Skocz do zawartości

simonc2

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O simonc2

  • Urodziny 11.10.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Szymon
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bielsko-Biała

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2007
  1. Witam kolegów. Mam podobny problem z nawiewami. U mnie objawia sie tak ze jak włącze klimatyzacje to wszystko działa ok dodam ze to climatronik, ale jak chce puścic ogrzewanie to grzeje lewa strona auta a z prawej leci zimne powietrze. Nie mam pojecia co to może być, i jak to mam sprawdzić.
  2. Witam. Koledzy mam ten sam problem co kolega wyczol444 tylko że u mnie to nie osłona ociera ponieważ wszystko posciągałem i zostawiłem sam rozrząd po czym zapaliłem auto i cały czas słychać tak jakby szuranie, ocieranie, tarcie, więc rozebrałem ponownie rozrząd i wykręciłem pompe wody. Wszystko jest ok nie ma żadnych śladów tarcia. Mechanicy mówią że to może być wadliwa pompa wody i daje taki odgłos. Zestaw rozrządu z firmy INA i pompa wody też. POMOCY bo już straciłem mozliwości, jestem w kropce i nie wiem czy to skręcać spowrotem na tych częsciach czy próbować zamienić na inne. Z góry dziekuje wszystkim za odpowiedzi. Pozdrawiam
  3. Witam. Koledzy chciałbym wznowić wątek. Potrzebuje schemat wymiany rozrządu do paska b6 1,9 tdi 105km BXE. Bardzo bym prosił o podpowiedź czy trzeba sciągać przód i czy są jakieś pułapki na które trzeba uważać. Pozdrawiam
  4. Kolego radyjko to rcd 300 mp3, kolego czy końcówke mocy w tym radyjku warto naprawiać czy lepiej nowe radyjko kupić, a może da sie zamontować zwykłe radio i jakas ładną zaslepke? - - - - - aktualizacja - - - - - Jak bys mógł przesłać link do kabelka który mi bedzie działał w octavi 2 1,9 tdi i passat b6 1,9tdi. Program jaki mam to polski VAG 4.9. Dzieki za pomoc
  5. kolego radyjko normalnie sie załancza i nagle sie wyłancza czasem po 5minutach czasem po 10minutach. W sumie to nawet nie radyjko tylko dzwięk bo reszta działa bez zarzutu(wyświetlacz, przyciski, dzwiek klawiszy). Prubowałem go podłączyć pod VAGA ale nie chce łączyć nie wiem co jest grane, może dlatego że mam Polskiego VAGA 4,9 kabel do passata b5 z 1999roku pasował i działał wiec tutaj też powinien, w skodzie octavi II z tym samym silnikiem(1,9 tdi 105KM BXE) tez nie działa.
  6. koledzy wznawiam temat Mam ten sam problem tylko że w passacie B6 1,9 tdi, zdjołem dywanik i żadna wiązka tam nie idzie ale za to idzie w progu. Nie moge zlokalizować tego kabla miał ktoś w takim passacie do czynienia z tymi kablami. Prosze o szybko podpowiedź. pozdrawiam
  7. Kolego pytam bo chce sie nauczyć, pojęcie jakieś tam mam ale nigdy nie wymianiałem rozrządu (zawsze musi być ten pierwszy raz), zresztą te fora miedzy innymi do tego służą zeby sobie pomagać i nie narobić dodatkowych kosztów. Myśle że ze schematem lub instrukcją było by duzo prościej dlatego tutaj pisze. Pozdrawiam
  8. Witam kolegów. Podpinam sie pod wątek. W moim passacie B6 1,9tdi 105km BXE na wolnych obrotach delikatnie skubie silnikiem (wskazówka obrotomierza działa ok, mimo tego że jest odczuwalne skubanie) jak dodam troche gazu objawy nie ustępują dopiero powyżej 1,5tys. obr. autko przestaje szarpać. Zauważyłem że po włączeniu klimatyzacji objawy sie nasilają. Autko ma przejechane 310tys. km. Prosze o porady. P.S. Potrzebuje schemat lub Opis jak wymienić kompletny rozrząd w tym silniku i czy trzeba tak jak w B5 zdejmować przód auta? POZDRAWIAM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności