Skocz do zawartości

dyczek

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dyczek

  • Urodziny 18.11.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
  • Rok produkcji
    2001
  1. U mnie skrzypiało, aż mi wstyd było po mieście jeździć,masakra. Były podejrzane gumy dwóch dolnych wahaczy. odkręcałem i dokrecalem, pryskałem preparatami nic to nie dawało, aż w końcu kupiłem strzykawkę z igłą i zaaplikowałem smar(wcześniej go podgrzałem żeby był rzadki) w gumy, przejechałem się kawałek i problem zniknął. Nie chciało mi się bawić teraz w pojedyncze wymienianie wahaczy, bo byłem niedawno na stacji diagnostycznej i mam wszystko w porządku poza jedną gumą, ale z drugiej strony. Zobaczymy co będzie po zimie, jak się inne wyrobią to zrobię wszystko na raz.
  2. nie koniecznie może to być uszczelka pod głowicą , sprawdź czy nie widać oznak wody w oleju, i oleju w płynie, , ja miałem taki przypadek w astrze 3 , cały czas musiałem płyn dolewać chłodzący, tez się zastanawiałem nad uszczelką pod głowicą, ale nic więcej na nią nie wskazywało, przewertowałem trochę internetu, gdzie się dowiedziałem, że to może być nie otwierający się termostat, wykręciłem go i sprawdziłem, okazało się, że faktycznie nie otwierał drugiego obiegu, w układzie robiło się ciśnienie i wywalało wodę, 8 tys za to autko, zależy jeszcze oprócz tego w jakim stanie jest, licz się ze z 1000 zł na tą chwilę będziesz musiał jeszcze w niego włożyć, szczerze jak bym go kupił gdyby miał czas to sobie sam zrobić , albo kogoś kto by mnie za dużo nie skasował.
  3. witam ja ma problem w pasku, jak skręcam w prawo kierownicą , robię to bez najmniejszych oporów, a jak skręcam w lewo to wspomaganie zanika, do momentu aż nie zwiększę obrotów. Dodam że płynu mi nie ubywa, żadnych wycieków nie ma. Mozę ktoś pomóc?
  4. wszystko jasne, wreszcie miałem trochę czasu i obejrzałem wszystko dokładnie, okazało się, że poszła jedna opaska od przewodu gumowego pod inercoolerem
  5. Witam, problem mam taki, że pasek nagle zaczął zamulać. Jak go "przycisne" do 3,5 tys obr to nagle staje sie turbomułem, i tak jest caly czas. Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i uruchomienia ponownie silnika jedzie normalnie i przy ok 3,5 tys obr znowu turbomuł i tak w kółko. Do tego przyśpieszając słyszę w środku dziwny szum powietrza z okolicy maski. VAG COM pokazuje mi błąd nr 17958-czyt.: "ciśnienie turbosprężarki, słaby przepływ dolotu/wydechu,MAP, regulator" Zrobiłem tez logi dynamiczne 3, 10 i 11 grupy http://vaglog.rtnet.pl/dyczek5_142807.html http://vaglog.rtnet.pl/dyczek5_142808.html może ktoś mi pomóc i je przeanalizować na pierwszy rzut oka widzę, że nie ma odpowiedniego ciśnienia turbo, co może być tego powodem?? zapchany intercooler?? wydech?? przypływka?? dziura w którejś z rur od powietrza??
  6. I tak zrobiłem sciagnąłem Vag Comandera i mam PIN. Autko Odpala, Spręzynka przestala też migac. Ciesze sie nowymi zegarami. Tylko poducha mi sie caly czas pali ale czytalem ze wystarczy CAN Gateway przekodowac i wsysztko gra., błedy kasowałem to sie znowu pojawiały. Pozdrwiam
  7. Nowe ECU ...018GA założone i zaadoptowane poszło bardzo łatwo, na starym liczniku silniczek odpala normalnie, złożyłem nowy licznik z 1/2 FIS i manetkę, nie było trudno tylko trochę rozkręcania, kable pociągnięte wszystko sparwdzone OK,...ale jest jeden PROBLEM!! Kontrolka Immo wiadomo miga, trzeba dopasować kluczyki, tylko niech mi ktoś powie czy PIN do immo da się wyciągnąć tylko VAG Tacho??...I czemu zaczęła mi migać kontrolka świec żarowych??
  8. Może ktoś mi łopatologicznie wytłumaczyć jak zaadoptować nowy komputer(sterownik) w passacie b5 przed liftem, immo2, albo rozszyfrować tą instrukcje czy tu wystarczy tylko wejść w VAGa, licznik 17-> dopasowanie 10--->kanał 00 i przy następnym wlaczeniu zapl;onu wszystko sie sxamo dostosuje?? Proszę o pomoc, wlasnie przymierzam sie na wstawienie zegarów z fisem a nie mam cana i mam juz upatrzony sterownik...018GA
  9. Czyli to moze byc kostka od centralki na pilota czy alarmu?? Dodam, że masą dotykałem piny z tej kostki, okazało się, że jeden z nich otwiera drzwi w aucie a drugi zamyka
  10. u mnie do kostki ISO wchodzą dwa kabelki czerwono- niebieskie to są plusy, i jeden czerwony to jest plus ze stacyjki, brązowy to oczywiście masa
  11. Witam Ineteresuje mnie od czego moze byc ta niepodlaczona kostka znajdujaca sie miedzy bezpiecznikami a licznikiem. pasek b5 3B
  12. Witam forumowiczów posiadam paska 1,9 TDI 110 KM 98r z licznikiem bez fis i chce go wymienic na licznik z 1/2 FIS. Wszystko rozumiem co i jak zrobic, przeczytałem cały wątek, lecz dalej nie jestem pewien jaki mam kupic licznik, jaki numer powinien miec llicznik z 1/2 FISem, aby pasował??? Proszę o małą podpowiedź
  13. polecam pranie tapicerki, polerka karoserii i lapm, byłem osotanio u niego, auto jak nówka, http://www.facebook.com/pancar24?fref=ts
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności