Skocz do zawartości

Jerzyy

  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Jerzyy

  • Urodziny 03.01.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Jerzy
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cena do negocjacji Więcej zdjęć: https://www.olx.pl/oferta/vw-passat-b6-2006r-2-0-tdi-bmr-170-CID5-IDx1Pxv.html Przegląd do: 11 czerwca 2019 Ubezpieczenie do: 3 czerwca 2019(opłacone z góry w całości) - przy max zniżkach wyszło mi 739zł/rok Plamy pod autem na zdjęciach to nie olej z tego auta, tylko z innych, które tam parkują. VIN: WVWZZZ3CZ6E198788 - dociekliwi w google znajdą mój temat na forum VW z prośbą o pomoc z turbiną. Problemem było złe zregenerowanie turbiny przez pierwszą firmę, do której oddałem auto, oraz złe wykonanie chip tuningu. Później zregenerowałem w normalnej firmie oraz zrobiłem chip tuning w innej firmie i wszystko zostało naprawione. Historia jest ciekawa ale długa, więc chętnym opowiem przez telefon albo na żywo. Forma sprzedaży: Faktura VAT Marża Auto sprzedaję jako działalność gospodarcza. Gdyby ktoś się bał milionowych przebiegów i cofniętego licznika to uprzedzam, że jestem programistą i pracuję zdalnie z domu - stąd tylko ~70kkm w 3 lata. Jestem drugim właścicielem auta w Polsce. Kupione było przez poprzedniego właściciela w Niemczech z przebiegiem 145 tys km. Ja je kupiłem przy 239 tys km we wrześniu 2015. Teraz ma 302 tys. Auto w czerwcu przeszło rzetelnie przegląd na stacji diagnostycznej i wyszło, że amortyzatory jak nowe, siła i równość hamowania jak w nowym aucie, luzów w zawieszeniu brak, przyleganie opon do powierzchni jak w nowym aucie. Ogólnie wszystko jest dobrze - a prosiłem o dokładne sprawdzenie bo jechałem jeszcze autem do Czarnogóry na wakacje. Przebieg w sterowniku komfortu różni się o kilkaset km względem zegarów, dlatego, że zmieniałem zegary z czerwonego FIS na biały FIS(3C 920 - pokaż numer telefonu - G) i te nowe miały przebieg 30tys km. Przebieg w nowych zegarach został skorygowany do prawidłowych ~260tys km chyba, ale z dokładnością do tysięcy. Zmieniłem również gateway na taki z końcówką “L”, dzięki któremu można podłączyć więcej nowszych rzeczy do auta - jak właśnie zegary. W aucie nie ma założonej ramki na zegary gdyż wymieniałem zegary na nowsze. Ramkę ze szczotkowanego aluminium dorzucam do auta, ale od razu mówię, że należy sobie kupić też inne elementy od kompletu. Wszystko jest plug & play. Komplet z ramką kosztuje zwykle około 700zł, a sama ramka(która już jest kupiona) 200-250zł. Nie robiłem tego bo w końcu tak długo jeździłem bez ramki, że się przyzwyczaiłem. Raz wyjeżdżając z parkingu zahaczyłem inne auto i efekty tego można zobaczyć na ostatnim zdjęciu Natomiast nic nie jest pęknięte a element jest plastikowy więc rdzy nie będzie. Bardziej istotne czynności serwisowe wykonane przeze mnie: 298 tys - nowe reflektory przednie, oryginalne Hella(stare były już za bardzo zmatowiałe). Żeby nie było, że auto po stłuczce to mogę podesłać ogłoszenie z OLX ze zdjęciami jak sprzedawałem stare wymontowane 298 tys - wymiana oleju i wszystkich filtrów, wyważenie kół 298 tys - nowy akumulator(w starym się urwała komora/cela) 295 tys - wymiana silniczka ręcznego z lewej strony. z prawej też kiedyś regenerowałem ale nie pamiętam przy ilu km ok 280tys - wymiana mechanizmu napędowego pompy oleju w polecanym przez wszystkich warsztacie w Gdyni. Ta modyfikacja eliminuje główną wadę tych silników i powoduje, że silnik ten stał się bezawaryjny. 250 tys - nowy rozrząd, pełna regeneracja turbiny na angielskich częściach Melett(nie żadne chińskie), nowy zawór N75 246 tys - nowa pompa paliwa w baku(Pierburg), nowa pompa podciśnienia Bosh, czyszczenie EGR, czyszczenie kolektora dolotowego 244 tys - wycięcie i wyprogramowanie DPF 242 tys - nowe tarcze i klocki z przodu(ATE) 239 tys - nowe opony letnie Oczywiście w aucie wymieniałem/naprawiałem różne inne rzeczy takie jak czujnik parkowania, kratki halogenów(po usunięciu LEDów), wentyle w kołach, siłownik klapek kolektora dolotowego, zawór jednokierunkowy podciśnienia, usunąłem chińskie Xenony. Olej i wszystkie filtry wymieniałem przed zimą i w okolicach czerwca. Auto bierze mało oleju - ok 0,3l na ok 5tys km Poprzedni właściciel wymieniał: 200 wymiana rozrządu. 210 wymiana pompy paliwa 214 wymiana 4 pompowtrysków w serwisie na akcji. 215 wymiana sprężarki od klimy, regeneracja DPF 219 wymiana akumulatora 230 wymiana oleju, wszystkich filtrów, wycieraczek. Wymieniałem tylną szybę (pękła od odbitego kamienia) 231 wymiana sprzęgła + dwumasy oraz tarcz hamulcowych i klocków na tył ( koszt 3tys) Silnik 2.0 TDI 170KM - po chiptuningu w Masters Tuning na ok 200 KM radio z dotykowym ekranem RCD-510(wersja europejska), zmieniarka na 6CD, wejście na kamerę, wejście AUX bluetooth do telefonu, sterowanie w kierownicy(aktualnie mam to wyciągnięte bo wolę AUX ze względu na lepszą jakość dźwięku - ale moduł oczywiście dorzucam do auta - albo luzem albo zamontowany i zakodowany) do auta daję też radio-nawigację MFD 2 DVD, którą oryginalnie miałem w aucie, ale zmieniłem na RCD-510 podgrzewana przednia szyba + tylnia książka serwisowa ostatni wpis na 143tys światła przeciwmgielne + halogeny roleta bagażnika welurowa tapicerka stan idealny relingi w chromie comming leaving home ABS, ESP, asr airbag 10szt. alufelgi 16 elektryczne sterowane szyby, domykanie szyb z pilota 6 biegów ELEKTRYCZNIE REGULOWANE, SKŁADANE I PODGRZEWANE LUSTERKA ELEKTRYCZNIE REGULOWANY FOTEL KIEROWCY Z REGULACJĄ WYSOKOŚCI ISOFIX Dodatkowa sprężarka do pompowania kół z manometrem, + koło zapasowe (nie dojazdówka) ALARM FABRYCZNY ELEKTRYCZNY HAMULEC POSTOJOWY(sprawny) HALOGENY PRZECIWMGŁOWE AUTOMATYCZNIE WŁĄCZANE ŚWIATŁA MIJANIA(dla chętnych - można włączyć lub wyłączyć) KIERUNKOWSKAZY W LUSTERKACH ZEWNĘTRZNYCH PODŁOKIETNIK PRZÓD TYŁ W BAGAZNIKIU PROWADNICE­/uchwyty do mocowania bagażu SERVOTRONIC LAKIER CZARNA PERŁA PODGRZEWANE FOTELE PRZÓD CENTRALNY ZAMEK IMMOBILISER KOMPUTER POKŁADOWY biały pełny FIS CLIMATRONIC 2­STREFOWY SCHOWEK KLIMATYZOWANY TEMPOMAT CZUJNIK PARKOWANIA PRZÓD I TYŁ SENSORY DESZCZU I ZMIERZCHU LUSTERKO WSTECZNE FOTOCHROMOWE DREWNIANA MULTIFUNKCYJNA KIEROWNICA DREWNIANA GAŁKA ZMIANY BIEGÓW OTWIERANY BAGAŻNIK Z PILOTA, elektryczna klapa PRZYCIEMNIANE SZYBY FOTOCHROMOWE oryginalnie nie jakaś folia FOTOCHROMATYCZNE LUSTRKO 2 kpl. ORYGINALNE KLUCZE DZIELONA TYLNA KANAPA TUNEL NA NARTY/DESKĘ REGULACJA WYSOKOŚCI KIEROWNICY W DWÓCH PŁASZCZYZNACH REGULACJA WYSOKOŚCI LAMP BEZWYPADKOWY 100% KIEROWCA NIEPALĄCY Więcej zdjęć mogę przesłać na email a więcej informacji udzielę telefonicznie i podczas oglądania auta Auto do obejrzenia w okolicach Piaseczna albo Białołęki
  2. Hej, Szukam numeru wtyczki, która wchodzi do elektrycznego silniczka hamulca ręcznego w Passacie B6 2006r. Kupiłem taką z linku poniżej, ale jest za duża. Ogólnie kształt i ilość kabli dobra tylko za duża. http://allegro.pl/1j0973752-kostka-zlacze-wtyk-vw-4-8f-z-kablem-40cm-i7150690810.html Z góry dzięki, Pozdrawiam, Jerzy
  3. Hej, A jak cenowo by wyglądały nowe reflektory HELLA albo Valeo do Passata B6 2006r? Numery: 3C0941006 3C0941005
  4. W takim razie spróbuj prześledzić ten (niestety długi) temat: http://forum.vw-passat.pl/threads/73343-Wymiana-Gateway-a-CAN Podobno można się spotkać z gatewayami, które ktoś sflashował programowo na nowszą wersję, ale to nie pomaga na rozładowywanie aku gdyż wersje C od wersji wyższych się też różnią elektroniką w środku. Spróbowałbym też pokombinować z przełożeniem radia z/do innego auta i to samo z gatewayem.
  5. A czy masz wysuwaną klawiaturkę? Chyba często były z MFD 2. Jeśli tak to ją odlącz i wykoduj z gatewaya.
  6. No wiadomo, że czuć spaliny z wydechu. Ręki to ja nie przykładam bo nie chcę się poparzyć... Gdy jest na dworze zimno a stanę za odpalonym autem to jest na tyle dużo spalin, że jest odczuwalnie cieplej. Po dodaniu gazu oczywiście jest więcej spalin. Wydaje mi się, że każdy jeden układ wydechowy działa w ten sposób, o ile nie jest dziurawy. Z tego co napisałeś to Twój jest dziurawy więc spalin w wydechu będzie odpowiednio mniej bo wylatują też innymi dziurami.
  7. Ja polecam OSRAM NIGHT BREAKER UNLIMITED
  8. Niestety nie wiem czy w stronę minusa czy plusa. Pójdę później do auta i sprawdzę jaki mam teraz ten kąt to z tego będzie się dało wywnioskować w którą stronę mechanicy poszli w moim aucie. Myślę, że ustawienie na blokadach powinno spowodować, że będziesz miał bardzo dobrze ustawiony ten kąt. Żeby tanio sprawdzić czy to w tym leży przyczyna to możesz ten wałek lekko parę razy poprzestawiać tak aby uzyskać jak najniższe spalanie na godzinę i wtedy zobaczyć czy ten dym jest mniejszy czy bez zmian. Jak będzie mniejszy to będzie znaczyło, że problem właśnie tkwi w ustawieniu tego wałka. Natomiast co do wymiany wałka to ciężko mi coś doradzić - nie wiem jak wykryć czy kwalifikuje się on do wymiany. W dodatku pewnie to jest droga sprawa i jeszcze używany z allegro np może być w równie zużyty jak ten co masz teraz. Na pewno przed wymianą wałka ustawił bym ten rozrząd. Albo wymieniłbym go jeśli zbliża Ci się wymiana niedługo. Zgadza się, u mnie w B6 w silniku BMR są dwa wałki. Z tego co widzę w internecie u Ciebie chyba jest jeden wałek. Opiszę dokładnie objawy jakie miałem to może będziesz w stanie sam ocenić czy są takie same czy nie: - ciężko odpalał za pierwszym razem z rana - tuż po tym pierwszym odpaleniu dużo siwego dymu z rury - później po odpaleniu siwy dym z wydechu, a w miarę nagrzewania mniej tego dymu - gryzące w gardło/oczy spaliny. Im cieplejszy silnik tym lepsza jakość tych spalin, ale nawet na mocno rozgrzanym było jeszcze nie tak - duże spalanie godzinowe(nawet i 1,1l/h z tego co pamiętam) na FIS/MFA
  9. Ja właśnie też dążyłem do ustawienia go na zero i przez to rozregulowałem go całkiem i nie mogłem już dojść do prawidłowych ustawień. A zanim zacząłem z tym kombinować miałem chyba -3,46 czyli w teorii w ogóle poza zakresem. Jeszcze w międzyczasie dwóch różnych mechaników rozpoczynało regulację tego zaczynając nie od tego wałka co trzeba i później "na oko" go cofali do pierwotnej pozycji - co nie mogło się udać... Skończyło się na tym, że wymieniłem cały rozrząd, ustawili go na blokadach i objawy jak ręką odjął. Ale pojechałem jeszcze do firmy gdzie robiłem chip tuning i jeszcze lekko przestawili ten wałek od wydechu i jeszcze się poprawiło odpalanie i jakość spalin. O ile dobrze zrozumiałem i zapamiętałem, to przy silnikach z większym przebiegiem samo ustawienie rozrządu na blokadach nie jest wystarczające gdyż krzywki na wałkach są już minimalnie powycierane. Spalanie też spadło do 0,5l/h(bez klimy), 0,6(z klimą) a czasami nawet do 0,4 spadnie na krótką chwilę. W każdym razie ja na Twoim miejscu bym pokombinował jeszcze z tym wałkiem i sugerowałbym się wartością spalania na godzinę a nie kątem.
  10. U mnie w B6 dokładnie takie objawy miałem gdy miałem źle ustawiony rozrząd. A dokładniej mówiąc to wałek od zaworów wydechowych był przestawiony.
  11. Niestety ta metoda na sprawdzenie pompy paliwa w baku nie wyklucza jej uszkodzenia. W naszych autach jest jeszcze pompa podciśnienia/vacuum i samochód może jeździć z całkowicie niesprawną pompą w baku. I to dość żwawo, bo u mnie właśnie tak było i dopiero przy 3800-4200 obrotów przerywał mi silnik. Więc nawet jakbyś miał niesprawną pompę w baku to samochód wcale nie musi zgasnąć. Co do błędu to najlepiej jakbyś wkleił tu ten błąd. Skoro po wymianie czujnika nadal ten sam błąd powraca to pewnie błąd nie informuje o uszkodzeniu czujnika a np o niewiarygodnym sygnale generowanym przez ten czujnik - co (chyba) może oznaczać np lekko przestawiony rozrząd. Nie masz problemów z nadmiernym spalaniem, z odpalaniem auta, z kopceniem z rury? No ale też błąd czujnika może być opisany jako np zwarcie do masy lub zwarcie do plusa i wtedy np trzeba szukać czy wiązka do czujnika jest cała. W każdym razie bez całego błędu ani rusz.
  12. Srokol, miałem podobnie jak mi padła pompa paliwa w baku. Przy wyższych obrotach identyczne objawy. Łatwo to można sprawdzić przez odłączenie przewodu paliwowego, który wchodzi do obudowy filtra paliwa, włożenie go do jakiejś np butelki i obserwowanie czy paliwo ładnie i szybko płynie po włączeniu zapłonu. A co z tym błędem - w końcu go masz czy nie masz po tej wymianie czujnika?
  13. Albercik: http://www.sovag.fr/index.php/marque-vw/equipements/telephones-bluetooth http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Telephone_Retrofitting EDYCJA: W innym temacie piszesz, że chcesz zmienić też zegary na kolorowe. To też musisz wziąć pod uwagę przy dobieraniu modułu BT: Ja jakiś czas temu kupiłem sobie 3C8035730C pod białe zegary. Pod białe zegary, obsługuje rSAP i A2DP z SGS4 i Nexus 6P. Model o jeden wyżej już miał WIFI. Warto też wspomnieć, że jak przechodzisz z jakiegoś starego "biednego" modułu bluetooth to możesz mieć w wiązce od modułu BT do radia pociągnięte przewody od tylko jednego kanału. Kolejna uwaga - u mnie w radiu MFD2 DVD nie ma na przykład opcji BT-Audio i słuchanie muzyki jest wykrywane przez radio jako połączenie telefoniczne. Dźwięk leci tylko z jednego głośnika i w słabej jakości(jeszcze nie dorobiłem przewodów od drugiego kanału). Czekam aż mi przyjdzie RCD-510 z allegro i dam wtedy znać, czy wtedy jakość dźwięku jest normalna.
  14. Co do GW to nie wiem, ale też poczytaj o module pod kierownicą, który to może nie pociągnąć kierownicy 12-przyciskowej. I może też clockspring? Wysłane z mojego Nexus 6P przy użyciu Tapatalka
  15. Okazuje się, że jest to do uratowania bo spotkałem się z kolegą Major i zrobił mi tak, że działa. Natomiast nie jest to takie proste dla zwykłego śmiertelnika bo robi się to przez modyfikację danych w kości pamięci w liczniku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności