymienianych części jeszcze nic się nie zużyło. - Poluzował się zacisk na wężu doprowadzającym płyn do zbiorniczka wspomagania powodując wyciek. - W wieku około 5-6 lat (nie pamiętam) nastąpiła awaria sprężarki klimy. To była chyba najdroższa jak dotychczas naprawa. - W jakimś momencie wyrwana została klamka schowka. Naprawiona klejem trzyma się do teraz, ale ciągnę za nią delikatnie i z wyczuciem. - Odkleiły się i smętnie zwisały pasy na krawędzi podsufitki w obu tylnych drzwiach i u kierowcy. Dziwne, bo nikt nigdy tego nie rozbierał. - Spalona część diod oświetlających deskę oraz jedna za cyfrą 2 w obrotomierzu. Nie naprawiam, choć coraz bardziej mnie wkurza. - Oprawki żarówek postojowych zrobiły się sztywne i kruche, oraz słabo stykają do żarówki. Wygląda to tak, jakby materiał nie był dostosowany do ciągłej jazdy na światłach. - Zbyt często przepalają się żarówki stopu. - Nie działa podgrzewanie jednego z lusterek bocznych. - Od kilku miesięcy znika płyn z chłodnicy w tempie 1 litra na 4 tyś. km. Nie widać nigdzie wycieku, mam nadzieję, że to chłodnica a nie uszczelka pod głowicą. - Od dłuższego już czasu "dziwne" spalanie. Już kiedyś pisałem o tym na forum. Niezależnie od stylu jazdy waha się o ok 1,5l/100km. Średnia oscyluje wokół 10l, ale zdarza się 9 i 11 (gazu), po tej samej trasie, w tych samych godzinach. I to co kilka dni, w zimie tak samo jak w lecie. Na komputerze nie wykryto żadnych błędów. - Środek auta słabo się trzyma jak na ten przebieg. Wytarta kierownica, plastik obok klamek, mieszek dźwigni zmiany biegów. I to by było na tyle jeśli chodzi o awarie w Pasku, który za cztery dni obchodzi 10 urodziny. Sami oceńcie czy to dużo czy mało. Ja uważam, że jest dobrze. Część to drobnostki, a w sumie tylko trzy poważne naprawy od nowości. Zobaczymy co się z tego jeszcze wykluje. Poza tym to tylko: nic moim zdaniem nie dające przeglądy w ASO:mad:, wymiany oleju, płynów, filtrów, klocków, tarcz, opon, wycieraczek, żarówek, pasków, napinaczy, pomp wody(traktowane jako część zużywająca się i wymieniane już po raz drugi razem z rozrządem),akumulatorów, osłon przegubów itp. itd. itp... Dopiero w tym miejscu zaczynają się poważne koszty. Pozdrawiam
  9. Witam Ale D2S do soczewki, a H7 na długie. Zastanów się, może warto dołożyć jeszcze 4 stówki i mieć porządne światła. I napisz ile dałeś za te lampy. Takich używek nie widziałem na Allegro. Pozdrawiam
  10. Witam A masz może na nich numer katalogowy? Zobacz do katalogu http://www.depo.com.tw/asp/pdf/R_VW_PASSAT.pdf Tam są lampy 441-1156- ND7E - chyba na H7+H7 i 441-1156- ND-EM na D2S+H7 Są jeszcze takie: http://www.depo.com.tw/asp/pdf/P_VW_PASSAT.pdf 441-1156PXND7EA , ale myślę, że ten numer dotyczy zestawu lampy 441-1156- ND7E i kierunkowskazu. Lampy DEPO mają homologację, a ta może być uzyskana tylko dla jednego źródła światła. Więc albo, albo. Widziałem też na Allegro aukcję lamp DEPO na ksenony, na której sprzedający pisał, że można włożyć zwykłe H7 ale wymaga to jakiś przeróbek. Pozdrawiam. P.S. Jeżeli uda Ci się doprowadzić swoje lamy do porządku to daj znać co i jak. Ja też jestem takimi zainteresowany.
  11. Witam A nie jest czasem tak, że do lampy pasują palniki D2S na światła mijania + H7 na długie? O ile dobrze pamiętam, to DEPO produkuje dwa rodzaje reflektorów z soczewką. Jedne do ksenonów (D2S+H7), a drugie tylko na halogeny (H7+H7). Widziałem kiedyś oba rodzaje na Allegro i te drugie były sporo droższe (220zł/szt i 370zł/szt) Z zewnątrz niespecjalnie się różnią, chyba tylko symbolem homologacji. Pozdrawiam.
  12. To może lepiej kupić same kratki do halogenów i dopasować jakieś solidne okrągłe (np. Micro DE). Ciekawe jaki byłby koszt samych kratek. Dla mnie wygląd to sprawa drugorzędna, liczy się skuteczność. Zaakceptowałbym nawet takie wielkie okrągłe jak na fotce kilka postów wcześniej, ale są one bardzo narażone na uszkodzenie przy parkowaniu i na lepkie łapy różnych takich. Pozdrawiam
  13. Właśnie. Czy te halogeny, które można zamawiać to jakoś sensownie świecą, czy to jakaś chińszczyzna? Mi po głowie chodzi aby kupić halogeny Hella ff 75 wersję przeciwmgielną (175zł + przesyłka) i dorzeźbić je jakoś do kratek w zderzaku. Są płaskie i powinny się ładnie wkomponować. Przynajmniej pewne jest, że dają dobre światło. Pozdrawiam
  14. U mnie było tak samo (tylko plastik pod silnikiem - 1,6 Benzyna). Jak to zobaczyłem to podejrzewałem serwis, że podmienili osłonę. Niedawna zaczepiłem o krawężnik i musiałem kupić plastiki z Allegro. Nawet ładnie pasują na miejsce i wyglądają na solidniejsze niż ta, która była od nowości. Tylko wkręty mocujące trzeba sprawdzać, bo się luzują i jeden już zgubiłem. Pozdrawiam.
  15. Dzięki. Czyli koszty jazdy są porównywalne z LPG. Myślałem, że jest taniej. Dobrze, że są tacy prekursorzy jak Ty. Im więcej aut na CNG, tym więcej stacji i ceny też będą niższe. Może moje następne auto będzie na ziemny. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności