Skocz do zawartości

arturecki

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O arturecki

  • Urodziny 26.08.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gołdap

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 FSI 150KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. dokładnie tak jak pisze kolega sorantor250 tylko góra i dół....te pozostałe nie da się kręcić lub kręcą się ciężko ale nic się nie dzieje...dziwne że wszystkie 4 na raz się zapiekły!? bo jak pisałem pozostałe góra dół działają bezbłędnie....
  2. Witam, właśnie tydzień temu wymieniłem w swoim aucie termostat do mojego (BVY) silnika po podaniu VIN miły Pan zaproponował termostat firmy BEHR za 88 zł plus koszty wysyłki (razem 102 zł), doszedł na drugi dzień. Zaraz wziąłem się za wymianę która opiszę : należy odłączyć akku ponieważ trzeba wyjąć alternator, następnie odkręcić osłonę od spodu silnika potrzebny kanał lub podnośnik ja robiłem na kanale, najpierw odkręciłem sprężarkę klimatyzacji, odłączyłem od niej kabelek elektryczny i pozostawiłem przekładając ją ostrożnie w okolice koła na dwóch gumowych przewodach, następnie odkręciłem alternator i ostrożnie go wyciągnąłem (ciężko gdyż tuleje w które wkręcone są śruby są przesuwne i są dociśnięte na styk) i tu uwaga trzeba uważać na przewody podłączone do niego gdyż są blisko innych części i przy wyciąganiu altka można jeden z nich połamać (wtyczka), odkręcić przewody i wyciągnąć altek na zewnątrz, następnie wykręciłem ,,stelaż'' aluminiowy przykręcony do bloku silnika do którego przykręcone były sprężarka klimy i altek, i oczom moim ukazał się termostat, płyn spuściłem odłączając szybko-złącze od spodu termostatu odkręciłem metalowy przewód z przodu termostatu oraz zdjąłem opaskę zaciskową z przewodu kątnego z góry termostatu (potrzebne specjalne szczypce do opasek), następnie odkręciłem termostat od bloku silnika (2 śruby) następnie wszystko poluzowałem uwaga na resztę płynu który spłynie z bloku silnika, podczas wyciągania największy problem jest z przewodem metalowym ja poluzowałem stelaż podtrzymujący kolektor dolotowy jest to intuicyjne, wyciągnąłem termostat i wymieniłem bez problemu uważając na oringi przy bloku silnika i przewodzie metalowym z przodu termostatu. Przy składaniu intuicyjna praca w odwrotnej kolejności uwaga na plastikową złączkę alternatora! i przed włożeniem alternatora gdy jest jeszcze na zewnątrz należy wkręcić śruby w tuleje i lekko ostrożnie stukać młotkiem w łeb śruby aby deko cofnąć tulejki wtedy lepiej wejdzie altek. Po wymianie termostatu strzałka temperatury szybko i równo idzie w górę by osiągnąć 90 stopni i zamarznąć na tym wskazaniu (wcześniej schodziło do 80-85 stopni w zależności od temperatury) Czas wymiany ok 3 godzin nadmieniam iż nie jestem wykwalifikowanym mechanikiem ale chcieć to móc! W razie jakichkolwiek pytań chętnie odpowiem piszcie na priv, jak trzeba podam numer telefonu. Pozdrawiam Wszystkich i Wesołych Świąt....
  3. a przy takim radyjku w passacie z 2006 r trzeba getawaya wymieniać : http://allegro.pl/stacja-multimedialna-gms-7206-navi-vw-skoda-seat-i4241736138.html
  4. dokładnie chodzi mi o tkz. żarówkę...żarnik czy jak tak cholera się nazywa fachowo...nie o całe lampy lub instalację xenona...
  5. a xenony da się wymienić bez wyciągania całych lamp?
  6. dużooooo rzeczy.....kabel od zestawu głośnomówiącego....i chusteczki do okularów....widziałem też w sieci jak ruscy trzymali tam kubki od mcdoonalds'a ci to mają łby.....w sumie są pokrywki więc się nie wyleje.....
  7. bieżnikowane nigdy...chyba że na wioskę....podzielam opinię że za 200 PLN można kupić np. Dębicę...polecam...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności