Skocz do zawartości

casoni

  • Liczba zawartości

    76
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O casoni

  • Urodziny 05.06.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    warmińsko-mazurskie

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1997
  1. U mnie falują obroty na biegu jalowym tak, że czasem zgaśnie. Jeśli to nie pomoże to jest gdzieś manual pokazujący jak wykręcić silnik krokowy? I pytanko czy przepustnicę też należy odkręcić i wyczyścić? Jeśli tak to jest jakiś manual? Sondę wymieniłem kilka miesięcy temu. Falowanie zaczęło się jakieś 2 m-ce temu. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  2. Wielkie dzięki. Okazało się, że jeździłem cały czas na zamkniętym i parowanie szyb to była masakra. Przy okazji zmieniłem filtr? Pozdrawiam
  3. Położenie klapy znam. Mam ją uniesioną do góry. Tak że leżąc pod kokpitem glową widzę w tej pozycji klapy filtr kabinowy. Nie wiem tylko czy w tej pozycji to jest obieg zamknięty czy otwarty. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  4. Wiele przeszukałem i nie znalazłem odpowiedzi. A mianowicie padł mi silniczek od obiegu zamkniętego a raczej ułamał się ten cypelek, do którego przymocowane jest ciegno. Nie mogę nigdzie znaleźć w jakiej pozycji ma być zasłona tak by był obieg otwarty? Leżąc pod tym silniczkiem ma być do góry czy do dołu ta klapka? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  5. Powodem było, że strasznie już ciekło. Innych objawów typu luzów nie było. Na początku dolewałem raz w miesiącu a po dwóch miesiącach takiej jazdy musiałem już dolać po 100km. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  6. Witam. Właśnie jestem po regeneracji maglownicy. Po tym zabiegu zalany mam płyn czerwony. Gdy zapytałem dlaczego to okazało się że wlano taki jaki był wcześniej. A był żółty choć można było się pomylić jeśli ktoś nie wiedział. I tu moje pytanie. Czy spokojnie jeździć na tym czerwonym płynie czy może lepiej zmienić na zielony ? Pytam, bo regeneracja nie kosztowała mało i nie chce by za szybko coś ponownie zaczęło ubywać płynu. Pozdrawiam Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  7. Z rysunku wynika, że jest tylko nasadzony (nie widzę żadnych mocowań). Może ktoś podpowie? Wydaje mi się też, że jak poruszam lekko na boki zbiorniczek to wilgotne są uszczelki pod nim. Trochę to dziwne, że po wymianie nagle zaczęło cieknąć. ---------- Post added at 21:25 ---------- Previous post was at 20:11 ---------- Byłem w garażu i dokładnie obejrzałem ten zbiorniczek i doszukałem się pęknięcia w okolicach górnej strzałki (na połowie obwodu zbiorniczka). Może to tylko to, a podejrzewałem już servo, pompę i wiele innych rzeczy. Mam pytanie: czy w zbiorniczku jest duże ciśnienie? Jutro muszę rano przejechać ok. 100km i po powrocie od razu wymienię ten zbiorniczek - może coś się stać (podejrzewam, że przez dłuższy czas nic nie wiedząc tak jeździłem)?
  8. Po wymianie płynu hamulcowego mam mokry zbiorniczek wyrównawczy od płynu jak i pod nim. Nie wiem czy tak ma być ale mam chyba za luźno zamocowany ten zbiorniczek - mogę go bez oporu poruszać - tak ma być? Jeśli nie to jak go się mocuje/dokręca? Przed wymianą płynu jeździłem 2 lata i nie zauważyłem żeby uciekał płyn, a zaglądam przynajmniej raz na miesiąc.
  9. Ja miałem podobnie. Myślę, że to nie sprężyna - odciągnij klamkę i cienkim śrubokrętem poluzuj trochę tę linkę co wchodzi do klamki. Ja za mocno ją wyciągnąłem i też nie mogłem otworzyć drzwi
  10. Jeśli to sedan to mogą być przetarte przewody (nie widać ich bo są w koszulce gumowej) - przewody idą pod amortyzatorkiem z lewej strony, który naciska na wiązkę. U mnie z tego powodu nie było światła w bagażniku i nie mogłem zamknąć samochodu używając zamka w tylnej klapie.
  11. Sprawdzałeś czy po włączeniu świateł mijania pojawia się napięcie na jednym ze styków w gnieździe do przyczepy? (pisałem o tym wyżej)
  12. Ja miałem podobnie - nie świeciło mi światło przeciwmgłowe z tyłu. Okazało się, że zasilenie idące na żarówkę dochodzi bezpośrednio do gniazda od haka holowniczego, a dopiero z niego idzie na żarówkę. Do dziś nie wiem jak to miałoby działać skoro oba kable były na różnych stykach. Połączyłem je razem i jest OK
  13. Czytam wszystkie posty i nie wiem czy w silniku 1.6 AHL po przekręceniu kluczyka powinna zaświecić się kontrolka ostrzegawcza spalin silnika? U mnie nic się nie świeci. Nie zapaliła się również jak wyskoczył błąd "brak podgrzewania sondy lambda" ? Pozdrawiam
  14. casoni

    słabe hamulce

    Płynu mam na maximum
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności