Skocz do zawartości

Maciek_Norge

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Maciek_Norge

  • Urodziny 05.06.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kongsvinger, N

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Czesc. Potrzebuje numer ori przegubu zewnetrznego. Passat B5, 1999rok, 1.9 TDI AJM, WVWZZZ3BZYE197908. Z gory dzieki za pomoc, nie moge dobrac zamiennika..
  2. Witajcie, Potrzebuje numer VAG turbiny do samochodu Golf 5 2.0 TDI. 2004rok, kod motoru BKD, VIN to WVWZZZ1KZ5W009695 Z gory dziekuje
  3. Witajcie. Potrzebuje numer zaworu n75 do passka 99rok, AJM, WVWZZZ3BZYE197908. Z gory dzieki
  4. Turek dzięki za pomoc. Nie wydaje mi się żeby to była skrzynia biegów, bo nie raz dzieje się to też na luzie - nie zawsze. Filmik właśnie nagrałem stojąc. Sprzęgło wymieniałem trzy lata temu, przejechałem na nim około 120 tyś. Sprzęgło sprawdzałem delikatnie je popuszczając, ale nie hałasuje w ogóle.. Przed przeczytaniem Twojej odpowiedzi zrobiłem dzisiaj jeszcze parę logów grupy 11, wrzucam je tutaj. Choć może to nie turbina.. Wybieram się z przyczepą kempingową na święta wielkanocne, dlatego chciałbym być jak najbardziej pewny że nic złego się nie stanie gdzieś na pustkowiu. http://vaglog.pl/log_252222.html http://vaglog.pl/log_252223.html http://vaglog.pl/log_252224.html http://vaglog.pl/log_252226.html http://vaglog.pl/log_252227.html
  5. Witajcie! W moim prawie pełnoletnim B5 AJMie Od jakiegoś miesiąca pojawia mi się dziwny odgłos przy około 2,5-3 tyś obrotów. Na początku było to bardzo sporadyczne, teraz jest coraz częściej. Przeważnie na niedogrzanym silniku, również podczas zmiany biegów kiedy obroty spadają. Nagrałem filmik na którym słychać owe "trzaski", ale nie jest on najlepszej jakości. Dźwięk opisałbym najprędzej jakby ktoś rzucał małymi kamyczkami od spodu w maskę Nie jest to przeciągłe szuranie, ale seria małych trzasków. Zrobiłem dzisiaj logi dynamiczne grup 01,03,04,08,10 oraz 2 x 11 (nie byłem pewien czy pierwszy log się "udał"). Czy moglibyście zerknąć na wartości pomierzone i ocenić czy odgłosy może wydawać "konająca" turbina? Nie odczuwam żadnych spadków mocy, ale też rzadko jeżdzę szybko ( praktycznie nie używam "piątki" bo nawet na autostradzie mam ograniczenie do 90, a jego przekroczenie może skutkować mandatem wartości samochodu ) Z góry dziękuję za pomoc! http://vaglog.pl/log_251988.html http://vaglog.pl/log_251994.html http://vaglog.pl/log_251990.html http://vaglog.pl/log_251991.html http://vaglog.pl/log_251992.html http://vaglog.pl/log_251993.html http://vaglog.pl/log_251989.html Tutaj nagranie na którym niestety ledwie je słychać, jutro wrzucę poprawiony filmik. Przepraszam za jakość, trzeba podgłośnić prawie "na full".
  6. Rzeczywiscie link z postu 92 dziala.klikalem na link w cytacie i to byl blad. Przejrzalem ta stronke i nie wiem czy dobrze interpretuje to co zobaczylem. Masa jest wyprowadzona w gorze szyby, mocowana nad lampka oswietl. wnetrza. Zasilanie podlaczane jest od zewnatrz tzn od strony komory silnika.czy dobrze rozumuje? Wobec czego jesli tylko dopilnuje aby szklarz wyprowadzil mase na gorze szyby, nie powinno byc pozniej (po wklejeniu szyby) problemow z instalacja? Sorry ze tak dopytuje ale grzana szybe widzialem tylko w elektrycznym golfie,a niestety nie da sie tam nic "podpatrzec". z reszta to auto juz z innej epoki..
  7. Witajcie! Odgrzeje starego kotleta Muszę na dniach wymienić przednią szybę, dość niefartownie bo to druga szyba w ciągu 10 mscy.. Szybę będę wymieniał w ramach ubezpieczenia, mój udział własny to 1k pln (wymiana szyby w N to około 3-4tyś). Zapytałem w firmie która współpracuje z moim ubezpieczycielem czy mogą mi wstawić szybę z podgrzewaniem i odpowiedzieli że nie ma problemu - nie poniosę żadnych dodatkowych kosztów. Pytanie: jak wygląda podłączenie tej szyby? Czy powinienem "skombinować" wiązkę przed montażem podgrzewanej szyby czy też będę mógł to podłączyć po wklejeniu szyby? Link z posta kolegi vipereeek niestety "nie bangla"
  8. Dziękuję Marku, zaraz spróbuję do niego uderzyć z PW. Pozdrawiam!
  9. Witajcie. Zamieszczam swoją prośbę w dziale OT, mam nadzieję że nie dostanę za to zrugany ( zamieściłem tą prośbę w dziale pytania od początkujących użytkowników, ale bardzo zależy mi żeby odczytali ją forumowicze z Wawy i okolic). Mam problem z immobilizerem w pasku B5 1999 rok. Od czasu wymiany baterii w pilocie zaczęła mi migać kontrolka immobilizera. W rozpaczliwych próbach poprawienia sytuacji, wyłączyłem immo za pomocą VAG COMA. Kontrolka nadal pulsuje, dzisiaj kolejny raz podpiąłem się VAGiem do auta. Niestety wynik tej czynności opłakany, po jakichś 2-3 minutach od odpalenia zaczęła migać kontrolka od świec żarowych. Mam prośbę - czy jest może ktoś z Warszawy lub okolic, kto znalazłby chwilę aby mi pomóc? Auto odpala ( immo jest wyłączone) więc jeżeli ktoś poświęciłby chwilę to oczywiście podjadę.. W Warszawie jestem tylko do 2 stycznia, więc na spotkanie w pierwszy poniedziałek miesiąca nie dam rady się pojawić.. Pozdrawiam Maciek
  10. Dzięki Stad, Nabyłem drogą kupna Michały Pilot Sport Sp3, ponoć mają najdłuższy żywot wśród opon high performance i całkiem dobrze trzymają się na mokrym. Zobaczymy..
  11. Hej, Przeczytalem maaase postow, ale bardzo malo z Was smiga na oponach 18/225/40. W swoim passeratti mam wlasnie takie opony, zalozylem w marcu nowe hankooki ventus i przod jest juz kompletnie lysy. Przejechalem na nich niecale 20k km. Zaloba, nie polecam nikomu tych opon. Jako ze dosc duzo jezdze, szukam opony ktora bylaby bardzo trwala. Nie musi byc specjalnie ultraszybka i sportowa ( w N nawet na autostradzie mozna jechac max 100km/h, za 131 km/h traci sie prawko plus mandat wartosci samochodu).. Czy mozecie cos doradzic? Myslalem o Continentalach Sport Contact 2 ( mialem je pare lat temu i wytrzymaly prawie 40 tys km zanim kibice sie z nimi nie rozprawili). Teraz jest juz dostepne SportContact5, czy jest tak samo trwale?
  12. Cześć Marcin, Czy mógłbyś zdradzić jaka to barwa oświetlenia? pzdr Maciek
  13. Passeratti ATJ z 99 roku, dość często Kongsvinger ( rejon Oslo) - Warszawa - Kongsvinger. Zależnie czy przez Gdynię czy Sassnitz, 1300 lub 2000 km w jedną stronę. Jak dotąd nie zawiódł i mam nadzieję że tego nie zrobi - tak dla porównania, np malowanie jednego elementu w Norwegii to koszt 5 tysięcy PLN. Taka przebitka jest też w przypadku napraw mechanicznych
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności