Skocz do zawartości

krolo1980

  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O krolo1980

  • Urodziny 19.05.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    lublin

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1998
  1. a jednak immo ma do tego i to bardzo duzo ,bo zeby immo puscilo to pin trzeba podac zeby ecu zaadoptowac ,wiec kolege jaruckiego nie rozumiem ,watpie ze sie myle ,pozdrawiam. bo po wymianie kompa u kolegi immo trzyma odpala auto i gasnie po chwili jutro sprobuje to koledze zrobic w ten sposob co opisujesz WIELKIE DZIEKI JARUCKI POMOGLO PUNKT DLA CIEBIE
  2. To jak wyszlo ci ze przeplywka to odepnij ja i zobacz czy to samo jest jak tak samo sie dzieje to na sto procent bedzie a krzywdy nie zrobisz silnikowi ale najlepiej zebys mial na podmiane od kogos bo to troszke kasy kosztuje a zamienniki nie wiele wytrzymuja niestety. Mozna ja tez sprobowac przemyc ale to bardzo delikatnie czasem moze pomoc najlepiej srodek czyszczacy w aerozolu ale nie pchaj tam zadnego pedzelka bo mozna popsuc odrazu.
  3. Przeplywomierz jest potrzebny jak tobie buty ma byc dobry inaczej auto bedzie zawsze gorzej jezdzic, wiecej palic a podlaczales pod vaga wogole bo przed wymiana czegokolwiek to od tego sie zaczyna.
  4. Do kolegi marecka ,robilem podmiane z druga przeplywka i to samo wogole w tym aeb jest tak ze jak przeplywka lub n75 jest uszkodzony to jest pokazany blad przeplywomierza nr 16486 z tego co pamietam no i obcina doladowanie do 0.2bar-tryb awaryjny ,kiedys to przezylem to w ten sposob sie objawialo obie te rzeczy nowe kupilem 3 miesiace temu ,bledow zero . Tak przychodzi mi do glowy zeby sprawdzic ta pompe paliwowa chociaz ze jest nowa z tego co pamietam to gdzies 3,5 bar musi byc na listwe wtryskowej paliwa .uszkodzona przeplywka na gazie tez by mi szwankowal z wlasnego doswiadczenia . i tak mysle moze czujnik obrotow cos nawala bo wyglada na to jak by nie dostawal odpowiedniej dawki,a on daje sygnal do sterownika przeciez wystarczy ze kiepski odczyt ma i jest wtedy kicha ,mam drugi silnik takze mam na podmiane. Awiec i czujnik halla tez podmienilem i nic ,pompe sprawdzilem 4,5 bar pompuje i tez kicha na mysl przychodzi mi tylko wtryskiwacze zapchane tylko ,dalej zero bledoww sterowniku.
  5. Witam czytam forum raczej uwaznie ,i jak dotąd nie znalazlem odpowiedzi na moje problemy z samochodem jest to 1.8t AEB 98rok dolega mu pewna usterka (choroba)ktorej nie moge w zadem sposob namierzyc a mianowicie nie chce jechac jak przystalo na 1.8t tak jakby sie dusil wymienilem świece ,filtr paliwa,regulator cisnienia paliwa czyscilem,wtryski sprawdzane omomierzem, pompa paliwa nowa i dalej to samo malo tego zadnych bledow nie ma samochod przeskanowalem vag311-2 i innymi programami ,w czasie jak mu przydepne to cisnienie doladowania 0.8 na kolektorze sacym pokazuje ale dusi sie (zalozony mam barometr) zadnej dziury w dolocie i weze sprawdzone -podejrzane wymienione. Auto posiada tez gaz sekwencje i na gazie wszystko ok jest nie ma zadnych objawow co to moze byc ,2 tydzien juz walcze, az mnie krew zalewa ,zaczyna konczyc sie moja milosc do vw - moze ktos z was ma jakis pomysl bo ja juz zaczynam myslec o innej marce.
  6. mam pytanie bo robie adaptacje przepustnicy i wychodzi ze jest ok jakie wartosci powiniem miec w tych okienkach jak wyjdzie adp ok chodzi o przepustnice na linke w silniku 1.8t AEB bo mimo ze pokazuje na 98 w pierwszym okienku 4.40v w drugim 3.90v i adaptacja konczy sie pomyslnie to samochod ma 1200-1400 wolnych obrotow czy to na pewno uszkodzona przepustnica jest .
  7. dzisiaj zrobilem na benzynie z 60 kilometrow i obroty mam1100-1300 nie zadoptowala sie przy tym mul straszny do tego jedem blad17953 jak go usunac jak nie mam euroscana a vag nie daje rady ma ktos jakis pomysl :638:
  8. Witam i chcialbym odswierzyc temat poniewaz mam vw passat b5 1.8t aeb ,i mam ten sam klopot mam caly czas blad 17953 i czasami mi sie pokazuje 01165 chcialem sie dowiedziec jak sobie kolega poradzil a moze inni koledzy mieli takie cudowne przezycia ,u mnie obroty mam stale cieply zimny 1200-1400 obr/min,dodam ze przepustnice wyczyscilem delikatnie ale az do blyszczacego aluminium elektronike przemylem delikatnie spirytusem wszystko zrobilem starannie i powoli zajelo mi to okolo 3 godz,na brudnej brak wolnych obrotow i brak uczucia ze to silnik z turbo -mul poprostu,niestety mam laptopa ktory ma 1 port szeregowy a euroscan jest na 2 porty moze istnieje jakis inny program zeby dal rade temu problemowi,za wszystkie rady z gory dziekuje podaje swoj numer gg 377902 jak jestem niewidoczny to i tak jestem.
  9. Witam mam ten sam problem 1.8t aeb i mam pytanie czy kolega rozwiazal juz ten problem bo szczerze to juz mnie krew zalewa,pod vagiem wszystko spoko mi wychodzi.prosze o odpowiedz na gg 377902 z gory dziekuje za podpowiedzi .
  10. A wiec zmienilem przeplywke ,jest o niebo lepiej ale dalej wyrzuca mi blad i takie mam pytanie czy jak malbym uszkodzony n75 to wyrzuci mi ten sam blad czy jest jakis przypisany kod bledu do n75 ,zauwazylem ze spada mi mocno cisnienie na turbinie jak mija 5500 obr i wtedy mul i blad ponizej tych obr swietnie wszystko pracuje.
  11. Z tego forum wzielem to tlumaczenie bledu http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=2538 wniosek taki ze to przeplywomierz koledzy dalej do niczego ,zamienie go u sprzedawcy jak bedzie napewno to ,totemat zamkne dzieki wszystkim za pomoc i wyrozumialosc dla laika w tych sprawach.
  12. Mi nie chodzi o lpg ,na lpg moge sobie ustawic na jakich obrotach ma sie wylanczac problem wystepuje na benzynie jak i na gazie,a parownik mam intergas i wystarcza spokojnie na okolo250 koni . Odlaczylem zwarlem klemy -z+ tak z 15 minut i podlaczylem vag-a adaptacja przepustnicy przebiegla w porzadku nastepnie pojechalem sie przejechac ,spokojna jazda do 3500 tys obr,po przejechaniu okolo 20 km przydusilem mu -i znowukicha powyzej 5 tys tym razem cos z efektem strzelania (wybychu)w filtrze,przyjechalem do domu podpinam kompa i bledy o nr: 1) 18010 -p1602-35-10 2)16487 -p0103-35-10 moze ktos cos kojarzy o co chodzi. interpretacja bledow 18010 P1602 Terminal 30 źródła zasilania (B+) – niskie napięcie D 16487 P0103 Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza – wysokie wejście. Może to być wina niskiego poziomu baterii jeśli występuje wspólnie z 17988 (P1580) A nie wiem od czego zaczac moze jest tu jakis guru co czai o co w tym wszystkim biega moze jakis schemat mi ktos podesle. akumulator sprawdzony-stan dobry,ladowanie caly czas 13,5-13,9 podczas jazdy i na wolnych obrotach roznica 0,4 volta wynika z wlaczenia swiatel.
  13. Kasowalem blad przejechalem na benzynie dla proby okolo50 km,ta kupiona przeplywka ma tzw. gwarancje rozruchowa chodzi mi najbardziej o podmiane bo nie stac mnie na wyrzucanie kasy w bloto.takze moze ktos z lubelskiego by pomogl . gaz tez reset byl potem strojenie ale to samo caly czas jest to wspolna cecha dla obu paliwek,filtry pozmieniane ,czyszczone ,sprawdzony uklad doladowania ,intercooler nie ma zadnej dziurki turbo az gwizdze .
  14. Tak jest chip,oraz wklad k&n i czujnik doladowania oraz turbo timer zamontowany wszystko to wstawilem jak robilem 3 miesiace temu turbo (zawor upustowy wylecial) ,przeplywka kupiona byla uzywka i ladnie to wszystko ciagnie ale do okreslonych obrotow 5500 potem zaczyna sie dusic,wlasnie wyskakuje mi ten blad jak wspomnialem wczesniej i nie bardzo moge go zinterpretowac,bo nic nie pisze o mieszance(adaptacji)wczesniej na tej zlej przeplywce wyskakiwal mi blad - mnoznik za wysoki-przeplywomierz cos w tym sylu ,diagnostyke robilem na vag-u 3.11 oraz vag-com pl4.9 . Cisnienie na turbo wcale nie spada w tym momencie takze zawor n75 wykluczam.Moze ktos z lubelskiego pomogl by mi i sie podmienil ta przeplywke wystarczy na 10 minut i odrazu bym wiedzial,bo jak juz wspomnialem zaczynam miec lekko dosc . silniki posiadajace te same przeplywomierze aeb,anb,apu
  15. Witam mam mianowicie taki objaw jadac powyzej 5 tys obr niezaleznie od biegu czy tez benzyny-gazu auo juz nie zbiera sie tak jak ponizej tych obrotow- wyskakuje mi blad 16487 dzieje sie tak jak mocno sie depnie czyzby byl przeplywomierz do wymiany mialem kiedys zly to vag pokazywal mi cos o adaptacji mieszanki ,jest to przeplywomierz boscha o numerach 0280217117 moze ktos z lubelskiego by mi uzyczyl na podmiane zeby zrobic test jestem troche zielony w tym temacie za wszelka pomoc bardzo dziekuje z góry.Jak wybadac o co chodzi bo cierpliwosc dobiega ku koncowi. silnik to 1.8t aeb,doladowanie nie spada trzyma w granicach 0.8bara
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności