Skocz do zawartości

markusik

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O markusik

  • Urodziny 20.05.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    warszawa

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 FSI 150KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. mam pytanie czy wymieniał ktoś uszczelke pod chłdnicą oleju albo demontował chłodnice oleju w silniku 2,0 FSI (kod BLR) Bo z tego co widze to dostęp jest koszmarny i wydaje mi się że trzeba kolektor ssący zrzucać Od spodu silnika jest dostęp tylko do śrub dolnych mocujących chłodnice oleju
  2. markusik

    Rewitalizanty XADO

    zaczne od opisu swojego problemu jaki mialem Od początku zakupu auta miałem problem z 5 biegiem a mianowicie przy zmianie z 4 na 5 lub redukcji z 6 na 5 pojawiało sie zgrzytnięcie na 5 biegu . Taki juz kupiłem. Nauczyłem się z tym życ bo zauważyłem że wolniejsza zmiana biegu na 5 eleminuje to zjawisko. Poprostu z 4 na 5 lub z 6 na 5 wolniej wrzucałem bieg i wtedy wchodził bez zgrzytu . Podejrzewam że uszkodzony jest synchronizator. W przyszłości jakby się problem pogłebił zamierzałem zmienić skrzynke bo remont napewno by dużo drożej wyszedł. Czasem wsteczny też wchodzi ze zgrzytem ale to już mniej uciążliwy problem Zainteresował mnie produkt Xado do regeneracji skrzyni biegów ale podeszłem do tego z dużym dystansem. Przed zakupem prześledziłem dużo opini i forum głównie BMW Audi i Volvo bo tam sporo było wypowiedzi o tych produktach i wszyscy albo prawie wszyscy zachwalali te produkty . Przed kupnem jeszcze raz sprawdziłem czy dalej 5 wchodzi ze zgrzytem przy szbkim wachlowaniem lewarkiem i niestety dalej bez zmian zgrzyt za każdym razem gdy szybko zmieniam na 5 Postanowiłem wczoraj zakupić ten produkt który mnie kosztował całe 42 zł w sklepie który prowadzi dystrybucje tych produktów. Podjechałem do warsztatu i poprosiłem o sprawdzenie poziomu oleju w skrzyni bo chciałem się jeszcze upewnić czy jest napewno olej . Olej był ponad stan bo po odkręceniu korka odrazu olej się troche wylewał więc poprosiłem mechanika żeby przy okazji wstrzyknął mi ten specyfik do skrzyni. Za cały ten zabieg nic nie zapłaciłem a warsztat polecił się na przyszłość.:ok Po wyjechaniu z warsztatu i zrobieniu ok 5-7 km ponowna próba i dalej bez zmian 5 i zgrzyt Po zaplikowaniu tego środka przejechałem wczoraj ok 70-80 km po warszawie oczywiście zmieniając biegi tak jak do tej pory czyli ostrożnie obchodząc się z 5. Dziś rano musiałem troche pojeździć samochodem zakupy itp. i pomyślałem że pora sprawdzić czy coś się zmieniło Zaczełem zmieniać biegi i ku mojemu ogromnego zdziwieniu 5 przy szybkiej zmianie wskoczyła bez zgrzytu Próbe powtórzyłem 2, 5 , 10 razy i dalej zero zgrzytu Pomyślalem ze pewnie olej się w skrzyni nie rozgrzał. Wieć wyskoczyłem na obwodnice i pojechałem troche szybciej żeby mieć pewnośc że napewno wszystko jest rozgrzane i tak zrobiłem ok 30km i za każdym razem zmiana na 5 kończyła sie sukcesem bez zgrzytu. Zgłupiałem !!!! Na opakowaniu pisze że pełna rewitalizacja następuje po ok 1500km Niespodziewałem się tak szybkiej poprawy wygląda na to że ten środek pomógł Nie zaobserwowałem zmian w sposobie zmiany biegu poza 5 biegiem który wchodzi troche ciężej wcześniej wchodził luźniej niż pozostałe biegi Jestem MEGA zaskoczony niewiem jak dalej będzie to wyglądało ale o każdej zmianie będe pisał w tym wątku
  3. pamietajcie ze jazda z niesprawnym termostatem zwieksza zuzycie paliwa gdy temperatura jest 70 czy 80s C komputer zwieksza dawke paliwa zeby szybciej dogrzac silnik do temperatury 90s C Silnik zawsze powinien miec 90s C nie zaleznie czy mróz czy upał W obecnym samochodzie nie zmienialem jeszcze termostatu bo temperatura caly czas jest taka jak powinna W poprzedniem aucie ( Vectra C ) robilem to 2 razy i objaw zawsze ten sam przy niskich temperaturach na zewnatrz temperatura spadala do 80s C lub nizej ( do czasu naprawy mozna czymś przysłonić część chłodnicy i temperature będzie trzymać) mialem nawet przypadek ze przy upalach przy włączonej klimie temperatura w korkach dochodziła do 100s C jak się okazało chłodnica była cała zasyfiona na zewnątrz a raczej jej żeberka płukałem wodą pod lekkim ciśnieniem chyba z godzine i wyleciało z niej mnóstwo drobnego piachu ,drobnych kamyków i innego syfu Po tym zabiegu nawet w największe upały temperatura nie skoczyła wyżej jak 90s C
  4. pewnie obie są bardo dobre wyboru musisz sam dokonać ja jeżdze na white na x-treme nie mialem jeszcze okazji :hmm obawiam się że xtreme mogą mieć krótszą żywotność ale to niech się wypowiedzą ci co jeżdzą na xtreme
  5. u mnie dziala prawidlowo wiec napisze jak to wyglada dla tych co nie sa pewni jak ilosc oleju na bagnecie spada do minimum to zapala sie zółta kontrolka żeby dolać dolewam np.100 lub 200 ml i za każdym razem gaśnie kontrolka nie zapala się dopóki poziom oleju znów nie spadnie do okolic minimum czasem zapala mi się w trasie jak mam np 1/4 albo mniej na bagnecie ale wtedy wystarczy otworzyc maskę i zamknąć i jest ok
  6. tak wczoraj nocą przy padającym deszczu jeździłem i jest super !!! światło jest czysto białe i dość mocno świeci a nie żółte jak w poprzednich co miałem ( standardowe Osramy) zresztą te żarówki są na rynku od niedawna tak mi powiedziano w sklepie w którym je kupiłem. Dodam że klosze obu lamp mam w perfekcyjnym stanie tzn brak zmatowienia, zarysowań itp. Zobaczymy jak z żywotnością tych żarówek bo do najtańszych nie należą
  7. ja używam tych żarówek od kilku dni i uważam że są bardzo dobre dają bardzo białą barwe światła delikatnie wpadającą w niebieską ale to jak się patrzy pod kątem dopiero widać miałem już okazje je przetestować w nocy na nie oświetlonej drodze i musze powiedzieć REWELACJA !!! Bez porównania ze standardowymi w komplecie dają 2 żarówki 5W na pozycyjne również white (co prawda są niebieskie ale świecą czystym białym światłem) Na początku wymieniłem same mijania i po odpaleniu oświetlenia kiepsko to wyglądało z palącymi się na żółto pozycyjnymi. Teraz wiem dlaczego dorzucają żarówki na pozycyjne do kompletu.:ok - - - - - aktualizacja - - - - - Philips WhiteVision dorzuce jeszcze linka z testem drogowym tych żarówek znalezionego na you tubie
  8. bujanie lub drgania silnika moga oznaczac poczatki konca dwumasy lub uszkodzona poduszke silnika lub skrzyni biegow ale wtedy tez bys czul drgania na drazku zmiany biegow powciskaj sprzeglo i zobacz jak sie zachowuje czy nie ma drgan na pedale sprzegla przed zakupem lepiej to dobrze sprawdzic zebys na dzien dobry nie dostal po kieszeni za mocno
  9. Moja B6 ma 9 lat i jak narazie nie zauwazylem jakichkolwiek ognisk korozji na nadwoziu w podwoziu delikatna korozja na tlumikach reszta bez zarzutu B7 najstarsze maja dopiero 5 lat wiec zdziwilbym sie jakby juz rdzewialy
  10. witam wszystkich od 2 miesiecy jestem szczesliwym posiadaczem passata b6 2.0 fsi samochod do konca serwisowany w aso i kupiony od pierwszego wlascicela (szwajcar) ku mojemu zdziwieniu okazalo sie ze nie mial wymienionego paska rozrzadu a ma juz 200tys:oszit poprzedni wlasciciel wszystko robil w aso ale paska w pasku nie zmienil jutro juz jestem umowiony na rozrzad bo kto wie kiedy to sie rozwali u mnie rowniez wystepuje klekot na wolnych obrotach ale narazie jest maly jestem z samochodu bardzo zadowolony spalanie miasto 9l trasa ok 7 zeby zejsc ponizej 7 trzeba jechac 90-100km/h mam jeszcze maly problem z olejem jak silnik jest zimny to zaczyna kapac z mechanikiem ustalilismy ze nie trzyma uszczelnienie chlodnicy oleju dziwne jak goracy lub cieply to nawet kropla nie spadnie a po nocy widac spora plame pod silnikiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności